Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een Mini PC om in de woonkamer aan mijn 4k tv aan te sluiten.
Hij zal voornamelijk gebruikt worden voor het streamen van media.
Ook speel ik graag Football Manager games, deze moet hij dus ook goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik weet niet exact wat er nodig is voor een dergelijke Mini PC, maar mijn maximale budget is 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb nog geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De Mini PC moet dus voldoende werkkracht hebben om 4k te kunnen streamen/transcoden.
Maar dus ook het draaien van de Football Manager games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al aangeef, ben ik op zoek naar een Mini PC. Het liefst dus niet groter dan de gemiddelde router.
Natuurlijk wil ik hem ook zo stil mogelijk hebben.
Ga je overklokken?
Hier heb ik weinig verstand van, dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef echt niet het laatste model, zolang hij maar aan mijn eisen kan voldoen.
Dus mocht je een goede Mini PC weten, laat het hier gerust achter
Ik ben op zoek naar een Mini PC om in de woonkamer aan mijn 4k tv aan te sluiten.
Hij zal voornamelijk gebruikt worden voor het streamen van media.
Ook speel ik graag Football Manager games, deze moet hij dus ook goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik weet niet exact wat er nodig is voor een dergelijke Mini PC, maar mijn maximale budget is 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb nog geen componenten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De Mini PC moet dus voldoende werkkracht hebben om 4k te kunnen streamen/transcoden.
Maar dus ook het draaien van de Football Manager games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al aangeef, ben ik op zoek naar een Mini PC. Het liefst dus niet groter dan de gemiddelde router.
Natuurlijk wil ik hem ook zo stil mogelijk hebben.
Ga je overklokken?
Hier heb ik weinig verstand van, dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoef echt niet het laatste model, zolang hij maar aan mijn eisen kan voldoen.
Dus mocht je een goede Mini PC weten, laat het hier gerust achter