Ik zoek een?
Ik zoek een CPU air cooler voor een nieuwe build gebaseerd op AMD Ryzen AM5 CPUs.
Wat is je budget?
Hoe minder hoe beter
, bang for buck maar 60 of minder zou nice zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Complete specs heb ik nog niet maar er gaat een AMD 7600X/7700X in.
Dit zijn redelijke heethoofden die gaan throttlen als ze erg warm worden. De Noctua is mij eigenlijk te duur, en de Scythe Mugen had ik voorheen in mijn builds, maar die lijkt niet dezelfde koelprestaties te hebben (wel lekker stil).
En de laatste tijd kom ik steeds vaker the deepcool en de thermalright tegen.
Hebben jullie een aanrader qua koeler? Kan er ook 1 zijn die niet in de lijst staat. Eentje die gewoon goede prestaties levert en zo stil mogelijk is, en zoals elke Nederlander dat wil, ook nog betaalbaar is?
Dit si dan de lijst die ik zoverre had verzameld, gezien de prijs gaat de Noctua 'm niet worden voor mij.
Ik zoek een CPU air cooler voor een nieuwe build gebaseerd op AMD Ryzen AM5 CPUs.
Wat is je budget?
Hoe minder hoe beter

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Complete specs heb ik nog niet maar er gaat een AMD 7600X/7700X in.
Dit zijn redelijke heethoofden die gaan throttlen als ze erg warm worden. De Noctua is mij eigenlijk te duur, en de Scythe Mugen had ik voorheen in mijn builds, maar die lijkt niet dezelfde koelprestaties te hebben (wel lekker stil).
En de laatste tijd kom ik steeds vaker the deepcool en de thermalright tegen.
Hebben jullie een aanrader qua koeler? Kan er ook 1 zijn die niet in de lijst staat. Eentje die gewoon goede prestaties levert en zo stil mogelijk is, en zoals elke Nederlander dat wil, ook nog betaalbaar is?

Dit si dan de lijst die ik zoverre had verzameld, gezien de prijs gaat de Noctua 'm niet worden voor mij.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition Rev. B | € 62,15 | € 62,15 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 316,57 |
Boo!