Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
200-3250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt scherm voor mijn pc, in praktijk voornamelijk veel office/browsertijd.
Ik gebruik maar 1 scherm, maar soms kijkt er wel een tweede persoon mee op scherm.
Ik heb losse boxjes, dus die hoeven niet in het scherm te zitten.
Zo nu en dan klein spel (League of Legends).
27"/ 1440p is wel erg fijn, gezien ik ook thuis werk op pc.
Volgens mij past IPS het beste bij mij, en dacht zelf aan 75 Hz (blijkbaar is dat de nieuwe 60 Hz).
Meer dan 75 Hz heeft weinig nut denk ik (ten eerste kan de 1660super dat niet aan, ten tweede geen idee).
shortlist
Tot nog toe de volgende schermen gezien:
uitvoering: Iiyama ProLite XUB2793QS-B1 Zwart (hoogte verstelbare voet) - leuk dat hij in hoogte verstelbaar is, maar hoe is het beeld?
uitvoering: ViewSonic VG2719-2K Zwart - dit merk ken ik niet, google toont dat sommigen klagen over IPS-backlight bleeding, maar dat gebeurd volgens mij bij alle IPS?
ik sta open voor nieuwe tips en opmerkingen - wat zou op dit moment een goede deal zijn?
PS - liefst geen tweedehands - vorige keer bleek er defect in scherm te zitten (door transport?).
Monitor
Wat is je budget?
200-3250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt scherm voor mijn pc, in praktijk voornamelijk veel office/browsertijd.
Ik gebruik maar 1 scherm, maar soms kijkt er wel een tweede persoon mee op scherm.
Ik heb losse boxjes, dus die hoeven niet in het scherm te zitten.
Zo nu en dan klein spel (League of Legends).
27"/ 1440p is wel erg fijn, gezien ik ook thuis werk op pc.
Volgens mij past IPS het beste bij mij, en dacht zelf aan 75 Hz (blijkbaar is dat de nieuwe 60 Hz).
Meer dan 75 Hz heeft weinig nut denk ik (ten eerste kan de 1660super dat niet aan, ten tweede geen idee).
shortlist
Tot nog toe de volgende schermen gezien:
uitvoering: Iiyama ProLite XUB2793QS-B1 Zwart (hoogte verstelbare voet) - leuk dat hij in hoogte verstelbaar is, maar hoe is het beeld?
uitvoering: ViewSonic VG2719-2K Zwart - dit merk ken ik niet, google toont dat sommigen klagen over IPS-backlight bleeding, maar dat gebeurd volgens mij bij alle IPS?
ik sta open voor nieuwe tips en opmerkingen - wat zou op dit moment een goede deal zijn?
PS - liefst geen tweedehands - vorige keer bleek er defect in scherm te zitten (door transport?).