Kan geen beoordeling schrijven?

Pagina: 1
Acties:
  • 744 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 12:32
Hallo,

Ik wil een beoordeling schrijven voor een transactie die ik gedaan heb dit weekend. Ging om een gamekey en die werd vandaag pas actief. Dat is allemaal goed gegaan.

Maar nu zie ik nergens een 'Beoordeling schrijven' optie bij deze gebruiker.

Nu dacht ik, misschien is er een beperking ofzo. Dus ik meerdere (oude) deals en gebruikers gezocht, maar het merendeel daarvan kan ik geen beoordeling schrijven, maar bij enkele wel.

Dus het kan dus soms, maar waarom zie ik het niet bij elke gebruiker?

De bewuste gebruiker waar ik een beoordeling achter wil laten: https://tweakers.net/gallery/55120/aanbod/

Een gebruiker waar ik bijvoorbeeld wel een review achter kan laten: https://tweakers.net/gallery/1126069/aanbod/

Mogelijk ligt het er aan dat er geen actieve advertentie is, maar ik heb daar van het weekend toch zeker wel op gereageerd.

Waar gaat het mis?

Edit, de user heeft aangegeven dat die een melding van tweakers heeft gekregen dat de advertentie niet helemaal de bedoeling was. Dus mogelijk is dat de reden dat er geen recente of actieve advertentie bekend is...

[ Voor 10% gewijzigd door BLACKfm op 28-03-2023 22:57 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
BLACKfm schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:44:
Edit, de user heeft aangegeven dat die een melding van tweakers heeft gekregen dat de advertentie niet helemaal de bedoeling was. Dus mogelijk is dat de reden dat er geen recente of actieve advertentie bekend is...
Dat dus ;)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 21:23
Excuses voor de topickaping,
Maar ik heb hetzelfde probleem bij user 26670.
Die heeft op een advertentie van mij gereageerd en afgerond maar ik kan geen review plaatsen.
Voor zover ik weet is hier geen advertentie bij die niet geschikt zou zijn oid.

[ Voor 19% gewijzigd door donnie1992 op 14-04-2023 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@donnie1992 Jouw nieuwste advertentie is van januari, de nieuwste advertentie van de tegenpartij is van 2016. Beoordelingen kunnen alleen gegeven worden op advertenties van maximaal 2 maanden oud.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 21:23
FlipFluitketel schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 20:08:
@donnie1992 Jouw nieuwste advertentie is van januari, de nieuwste advertentie van de tegenpartij is van 2016. Beoordelingen kunnen alleen gegeven worden op advertenties van maximaal 2 maanden oud.
Duidelijk, ik zat ook te zoeken naar deze termen en kwam dus dit topic tegen _/-\o_

Dit topic is gesloten.