Kan tijdlijn in Google maps niet aanzetten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 10.808 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-06 10:16
Mijn dochter van 19 kan op haar smartphone of op haar laptop de tijdlijn niet aanzetten.
Telkens krijgt ze de melding dat ze locatiegeschiedenis moet aanzetten maar dit lijkt niet te lukken.
Haar leeftijd staat op 09/07/2003
Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_RgA02471fIbiVxFcefW5qMTnc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xBaafy0z8U5eAqdnja36NYTp.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 17:25

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

zie hier: https://support.google.co...r-your-account-type?hl=en
Google has age requirements for using certain features like enabling location history and browsing your Google Timeline. These features are only available for users whose accounts have been verified to meet the minimum age requirements.
De leeftijd moet dus niet alleen ingevuld zijn, maar ook geverifieerd (zie: https://support.google.com/accounts/answer/1333913)

[ Voor 14% gewijzigd door Yukkie op 28-03-2023 21:03 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:16
Tweede link bij zoeken bij google naar 'locatiegeschiedenis niet beschikbaar':
Het lijkt erop dat je probleem is gekoppeld aan een recente stroom Google-accounts die zijn gemarkeerd voor leeftijdsverificatie. Dan krijg je deze melding.
Na verificatie zou het probleem opgelost moeten zijn.
Google: locatiegeschiedenis is een Google-accountinstelling waarmee we onze producten nuttiger kunnen maken. Het is standaard al uitgeschakeld voor alle accounts en kinderen met accounts onder toezicht hebben niet de mogelijkheid om Locatiegeschiedenis in te schakelen. Als we nog een stap verder gaan, breiden we dit binnenkort uit naar gebruikers onder de 18 jaar wereldwijd, wat betekent dat Locatiegeschiedenis uitgeschakeld blijft (zonder de optie om deze in te schakelen).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Top jongens.
Probleem is al opgelost.
Heb haar paspoort doorgestuurd en nu kon ik het wel aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Probleem blijkbaar nog niet opgelost.
Locatiegeschiedenis staat nu overal aan, echter wanneer je de tijdslijn opent staat er locatiegeschiedenis uit.
Ga je dan naar locatiegeschiedenis staat deze ingeschakeld ??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T9AkgKCjewBYQXjahM1m6Q--dng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BJ5YXQIhZqpti6o56B884LtH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnpr6uxs8lywdBkp3SScdjkEoAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/75Qp0Ve7YlV8FOQYjem7fEJN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgITT5bSfrMLIGYTWC_yK0FzO-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UDbkd2l4j7TONuewsMyPGJGO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:16
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
karine1 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:17:
Probleem blijkbaar nog niet opgelost.
Locatiegeschiedenis staat nu overal aan, echter wanneer je de tijdslijn opent staat er locatiegeschiedenis uit.
Ga je dan naar locatiegeschiedenis staat deze ingeschakeld ??

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kun je die "apparaten verbonden met dit account" uitvouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Hahn schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:18:
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?
Al meerdere keren opnieuw opgestart zonder resultaat.
Wanneer ik echter op de laptop kijk staat de locatiegeschiedenis wel aan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYsmzy6kE8ogL3PF1UKCw-Qk0_s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RVqUYmp38yeFafxG10rNCNNb.jpg?f=fotoalbum_large

Straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
pagani schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:20:
[...]

Dat kan, maar of ik dan dat apparaat daar aan vink of niet maakt geen verschil uit.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZTt9zD6WewGSXoDS9tq8RUd-Vhc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sBfomlSnVTo8IwQtm09TbuVx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door karine1 op 29-03-2023 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Inmiddels staat de locatiegeschiedenis in de tijdlijn aan, Google zal dit aangepast hebben.

Echter staat er nu nog in de tijdlijn : Dit apparaat kan geen gegevens toevoegen aan locatiegeschiedenis.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNaRoAm
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14-02-2024
Zelfde probleem op de telefoons en accounts van de "kinderen" van 16 en 18. Al drie dagen aan chatten met Google.
Iemand het al opgelost gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karine1
Tips volgen die hier werden gegeven daarna werkte het plots. Hier was het een probleem met de identificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digiloog
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 30-05 17:43
Heb precies hetzelfde probleem.

Google maps zegt dat locatie geschiedenis uit staat, maar deze staat wel aan.

Nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annetteuij
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-12-2023
bij mij hetzelfde. Geschiedenis aan in instellingen, maar in maps blijft hij uitstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annetteuij
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-12-2023
pagani schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:20:
[...]

Bij mij is die optie niet zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Breda
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb nu eenzelfde soort probleem, alle instellingen staan aan en goed, account heeft geen leeftijdsverificatie nodig meld google in mijn account. Maar Bezoeken en routes worden niet opgeslagen. Locatie status staat op "AAN - Dit apparaat kan geen gegevens toevoegen aan Locatiegeschiedenis." en als ik check op welke apparaten dit aan staat meldde hij eerst fout 500 + probeer het over een paar minuten opnieuw en nu ca. 20 min. later toont hij daar prima dat het aan staat op mijn iphone Xs en ipad ook al. Dus alles staat volgens mij goed ingesteld, al sinds een paar dagen, maar werken doet het dus niet. Iemand die de oplossing weet? Telefoon ook al opnieuw opgestart, dat helpt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Paul van Breda op 13-05-2024 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:46

MsG

Forumzwerver

Maps heeft ook de locatie-permissie als app?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Breda
Ja, alle locatie permissies staan aan, ook in de google maps app zelf incl verversen op de achtergrond.
Heb nu net ook Norton Webbeveiliging met zijn Web VPN uitgezet, helpt ook niet. Helaas. Ook zoeken op internet geeft geen oplossing. Alle instellingen volgens de Google advies pagina's nagelopen. Ziet er allemaal goed uit, op die bovenstaande foutmelding na dan. Dus ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen behalve Google gaan bellen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Breda
zie screenshot nu ookAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63R5N9SaDe68DhS3Qvi_k5IN5lY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/w7q1Y7iAQmnn6T88hSMfAg3t.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door Paul van Breda op 13-05-2024 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connorboy
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:12

Zorian

What the fox?

connorboy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 23:31:
[...]

Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Ander probleem. Google heeft de timeline momenteel ernstig om zeep geholpen. Niks aan te doen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeman
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 08-05 13:56
Gewoon cash wisselen en alles weer woord goed

[ Voor 38% gewijzigd door axeman op 08-05-2025 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de aanvulling, mogelijk nuttig voor anderen. Maar ik sluit dit om te voorkomen dat men denkt dat het nog een lopend probleem is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.