Vraag
Alle reacties
De leeftijd moet dus niet alleen ingevuld zijn, maar ook geverifieerd (zie: https://support.google.com/accounts/answer/1333913)Google has age requirements for using certain features like enabling location history and browsing your Google Timeline. These features are only available for users whose accounts have been verified to meet the minimum age requirements.
[ Voor 14% gewijzigd door Yukkie op 28-03-2023 21:03 ]
We've got that ring of confidence
Het lijkt erop dat je probleem is gekoppeld aan een recente stroom Google-accounts die zijn gemarkeerd voor leeftijdsverificatie. Dan krijg je deze melding.
Na verificatie zou het probleem opgelost moeten zijn.
Google: locatiegeschiedenis is een Google-accountinstelling waarmee we onze producten nuttiger kunnen maken. Het is standaard al uitgeschakeld voor alle accounts en kinderen met accounts onder toezicht hebben niet de mogelijkheid om Locatiegeschiedenis in te schakelen. Als we nog een stap verder gaan, breiden we dit binnenkort uit naar gebruikers onder de 18 jaar wereldwijd, wat betekent dat Locatiegeschiedenis uitgeschakeld blijft (zonder de optie om deze in te schakelen).
The devil is in the details.
Probleem is al opgelost.
Heb haar paspoort doorgestuurd en nu kon ik het wel aanzetten.
Kun je die "apparaten verbonden met dit account" uitvouwen?karine1 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:17:
Probleem blijkbaar nog niet opgelost.
Locatiegeschiedenis staat nu overal aan, echter wanneer je de tijdslijn opent staat er locatiegeschiedenis uit.
Ga je dan naar locatiegeschiedenis staat deze ingeschakeld ??
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Al meerdere keren opnieuw opgestart zonder resultaat.Hahn schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:18:
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?
Wanneer ik echter op de laptop kijk staat de locatiegeschiedenis wel aan.
:strip_exif()/f/image/RVqUYmp38yeFafxG10rNCNNb.jpg?f=fotoalbum_large)
Straf.
Dat kan, maar of ik dan dat apparaat daar aan vink of niet maakt geen verschil uit.pagani schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:20:
[...]
Kun je die "apparaten verbonden met dit account" uitvouwen?
:strip_exif()/f/image/sBfomlSnVTo8IwQtm09TbuVx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door karine1 op 29-03-2023 16:49 ]
Echter staat er nu nog in de tijdlijn : Dit apparaat kan geen gegevens toevoegen aan locatiegeschiedenis.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Iemand het al opgelost gekregen?
Google maps zegt dat locatie geschiedenis uit staat, maar deze staat wel aan.
Nog ideeën?
Bij mij is die optie niet zichtbaar?pagani schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:20:
[...]
Kun je die "apparaten verbonden met dit account" uitvouwen?
[ Voor 3% gewijzigd door Paul van Breda op 13-05-2024 23:13 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Heb nu net ook Norton Webbeveiliging met zijn Web VPN uitgezet, helpt ook niet. Helaas. Ook zoeken op internet geeft geen oplossing. Alle instellingen volgens de Google advies pagina's nagelopen. Ziet er allemaal goed uit, op die bovenstaande foutmelding na dan. Dus ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen behalve Google gaan bellen oid.
/f/image/w7q1Y7iAQmnn6T88hSMfAg3t.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 88% gewijzigd door Paul van Breda op 13-05-2024 23:54 ]
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Ander probleem. Google heeft de timeline momenteel ernstig om zeep geholpen. Niks aan te doen op dit moment.connorboy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 23:31:
[...]
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
[ Voor 38% gewijzigd door axeman op 08-05-2025 13:56 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.