Waarschijnlijk het zoveelste topic over dit onderwerp, excuus alvast, maar ik kan het probleem niet vinden. Ik heb een TP-Link Archer C1200 aangesloten op mijn glasvezelmodem van KPN. Dat werkt, maar nu dacht ik: laat ik IPv6 eens aanzetten. Voor zover ik kan zien werkt dat ook allemaal alleen... mijn browser verbindt alleen maar met IPv4 en ook ping -6 google.com werkt niet.
Wat ik al gecheckt heb?
De router heeft de laatste firmware. IPv6 instellingen lijken goed te staan
/f/image/3E0rzaX6bkxlXhUtMo2qCYrg.png?f=fotoalbum_large)
En dit ziet er op de statuspagina goed uit
:fill(white):strip_exif()/f/image/WWXaRpMkKugLLv6EN9DHv98a.png?f=user_large)
Ook ipconfig/all geeft me een IP-adres dat binnen het door KPN aan mij toegewezen subnet valt, voor zover ik begrijp
/f/image/7BQWQsspeIsf6plT5brQRRiN.png?f=fotoalbum_large)
De DNS-servers die je hier ziet zijn door KPN gekozen, dus dat leek me ook mooi. Maar ja, dan ...
:fill(white):strip_exif()/f/image/E1pKSXLYLeEO3G2yMiHqdWgt.png?f=user_large)
Ik weet niet wat ik nog moet doen / checken? Mijn kennis van IPv6 is een beetje beperkt maar dit ziet er toch in principe prima uit?
Wat ik al gecheckt heb?
De router heeft de laatste firmware. IPv6 instellingen lijken goed te staan
/f/image/3E0rzaX6bkxlXhUtMo2qCYrg.png?f=fotoalbum_large)
En dit ziet er op de statuspagina goed uit
:fill(white):strip_exif()/f/image/WWXaRpMkKugLLv6EN9DHv98a.png?f=user_large)
Ook ipconfig/all geeft me een IP-adres dat binnen het door KPN aan mij toegewezen subnet valt, voor zover ik begrijp
/f/image/7BQWQsspeIsf6plT5brQRRiN.png?f=fotoalbum_large)
De DNS-servers die je hier ziet zijn door KPN gekozen, dus dat leek me ook mooi. Maar ja, dan ...
:fill(white):strip_exif()/f/image/E1pKSXLYLeEO3G2yMiHqdWgt.png?f=user_large)
Ik weet niet wat ik nog moet doen / checken? Mijn kennis van IPv6 is een beetje beperkt maar dit ziet er toch in principe prima uit?