Voor een klein evenement/festival wat ik organiseer ben ik op zoek naar een handige software/tool waarin we alle ToDo's in de opbouw/afbraakweken kunnen bijhouden.
Idealiter kunnen we ook:
- Categoriseren (bijvoorbeeld per area en/of type taak zoals bouwen/ophalen/decoreren/regelen
- Status per item eenvoudig wijzigen (ToDo/InProgress/Done bijv.)
- Prioriteiten en deadlines instellen per taak
- Gantt-achtige overview van de taken
Helemaal mooi als 't ook:
- Met afhankelijkheden kan werken (eerst dit voordat je dat kan/moet doen)
- Taken aan personen/teamleden kan toekennen
Bij voorkeur gratis.
Uit eerdere jaren gebruiken we een grote/lange excel lijst met vele taken, maar nadeel is dat 't hierin lastiger slepen/herprioriseren is, en niet gemakkelijk door meerdere personen tegelijk bij te houden 'in 't veld'.
Daaruit komt meteen het tweede punt, bij voorkeur werkend met een app o.i.d. waarin 't overzicht gezien kan worden en ook taken in detail bekeken kunnen worden en/of toegevoegd kunnen worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ben even naar Trello aan 't kijken geweest. Nog niet diep in gedoken, maar lijtk al vrij gauw 'commercieel' te worden.
Erg benieuwd of jullie wellicht ervaring en/of tips hiervoor hebben.
Alvast bedankt!
Idealiter kunnen we ook:
- Categoriseren (bijvoorbeeld per area en/of type taak zoals bouwen/ophalen/decoreren/regelen
- Status per item eenvoudig wijzigen (ToDo/InProgress/Done bijv.)
- Prioriteiten en deadlines instellen per taak
- Gantt-achtige overview van de taken
Helemaal mooi als 't ook:
- Met afhankelijkheden kan werken (eerst dit voordat je dat kan/moet doen)
- Taken aan personen/teamleden kan toekennen
Bij voorkeur gratis.
Uit eerdere jaren gebruiken we een grote/lange excel lijst met vele taken, maar nadeel is dat 't hierin lastiger slepen/herprioriseren is, en niet gemakkelijk door meerdere personen tegelijk bij te houden 'in 't veld'.
Daaruit komt meteen het tweede punt, bij voorkeur werkend met een app o.i.d. waarin 't overzicht gezien kan worden en ook taken in detail bekeken kunnen worden en/of toegevoegd kunnen worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ben even naar Trello aan 't kijken geweest. Nog niet diep in gedoken, maar lijtk al vrij gauw 'commercieel' te worden.
Erg benieuwd of jullie wellicht ervaring en/of tips hiervoor hebben.
Alvast bedankt!