Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag MS Flight Simulator kunnen spelen op ultra/high settings. Ik heb momenteel een 1080p 75hz 27' monitor, maar denk na over de aanschaf van een 1440p monitor. Dus 1440p zou top zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is €1050, dit mag worden gerekt tot maximaal €1100 zolang dit bang-for-buck is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een acer VG270 27' 75hz monitor aan een monitorarm. Ook heb ik een toetsenbord + muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Staat in onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In het huidige lijstje heb ik een r5 5600, maar dit mag veranderd worden. Ams of Nvidia maakt niet uit. Ik wil de beste hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vindt een atx case het mooist. Ook wil ik graag argb in mijn pc.
Ga je overklokken?
Overcloken is in de toekomst een optie, afhankelijk van of dit mogelijk is met het systeem.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback krijgen op mijn build en waar deze te verbeteren valt. Waar nodig kosten terug brengen, zolang dit geen performance loss geeft.
Ik wil graag MS Flight Simulator kunnen spelen op ultra/high settings. Ik heb momenteel een 1080p 75hz 27' monitor, maar denk na over de aanschaf van een 1440p monitor. Dus 1440p zou top zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is €1050, dit mag worden gerekt tot maximaal €1100 zolang dit bang-for-buck is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een acer VG270 27' 75hz monitor aan een monitorarm. Ook heb ik een toetsenbord + muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Staat in onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In het huidige lijstje heb ik een r5 5600, maar dit mag veranderd worden. Ams of Nvidia maakt niet uit. Ik wil de beste hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vindt een atx case het mooist. Ook wil ik graag argb in mijn pc.
Ga je overklokken?
Overcloken is in de toekomst een optie, afhankelijk van of dit mogelijk is met het systeem.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback krijgen op mijn build en waar deze te verbeteren valt. Waar nodig kosten terug brengen, zolang dit geen performance loss geeft.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil AMD Radeon RX 6700XT | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Behuizingen | MSI MAG FORGE 112R | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Processorkoeling | Zalman CNP S9X Performa ARGB Zwart | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Geheugen intern | Patriot Memory Viper Steel RGB PVSR432G320C8K | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Voedingen | NZXT C750 Gold v2 | € 104,89 | € 104,89 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM620 1TB | € 44,90 | € 44,90 |
| Totaal | € 1.037,59 | |||