Bas66 heeft een vergeldingsreview geplaatst op mijn profiel, naar mijn mening gaat deze review in tegen de richtlijnen met betrekking reviews in vraag & aanbod. Daarbij het verzoek naar de admins deze review te verwijderen.Ik quote: We merken de laatste tijd dat er bij een negatieve review vaak een even negatieve tegenreview wordt geplaatst. Dit met het doel om uiteindelijk beide reviews verwijderd te krijgen of om een soort van genoegdoening te krijgen. Daarvoor zijn de reviews niet bedoeld. Mochten we merken dat om tactische of vergeldingsredenen een negatieve review geplaatst wordt dan zullen we die review verwijderen en bij herhaald gedrag de account bannen.
Mijn reden voor de slechte review van Bas66 is simpel: Uiteindelijk heeft Bas een afspraak gemaakt waarbij hij onderweg zou zijn, kwam vervolgens niet opdagen waarbij hij meldde opnieuw afspraak te maken om vervolgens interesse weer te laten schieten.
Ja ik heb van te voren aangegeven dat het moederbord en de processor bij een vriend lag tot einde van de week, waarna ik het bij hem zou ophalen. Vervolgens maakte hij de afspraak om de spullen af te halen bij de vriend van mij. Als hij dit daadwerkelijk vaag vond, had hij de ophaalafspraak niet moeten maken.
We hebben voor niets staan wachten op Bas, en dit is de reden van de slechte review geworden. Dit lijkt mij een geldige reden om een slechte review te plaatsen.
Mijn reden voor de slechte review van Bas66 is simpel: Uiteindelijk heeft Bas een afspraak gemaakt waarbij hij onderweg zou zijn, kwam vervolgens niet opdagen waarbij hij meldde opnieuw afspraak te maken om vervolgens interesse weer te laten schieten.
Ja ik heb van te voren aangegeven dat het moederbord en de processor bij een vriend lag tot einde van de week, waarna ik het bij hem zou ophalen. Vervolgens maakte hij de afspraak om de spullen af te halen bij de vriend van mij. Als hij dit daadwerkelijk vaag vond, had hij de ophaalafspraak niet moeten maken.
We hebben voor niets staan wachten op Bas, en dit is de reden van de slechte review geworden. Dit lijkt mij een geldige reden om een slechte review te plaatsen.
[ Voor 13% gewijzigd door HardstyleVibes op 28-03-2023 15:52 ]