[Multi] Crime Boss: Rockay City

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Multi - Crime Boss: Rockay City

Afbeeldingslocatie: https://cdn1.epicgames.com/offer/af0ea01162704696bebf8633a52a7a6d/EGS_CrimeBossRockayCity_InGameStudios_S1_2560x1440-1241cd6b2a31373dac06ed8a92b0019d

Intro

Crime Boss: Rockay City is een georganiseerde misdaadgame die first-person shooter-actie combineert met territorium oorlogen, die alleen of met vrienden kan worden gespeeld. Kruip in de huid van Travis Baker, een man die zijn zinnen heeft gezet op het worden van de nieuwe koning van Rockay City, één misdaad tegelijk...

Algemene info

Rockay City
Rockay City. Een levendige metropool met sensatie die bruist van de zanderige baai tot de wolkenkrabbers. Naast de glamour is er echter een hevige turfoorlog gaande…

Na het overlijden van de vorige misdaadbaas, is er een vacature voor een nieuwe koning van Rockay City, maar jij bent niet de enige die voor de troon strijdt. Kies je team op basis van hun vaardigheden en expertise en voer gedurfde missies uit met de hoop om weg te lopen met het geld, de turf en uiteindelijk de kroon.

Zorg dat je verbonden bent
Van de charismatische Travis Baker (Michael Madsen) en zijn team van planners en handlers (Michael Rooker, Kim Basinger, Danny Glover en Damion Poitier), tot concurrerende bendeleiders (Danny Trejo en Vanilla Ice) en de rechtvaardige sheriff Norris (Chuck Norris): het maakt niet wat je weet, maar wie je kent.

Houd je vrienden in de buurt
Alles stelen van geld en drugs tot onbetaalbare artefacten is leuker met handlangers. Speel de co-op PVE-multiplayer en neem deel aan spannende aanslagen en overvallen met tot vier spelers. Faal en je blijft met lege handen achter, maar slaag en je zult rijkelijk beloond worden.

En je vijanden nog dichter bij
Speel als Baker terwijl hij zijn rijk bouwt met strategie, sluwheid en een beetje vuurkracht om overvallen uit te voeren en territorium te stelen van andere bendes. De turfoorlog winnen is niet makkelijk. Van Dollar Dragon, Hielo, Cagnali en Khan die de stad voor henzelf willen en sheriff Norris die jullie allemaal wil tegenhouden, zal deze roguelike campagne net zoveel belonen als straffen.

De beste wraak is enorm succes
Dit zijn niet naamloze schurken, maar echte mensen met echte grote problemen. Ontdek hoe Ropes, Jupiter, Runaway en de bende in Rockay City terechtkwamen en help ze bij verschillende klussen om weer aan de top te staan. Elk verhaal bestaat uit meerdere missies, waarin je hun misdaadleven volledig kunt ervaren.

Platforms en beschikbaarheid

PC (Epic): 28 maart 2023
Steam: vanaf 18 juni 2024
PS5: beschikbaar
Xbox Series X/S: beschikbaar

Handige links

Videos

Trailers en videos

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Crime Boss: Rockay City - Reveal Trailer (ft. Chuck Norris & More) | The Game Awards

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Crime Boss: Rockay City - Official Launch Trailer

Bekijk op YouTube
Crime Boss: Rockay City: Dragon's Gold Cup Expansion Pack Trailer [ESRB M 17+]

Bekijk op YouTube
Cagnali's Order DLC Trailer - Crime Boss: Rockay City [ESRB]

YouTube playlist met alle trailers/videos van 505 games

Tips, tricks en strategie (solo)

In te vullen na release

Tips, tricks en strategie (multi)

In te vullen na release

[ Voor 4% gewijzigd door NLxAROSA op 21-05-2024 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Mjin verwachtingen voor deze game zijn bijzonder laag, maar dat is de prijs ook en de visuals en lijst met acteurs spreekt me wel aan, dus toch maar aangeschaft. Zou zo maar eens een pareltje kunnen zijn....of niet. :P Wie gaat 'm ook spelen?

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 28-03-2023 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-05 23:54
Eerste indruk, oh verrassend game waar ik nog niet van gehoord heb en filmpjes zien er leuk uit.

Dan gameplay video's bekeken, nou ziet er grafisch goed uit, maar gameplay ziet er saai uit en krijg echt meteen Cyberpunk gevoel erbij en dan het negatieve gevoel, van veel beloven maar dat er weinig terecht gaat komen van wat ze zelf willen.

En dan als kers op de taart, Epic store, nou kunnen we hem zeker nog tijd negeren en eens kijken of het iets is geworden als hij ooit op steam komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-05 22:16
Sneu van al die toffe acteurs, ziet er wat generiek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 15:04
Ziet er inderdaad wel gaaf uit, ga hem wel in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Begonnen met de campaign. Ja, het is cheesy. Ja, de voice acting is niet altijd even best. Maar technisch is alles prima in orde en het is gewoon een leuk spel? Niets vernieuwends of AAA-niveau, maar dat hoeft van mij ook niet gezien de prijs. Ben benieuwd wat ze allemaal nog toe gaan voegen qua DLC en game modes.

Het roguelike/roguelite aspect is ook interessant. Doodgaan hoort erbij en je krijgt perks/cards die doorwerken in je volgende campaign (die niet hetzelfde verloopt, want random).

Lijkt me weer zo'n geval als Terminator: Resistance: professionele reviewers vonden dat helemaal niks, maar de mensen die het kochten en speelden wel.

[ Voor 16% gewijzigd door NLxAROSA op 01-04-2023 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:50

Gregory76

Sony PlayStation freak

(jarig!)
Hij is nu in de aanbieden voor € 27,99 (was € 39,99). Ik heb hem op mijn lijstje staan, dus sta nu op het punt hem te kopen.

Wat vinden de spelers er momenteel nog van? Doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Gregory76 op 08-09-2023 09:34 ]

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 16:43

MrMonkE

★ EXTRA ★

NLxAROSA schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:34:
Mjin verwachtingen voor deze game zijn bijzonder laag, maar dat is de prijs ook en de visuals en lijst met acteurs spreekt me wel aan, dus toch maar aangeschaft. Zou zo maar eens een pareltje kunnen zijn....of niet. :P Wie gaat 'm ook spelen?
Grappig want mijn eerstye reactie was "Hey is dat niet die acteur?"
Ik wil geen acteurs in mijn games. Vind ik uncanny en omdat je de gezichten kent is het nog erger.

'Rockay City' .. rollt niet echt van de tong ook. gemiste kans

[ Voor 6% gewijzigd door MrMonkE op 08-09-2023 10:45 ]

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Gregory76 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:33:
Hij is nu in de aanbieden voor € 27,99 (was € 39,99). Ik heb hem op mijn lijstje staan, dus sta nu op het punt hem te kopen.

Wat vinden de spelers er momenteel nog van? Doen?
Als je nog twijfelt: er is NU een free weekend: https://visitrockaycity.c...oss-rockay-city-for-free/

(niet op PS5 zo te zien :()

[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 08-09-2023 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

(jarig!)
MrMonkE schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:40:
[...]

Grappig want mijn eerstye reactie was "Hey is dat niet die acteur?"
Ik wil geen acteurs in mijn games. Vind ik uncanny en omdat je de gezichten kent is het nog erger.
Kan ik inkomen, maar in dit geval is de game sowieso al 'fout' en 'over the top' als ik het goed begrijp, dus daar ga ik mij in dit geval niet aan storen. :)

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

(jarig!)
NLxAROSA schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:00:
[...]

Als je nog twijfelt: er is NU een free weekend: https://visitrockaycity.c...oss-rockay-city-for-free/

(niet op PS5 zo te zien :()
Niet? Vreemd omschreven daar dan...

"Q: When will the Crime Boss: Rockay City Free Weekend begin?

A: The free weekend will start on all platforms on September 7th at 5pm BST.
(please note the exact release timing is subject to change and may vary across each region)."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Gregory76 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:03:
[...]

Niet? Vreemd omschreven daar dan...

"Q: When will the Crime Boss: Rockay City Free Weekend begin?

A: The free weekend will start on all platforms on September 7th at 5pm BST.
(please note the exact release timing is subject to change and may vary across each region)."
Recht daaronder:

"Q: Which platforms does the Free Weekend apply to?

A: The Crime Boss: Rockay City Free Weekend applies to users on Epic Games Store and Xbox Series X/S."

Maar beetje ongelukkig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
In de korting op Epic, 20 euro: https://store.epicgames.com/en-US/p/crime-boss

Update 5.0 is inmiddels ook uit die een aantal dingen heeft gestroomlijnd: https://support.505games....update-5-2023-october-30-

Al met al veel goede updates sinds launch, game is redelijk compleet en afgewerkt nu, zowel Single als Co-Op.

Dollar Dragon Cup (Danny Trejo) is hele vette missie/DLC overigens. Apart te spelen maar ook geintegreerd in de main campaign.

[ Voor 13% gewijzigd door NLxAROSA op 08-11-2023 08:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Nu in de aanbieding voor 16 EUR op EGS. Er zijn inmiddels heel veel grote updates geweest en een grote aanwas van teleurgestelde PD3 spelers. Reviews vandaag de dag zijn echt heel anders dan op launch dag. Devs communiceren ook echt goed met de community. Was ook niet moeilijk voorheen, want er waren niet zoveel mensen, maar dat is nu wel anders. :+

Hij komt ook naar Steam, waarschijnlijk in Juni, maar nog geen officiele release datum.

Mocht je nog op zoek zijn naar een leuke heist game dan is nu een goed moment om 'm aan te schaffen. :) Mocht je voor die 16 EUR nog steeds twijfelen: er is een free weekend. :D

[ Voor 6% gewijzigd door NLxAROSA op 11-05-2024 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Nieuwe DLC trailer:

Bekijk op YouTube
Cagnali's Order DLC Trailer - Crime Boss: Rockay City [ESRB]

Steam release op 18 juni: https://store.steampowere...0/Crime_Boss_Rockay_City/

Alle DLCs gratis gedurende een korte tijd vanaf de Steam launch. :)

[ Voor 35% gewijzigd door NLxAROSA op 21-05-2024 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Steam-launch prijs wordt 20 EUR. En dat is dus inclusief alle DLC. Geen geld vind ik zelf. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
No Man's Sky had een goede comeback, maar Crime Boss: Rockay City kan er ook wat van. 8) Na de vele updates en uitbreidingen die IGS heeft uitgebracht en de teleurstelling van velen in PayDay 3 zowaar 'Mostly Positive' op Steam. En nog steeds 16 EUR inclusief alle DLC. Iemand 'm al geprobeerd?

Devs zijn zeer zeker nog niet klaar met alle uitbreidingen en fixes overigens, er is een roadmap voor een jaar en er zijn sinds de Steam lancering al drie significante updates geweest, met nog veel meer in de pijplijn. :)

[ Voor 7% gewijzigd door NLxAROSA op 16-08-2024 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-05 22:16
Ik weet dat het stom klinkt: maar alleen door die titel al staan ze met 0-1 achter, vind ik zelf dan :')
Pagina: 1