preview-versie zou maandag uit komen, maar is al actief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
nieuws: Microsoft brengt preview-versie uit van lichtere versie Teams
@arnoudwokke

"De preview-versie komt maandag uit."

Hij is nu al uit, want heb hem zonet kunnen activeren ;)
update policy in de Teams Admin Center ingesteld op "Use new Teams Client = User can choose" en 5 minuutjes later kwam de toggle tevoorschijn en meteen kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:05
Het is vandaag toch maandag?
Er stond niet bij welke maandag.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
JukeboxBill schreef op maandag 27 maart 2023 @ 21:02:
Het is vandaag toch maandag?
Er stond niet bij welke maandag.
Wanneer je 80% van de dag voorbij bent, insinueert die zin de volgende/komende maandag, zijnde volgende week maandag.
Had ik de bron niet gelezen, had ik het niet geweten.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 27-03-2023 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Om even aan te sluiten, de zin
Behalve het redesign, waarbij Microsoft AngularJS voor Javascript en Electron als host heeft gewisseld voor React en WebView2.
trackt niet echt. Ten tweede, AngularJS is vervangen met React, Electron is vervangen met WebView2, en waarschijnlijk is de zaak geschreven in Typescript, alhoewel de bron daar niet zo duidelijk over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:05
SmokingCrop schreef op maandag 27 maart 2023 @ 21:04:
[...]

Wanneer je 80% van de dag voorbij bent, insinueert die zin de volgende/komende maandag, zijnde volgende week maandag.
Had ik de bron niet gelezen, had ik het niet geweten.
Daar heb je wel gelijk in, maar het artikel is ws. vorige week al geschreven en geen rekening gehouden met de plaatsingsdatum.
Beter zou ook zijn om in dit soort artikelen de datum te noemen i.p.v. iets vaags als alleen de dag.

[ Voor 10% gewijzigd door JukeboxBill op 27-03-2023 21:23 ]

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-09 12:02
Dat is ook onzin. Amerika loopt 6 tot 9 uur achter ons. Een update daar in de ochtend betekent gewoon een update in de middag voor ons.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:46

arnoudwokke

Redacteur
Daar heb je wel gelijk in, maar het artikel is ws. vorige week al geschreven en geen rekening gehouden met de plaatsingsdatum.
Beter zou ook zijn om in dit soort artikelen de datum te noemen i.p.v. iets vaags als alleen de dag.
Dank voor alle reacties!

Vandaag is gisteren alweer niet vandaag - en dat is het probleem. In een ver verleden hadden we volgens mij relatieve tijdsaanduidingen, maar veel lezers raakten in de war door het gebruik van 'vandaag', 'gisteren' en 'morgen', omdat lang niet iedereen een artikel op de dag van publicatie leest. Daarom gebruiken we die nooit in nieuwsartikelen, alleen de echte dag van de week :)

Is dat een perfecte manier? Nee, maar helaas is dit niet perfect op te lossen in taal, en dit is onze gekozen en consequent doorgevoerde manier :)
Pagina: 1