Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p, van AAA Games tot lekker casual cities skylines of iets dergelijks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf zat ik te denken rond de 1800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 870 evo 1TB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een lijstje gemaakt met wat ik denk dat een redelijke build is, maar ik ben er al een tijdje uit en zie door de bomen het bos niet meer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met asus hardware heb ik goede ervaringen en wil hier graag bij blijven, maar mocht er iets zijn wat beter is hoor ik dat graag!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Relatief stille koeling is wel een grote wens.
Ga je overklokken?
Ik wil wel graag de mogelijkheid hebben tot overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijstje gemaakt en wil graag input vanuit de tweakters community, of mijn build het waard is of dat er geen betere alternatieven zijn.
Gamen op 1440p, van AAA Games tot lekker casual cities skylines of iets dergelijks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf zat ik te denken rond de 1800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 870 evo 1TB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hieronder een lijstje gemaakt met wat ik denk dat een redelijke build is, maar ik ben er al een tijdje uit en zie door de bomen het bos niet meer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met asus hardware heb ik goede ervaringen en wil hier graag bij blijven, maar mocht er iets zijn wat beter is hoor ik dat graag!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Relatief stille koeling is wel een grote wens.
Ga je overklokken?
Ik wil wel graag de mogelijkheid hebben tot overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijstje gemaakt en wil graag input vanuit de tweakters community, of mijn build het waard is of dat er geen betere alternatieven zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-13700KF Boxed | € 429,- | € 429,- |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME Z790-P | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti OC Edition 8GB GDDR6X | € 448,- | € 448,- |
| 1 | Behuizingen | Silverstone FARA R1 V2, Glazen zijpaneel, Zwart | € 92,92 | € 92,92 |
| 1 | Waterkoeling | be quiet! Pure Loop 2 FX 240mm ARGB | € 121,97 | € 121,97 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850e | € 133,31 | € 133,31 |
| 1 | Solid state drives | Lexar Professional NM800PRO (zonder heatsink) 1TB | € 77,90 | € 77,90 |
| Totaal | € 1.662,- | |||