Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor huis en tuin werkzaamheden.
Denk aan Office, Internetten.
Daarnaast gebruikt onze dochter de laptop voor school en ze gebruikt hem voor spellen zoals Roblox en Mindcraft en wellicht in de toekomst anders.
Wat is je budget?
€800 tot max €900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal voornamelijk thuis blijven en sporadisch meegenomen worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee geen voorkeur.
In het verleden vermeed ik Acer, maar weet niet hoe dit merk tegenwoordig is.
Mijn huidige Dell laptop is inmiddels 12 jaar oud en de harddisk en het geheugen staan vaak op 100%.
Ik heb er nog wel aan gedacht om de harddisk te vervangen door een SSD, en in plaats van de huidige 6GB geheugen er 8GB in te stoppen, maar aangezien de laptop inmiddels 12 jaar is vind ik het geen slimme keuze om de harddisk en geheugen te vervangen.
Daarnaast is de accu inmiddels ook niet best meer.
Kortom het "upgraden" van de huidige laptop lijkt mij persoonlijk geen slimme keuze.
De laptop staat voornamelijk op het bureau met een los schem en toetsenbord en muis.
Zal zoals gezegd sporadisch meegenomen worden.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor huis en tuin werkzaamheden.
Denk aan Office, Internetten.
Daarnaast gebruikt onze dochter de laptop voor school en ze gebruikt hem voor spellen zoals Roblox en Mindcraft en wellicht in de toekomst anders.
Wat is je budget?
€800 tot max €900
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal voornamelijk thuis blijven en sporadisch meegenomen worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee geen voorkeur.
In het verleden vermeed ik Acer, maar weet niet hoe dit merk tegenwoordig is.
Mijn huidige Dell laptop is inmiddels 12 jaar oud en de harddisk en het geheugen staan vaak op 100%.
Ik heb er nog wel aan gedacht om de harddisk te vervangen door een SSD, en in plaats van de huidige 6GB geheugen er 8GB in te stoppen, maar aangezien de laptop inmiddels 12 jaar is vind ik het geen slimme keuze om de harddisk en geheugen te vervangen.
Daarnaast is de accu inmiddels ook niet best meer.
Kortom het "upgraden" van de huidige laptop lijkt mij persoonlijk geen slimme keuze.
De laptop staat voornamelijk op het bureau met een los schem en toetsenbord en muis.
Zal zoals gezegd sporadisch meegenomen worden.
2250 WP Zuid PVoutput