koppelen tussen tabbladen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertonline
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 05-04-2023
Mijn vraag
ik heb een file met een lijst van producten, klanten bestand, wat verkocht, wat ik verkocht heb wil ik nu linken aan een afhaal/leveringsbon, die ik ook in excel wil maken. Maar hoe krijg ik enkel de verkochte producten in die bestelbon

Relevante software en hardware die ik gebruik
excel 2019

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertonline
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EU3HUwcygFhKGdGQdpXLmd_vYbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZeUup1sBktxQuDQYun3uWVLW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:36

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Kan je aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd of gevonden? We helpen je graag maar verwachten ook een stukje eigen inzet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertonline
Zeker, ik heb ondertussen al 5 tabladen, klanten, producten, verkooplijst, bestelbon en factuur. De klanten, producten en verkoop tablad zijn al aan elkaar gelinkt. nu wil ik enkel hetgeen die aangekocht is door klanten op de bestelbon krijgen. Dan kan ik de factuur linken aan de bestelbon. De factuur is ook klaar qua lay out . Ik heb iets nodig dat daarvoor maar zit vast, ik heb dit waarschijnlijk in mijn cursus ergens gezien maar weet niet meer hoe, mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertonline
ik had in gedachten vert zoeken maar dat is het waarschijnlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom dit allemaal in Excel maken? Is een privé webshop niet veel makkelijker? Daar zit doorgaans een database achter waar je dingen in gooit en weer uit kunt halen, zonder al te veel kunstjes te doen. Door dit met Excel te doen blijf je klieren wanneer er weer ergens een product bij komt, koppelingen die niet kloppen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertonline
het is niet voor prive te gebruiken, het is voor een cursus dat ik aan het volgen ben.
Pagina: 1