Foto's
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E46Yr9iIxWS5xvaaoGmXT2Jc.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zm3R3dir3pn1W5jYpJ2COO0f.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y9kvH7eu3ZZ2uauKMDlulxe1.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/sb9OhcLNteE5tVspujsa8Cpj.jpg?f=fotoalbum_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Zie foto PDOK voor grove indicatie.Schaduw
Schoorsteen + pijpjes dak, garage een boompje maar die gaat er af.Jaarverbruik
Nieuwe woning dus onbekend, huidig 3000kwh. Nu moeten we wel de elektrische auto openbaar laden en straks kan dat op de oprit. Daarnaast nog wel in de nabije toekomst naar warmtepompboiler, Quatt of een andere oplossing.Huidige elektriciteitsaansluiting
1 fase, A onbekend.Budget en doel
Zoveel mogelijk als zinvol is, wel maximaal 10k euro.Wie gaat het project uitvoeren
UitbestedenBijhouden van data
Graag, maar dat lijkt wel redelijk standaard tegenwoordig.Reeds verkregen offertes
:strip_exif()/f/image/XFG9QwCblBnukZzXE6wK2onj.jpg?f=fotoalbum_large)
Regio
Drenthe****************
De sleutels krijgen we pas deze zomer maar om niet achterin de wachtrij aan te sluiten heb ik alvast wat offertes opgevraagd. Het dak is niet echt standaard wat het op afstand wat moeilijker maakt denk ik, maar zelfs over het aantal panelen wat op de garage past zijn ze het niet eens.
Ik neig nu zelf wel naar offerte C, maar dan vragen of ze ca. 2 panelen erbij op willen zetten achter voor een kleine meerprijs. Zien we t.z.t. wel of het past of niet.
Meterkast wil ik ook laten vervangen inclusief omzetten naar 3x25A
Ik hoop hier nog wat wijsheid te verkrijgen waar ik op moet sturen bij de offertes. Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/jdmIn8DHve7by1PCvfiudO2W.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zUFyP2QATgjpqoRu9Ig1LjnS.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/xlDjdAfYMIBJ9lbcxDOhf0YI.png?f=user_large)
/f/image/mLUB2KtpNVFqv7P1IAkIMd04.png?f=fotoalbum_large)