EU DNS: 86.54.11.100
Vraag
Alle reacties
Probeer het eens zou ik zeggen. Je kunt met deze foto niet zien waar die aan verbonden is. Kan de buitenlamp zijn of compleet iets anders
Vaak schakelt zoiets de buitenstopcontacten en -lampen.
Kennelijk is het iets wat op groep 10 zit. Wat staat daarbij in je groepenoverzicht (er moet een kaartje bijzitten met omschrijvingen) ?
Wise enough to play the fool
Ah, thanks! Waarschijnlijk de WCD's buiten.
De buren hebben de schakelaar niet, zij hebben ook geen WCD buiten.
Vanavond eens proberen.
Stel dat het inderdaad de buitenstopcontact is, waarom lopen er meerdere (flexibele) buizen naar dat kastje? Ik heb namelijk maar 1 buitenstopcontact.
De buren hebben de schakelaar niet, zij hebben ook geen WCD buiten.
Vanavond eens proberen.
Stel dat het inderdaad de buitenstopcontact is, waarom lopen er meerdere (flexibele) buizen naar dat kastje? Ik heb namelijk maar 1 buitenstopcontact.
Woonkamer, buitenlamp en wcd achter, berging, trapkast, slaapkamers achterzijde.teacher schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:55:
Kennelijk is het iets wat op groep 10 zit. Wat staat daarbij in je groepenoverzicht (er moet een kaartje bijzitten met omschrijvingen) ?
Omdat je niet heel groep 10 wilt uitschakelenc-nan schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:56:
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Oftewel 1 buis is aanvoer, 1 buis gaat naar de schakelaar, dan gaat er 1 buis richting de WCD buiten en dan nog 1 of meer naar de rest wat er op groep 10 zit.Panzer_V schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:58:
[...]
Omdat je niet heel groep 10 wilt uitschakelen
[removed]
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/ANZRu9GxytK8dGMb3qOKmuHH.jpg?f=fotoalbum_large)