Toon posts:

DPC-meeting Drenthe

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
DPC-Meeting Drenthe

Inmiddels heeft iedereen op de forums van Team Supercows, Burnin' Cows en op GoT al kunnen lezen dat we bezig zijn met voorbereidingen van een DPC-Meeting in Drenthe.
We hebben nu een geschikte locatie gevonden om dit te houden, de locatie is een buurthuis in Hoogeveen. Hier kunnen maximaal 100 personen in (we hebben geen rekening gehouden met een grote opkomst omdat de meeste DPCleden een meeting toch graag in het midden of westen van het land willen). Ook hebben we een datum geprikt: vrijdag 5 oktober 2001.

Wat gaan we doen?

De bedoeling is om het grootbeeldscherm dat aanwezig is in de grote zaal te gaan gebruiken voor DIVX/DVD, in het kleine zaaltje zullen minimaal 4 maximaal 6 pc's komen te staan om even te gamen/lannen of te surfen. In de grote zaal zal tevens gelegenheid zijn om te branden,
bijvoorbeeld: games, divx, mp3tjes enz enz. Ook mag er Hardware geruild / verkocht worden, alleen moeten deze dingen wel bijzaak blijven, het gaat immers om een gezellige bijeenkomst.
Er zal in de grote zaal 1 divx/dvd bekeken worden daarna wordt er muziek gedraaid.
Verder zullen er natuurlijk de nodige consumpties genuttigd worden. Dus een ieder kan gaan doen wat hij wil, ook een praatje met mede DPC-ers kan gezellig zijn.

Wat kost het en wat krijgen wij daarvoor?

De kosten voor de avond zijn F27,50 p/p.
Daarvoor kun je de hele avond gratis drinken en zullen er hapjes genuttigd kunnen worden.

Wat zijn de regels?

1 : Je moet tussen 20:00 en 21:00 uur binnen zijn, dit is omdat er sterke drank geschonken gaat
worden en dat mag in buurthuizen alleen in besloten kring.
2 : Je betaalt aan de deur de intree.
3 : Er zal drank geschonken worden maar als de bediening denkt of vermoedt dat iemand nog
geen 16 is krijgt hij dit niet, ga dan, als je nog onder die leeftijd bent, niet moeilijk doen.
Want een buurthuis is namelijk gelijk zijn vergunning kwijt als ze een misstap begaan.
4 : Je moet zelf je drankje bij de bar ophalen, met de hapjes zal de bediening rond komen.
5 : Bij gebruik van een pc mag je alleen gamen of internetten, het is dus niet toegestaan om in
"deze computer" te gaan trekken. Dit is om diegene die die pc beschikbaar stelt te
beschermen, hier zal ook toezicht op gehouden worden. Maar we hopen op jullie
gentlemans agreements dat er niet op gerommeld wordt!
6 : Omdat er maar een beperkt aantal pc's staan en we toch op een grote toeloop hopen,
hadden we zo gedacht dat je 1 spelletje kunt spelen tegen elkaar of even 10 minuten
surfen om daarna een ander er achter te laten. Ook hier vertrouwen wij weer op jullie
gentlemans agreements.
7 : Het laatste rondje zal om 00:00 uur ingeschonken worden, waarna de bediening iedereen er om 00:30 uur uit hoopt te hebben.
8 : Hardware mag alleen geruild / verkocht worden met bijlevering van je adres en
telefoonnummer, dit omdat wij als organisatie later geen gezeur willen hebben van mensen die
iets geruild / gekocht hebben en het blijkt niet te werken. Maar we gaan er gewoon vanuit dat
dit niet gebeurt omdat de DPC uit alleen maar gentlemans bestaat.
9 : Verder gelden er de gewone gedragsregels.

Wat we nog van jullie willen weten?

1 : Of je komt natuurlijk, uiterste inschrijfdatum is donderdag 20 september.
2 : Welke games je graag wilt spelen, de games die het meest genoemd worden zullen
worden geïnstalleerd.
3: Welke divx/dvd je graag wilt zien, ook hier telt hetzelfde als het hierboven genoemde.
4 : Met wat voor vervoer je denkt te komen, dit om straks een ieder goed uit te leggen hoe hij
op de plaats van bestemming terechtkomt. De locatie ligt overigens op 10 minuten lopen van
het station.

Wat moet je mee nemen?

1 : Goed humeur.
2 : Intreegeld
3 : Eventueel cd-tjes met MP3tjes, DIVX, Games, ISO's enz enz
4 : Als je wilt branden je eigen Recordable CD's
5 : Muziek die je gedraaid wilt hebben, dit moeten wel audio cd's zijn en we kunnen niet
garanderen dat alles gedraaid kan worden
6 : Eventueel te ruilen / te verkopen hardware

Let wel: VOL=VOL. Dus gelieve van te voren te melden of je komt op: meeting_drenthe@hotmail.com Enige wat we willen weten is een nick. Waarom zo? Omdat dit bericht op 3 fora komt en we toch graag overzicht willen houden. Een kort bevestigings mailtje krijg je teruggestuurd.

Nou dit was het wel zo'n beetje wat de eerste informatie betreft wat nog moet gebeuren is een goede routebeschrijving, eventueel met plattegrond.

Met vriendelijke groet,

ACQ en Braindead
Meppel en Hoogeveen 7 juni 2001.

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Bij deze dus. Gelieve hier niet te gaan discussieren/flamen over westen vs. noorden en/of boeren. Merci.

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

• sharky_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-04-2021

sharky_

[AbC]

Ziet er netjes uit, ik wil het nog een beetje afwachten wie er allemaal komen maar anders wil ik hier wel vrij voor nemen.

Als iedereen uit #DPC nu komt dan kun je mij er ook bijtellen.

[AbC]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 13:38 schreef sharky_ het volgende:
Ziet er netjes uit, ik wil het nog een beetje afwachten wie er allemaal komen maar anders wil ik hier wel vrij voor nemen.

Als iedereen uit #DPC nu komt dan kun je mij er ook bijtellen.
Er is echt maar plaats voor 100 man, dus VOL is echt VOL. Wacht dus niet te lang.

Verwijderd

hmmm...
4 uurtjes is vrij kort als je 4 uur moet reizen om er al te kunnen komen
en na 12en rijd er dus geen trein/bus
leuk idee alleen veelste kort

Verwijderd

Topicstarter
In het centrum van Hoogeveen is ook wel wat te doen later. Dit is het begin, daarna kunnen we nog ff kijken. Wij van de Burnin'Cows gaan sowieso door.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

hmmm eigluk nog geed id of ik kom, woon wel redelijk in de buurt (gemeente Emmen)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• B-Force
  • Laatst online: 23-05 20:33
Ja, ik kom denk ik ook wel, moet ff wat met me werk regelen dan, maar anders ben ik van de partij!
Woon zelf in Borger, waar is het precies? Misschien kan ik met de auto komen...
Verder probeer ik me teamgenoten ook ff over te halen.

Verder koel idee!

Verwijderd

Ik kom zeker.* ('k woon er gelukkig nu maar 20 km vanaf ;) )

* Mits schoonouders niet voor onverwachte verjaardagen zorgen |:(

• MM
  • Niet online

MM

Op zaterdag 01 september 2001 16:02 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Ik kom zeker.* ('k woon er gelukkig nu maar 20 km vanaf ;) )

* Mits schoonouders niet voor onverwachte verjaardagen zorgen |:(
ghehe >:)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Maar 100 man?

Tis te hopen dat je meer inschrijvingen krijgt als de dpc lan :D

• acq

acq

Op zaterdag 01 september 2001 15:06 schreef B-Force het volgende:
Woon zelf in Borger, waar is het precies? Misschien kan ik met de auto komen...
Verder probeer ik me teamgenoten ook ff over te halen.

Verder koel idee!
In een buurthuis in Hoogeveen. Dat is gelijk de reden dat we max. 100 man willen hebben.

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

Verwijderd

Ik woon niet zover weg, maar het is wel heeeeeeeeel erg kort die 4 uurtjes, waarom niet een hele dag of een weekend ?

Dan is het meer de moeite waard. Maar het ziet er verder wel georganiseerd uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 september 2001 19:25 schreef fredlwd het volgende:
Ik woon niet zover weg, maar het is wel heeeeeeeeel erg kort die 4 uurtjes, waarom niet een hele dag of een weekend ?

Dan is het meer de moeite waard. Maar het ziet er verder wel georganiseerd uit.
Het is een buurthuis, is niet de gehele dag open,laat staan een weekend. Trouwens ik moet al een ATV nemen om de boel voor s'avonds te regelen, en wie neemt een dag vrij voor een DPC- meeting :?. En zoals ik al zeg: "Je kunt daarna Hoogeveen ook nog in", het buurthuis mag nl niet langer open blijven. Maar thx dat je het er georganiseerd uit ziet vinden:). En trouwens waar red je het om 4 uur lang te zuipen voor 27,50:?. Een bruiloft duurt niet veel langer en daar heb ik jongens met hele grote monden (zeg niet dat er hier 1 dat doet) heel zat zien weg komen (ook bij ons uit het buurthuis die op een verjaardag ofzo kwamen).
Dus me denkt dat 4 uur voor sommigen al heel lang is, je moet er rekening mee houden dat ervan af binnenkomst de gehele tijd door gedronken kan worden (ligt wel aan jezelf). Bij andere meetings was alleen een verzamelpunt afgesproken daarna zag men wel wat men deed. Er werd dan wat opgezocht begreep ik (ben nl nog niet op een meeting geweest) en dan dronk men wat en ging verder. Nu is de lokatie dus al bekend, er word niet gezocht naar een kroeg of webcafe of iets dergelijks, dat scheelt ook al heel wat tijd. En het moet leuk blijven, sommige gasten gaan nl als het goedkoop is stevig aan de drank terwijl ze er niet echt tegen kunnen, en worden dan dus verveelend. Omdat te voorkomen hebben we het kort maar betaalbaar gehouden, wie daarna nog meegaat Hoogeveen in moet dat zelf weten.

• MM
  • Niet online

MM

Op zaterdag 01 september 2001 19:59 schreef braindead het volgende:

[..]

Het is een buurthuis, is niet de gehele dag open,laat staan een weekend. Trouwens ik moet al een ATV nemen om de boel voor s'avonds te regelen, en wie neemt een dag vrij voor een DPC- meeting :?. En zoals ik al zeg: "Je kunt daarna Hoogeveen ook nog in", het buurthuis mag nl niet langer open blijven. Maar thx dat je het er georganiseerd uit ziet vinden:). En trouwens waar red je het om 4 uur lang te zuipen voor 27,50:?. Een bruiloft duurt niet veel langer en daar heb ik jongens met hele grote monden (zeg niet dat er hier 1 dat doet) heel zat zien weg komen (ook bij ons uit het buurthuis die op een verjaardag ofzo kwamen).
Dus me denkt dat 4 uur voor sommigen al heel lang is, je moet er rekening mee houden dat ervan af binnenkomst de gehele tijd door gedronken kan worden (ligt wel aan jezelf). Bij andere meetings was alleen een verzamelpunt afgesproken daarna zag men wel wat men deed. Er werd dan wat opgezocht begreep ik (ben nl nog niet op een meeting geweest) en dan dronk men wat en ging verder. Nu is de lokatie dus al bekend, er word niet gezocht naar een kroeg of webcafe of iets dergelijks, dat scheelt ook al heel wat tijd. En het moet leuk blijven, sommige gasten gaan nl als het goedkoop is stevig aan de drank terwijl ze er niet echt tegen kunnen, en worden dan dus verveelend. Omdat te voorkomen hebben we het kort maar betaalbaar gehouden, wie daarna nog meegaat Hoogeveen in moet dat zelf weten.
Bij de vorige meeting was de lokatie iig wel bekend (cafe aan het *naamvergeten*-plein. Het laseren erna was ook wel cool, en de Mac, in 1 keer 30 man derin, hele Mac vol :P
En daarna hebben we nog ff in een apres-ski hut gezeten (was verder niemand :o)

Verwijderd

hmmmmz, 4 uur zuipen voor Fl. 27,50 ?????

dat moet wel uit kunnen.

10*4*Fl 3,50 = ehhhh Fl 140,= :9

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 20:08 schreef fredlwd het volgende:
hmmmmz, 4 uur zuipen voor Fl. 27,50 ?????

dat moet wel uit kunnen.

10*4*Fl 3,50 = ehhhh Fl 140,= :9
Jezus zeg, wie gaat er nu op amper 4 uur tijd bijna 2 bakken bier binnenkappen :?

Hehe, m'n vader zei ooit eens : "Die kan zuipen als een koe water !". Lijkt me nog toepasselijk voor een DPC'er >:)

/me is met een kwart daarvan ruim tevreden :)

Verwijderd

Wel prettig, een keer meeting die een beetje in de buurt is :)
'k weet nog niet of ik kom, maar minder dan 5 km reizen moet natuurlijk te doen zijn. :9

Verwijderd

He jongens ik zal er ook zijn!!

Hoop dat het een beetje druk wordt
Lijkt me gezellie!;)

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28

ThaDude

Hang Loose

up

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 14:04

Lagune

Its time for warp

In de grote zaal zal tevens gelegenheid zijn om te branden,
bijvoorbeeld: games, divx, mp3tjes enz enz.
Toe maar , nog meer illegale praktijken ? wapens ? drugs ?

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 20:08 schreef babylon5 het volgende:

[..]

Toe maar , nog meer illegale praktijken ? wapens ? drugs ?
sjeeswaar maak je je druk om als je het idee niks vind kom je toch niet

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 14:04

Lagune

Its time for warp

Ik vind het helemaal niet niks , ik vind het alleen stom om zulk soort dingen open te gaan verkondigen

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Op donderdag 13 september 2001 21:57 schreef babylon5 het volgende:
Ik vind het helemaal niet niks , ik vind het alleen stom om zulk soort dingen open te gaan verkondigen
sorrie hoor..

ROFL :D

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:26

reiker

dan jij!

achja, het is natuurlijk altijd beter om je vast op te geven voor een avond waarvan niet bekend is wat er gaat gebeuren he...

B-Force: lekker bezig jij, ik heb je nog nergens over gehoord ! en dat noemt zich teamgenoot, tss.... ;)

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 21:57 schreef babylon5 het volgende:
En waarom niet? Iedereen weet dat dat op zulke gelegenheden gebeurt. Dus waarom erom heen draaien?

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Omdat anders de politie dadelijk op de stoep staat om alle pc's met harddisken vol illegaal gedownloade mp3's en divx's in te nemen :?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Illegaal??
Wie heeft het over illegale dingen gehad, je kunt mijn vakantiefilmpjes en mijn zus d'r zangkunsten er op cd laten branden (als je daar behoefte aan zou hebben) ;)

Nou nog even een manier zoeken om mijn vakantievideo's als divx beschikbaar te maken en mijn zus even zover zien te krijgen dat ze wat in een microfoon wil bleren en we zijn helemaal klaar voor een gezellige avond (wat het sowieso wel zal worden, ik ken die brandende }:O -en , en die zijn veels te gezellig :) )

• acq

acq

Inmiddels staan een paar foto's online van de plek waar we het houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.supercows.nl/~acq/meuk/meeting/Image3.jpg

De andere drie foto's kun je in dezelfde directory vinden.

BTW opgeven kan nog, graag zelfs :D

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan nu de beloofde routebeschrijving.
De meeting wordt gehouden in:
Buurthuis De Pompe
Wilhelminaplein 10
7902 BL Hoogeveen

Vanuit de richting Zwolle/Meppel (A28)

Volg op het knooppunt Hoogeveen de A28(richting Groningen).
Neem na 4.2 km de afslag Fluitenberg.
Dan rechts (Middenveldweg).
Bij de 2de verkeerslichten rechts (Toldijk).
Neem de 3de afslag op de rotonde (Industrieweg).
Neem de 3de straat rechts (Noorderweg).
Einde straat links (Willemskade).
Met de bocht mee (Prins Hendrikstraat).
Neem de 1ste straat links (Wilhelminaplein).
Gelijk aan je linkerhand ligt het buurthuis.

Vanuit de richting Groningen (A28)

Neem de afslag Fluitenberg.
Dan links (Middenveldweg).
Bij de 2de verkeerslichten rechts (Toldijk).
Neem de 3de afslag op de rotonde (Industrieweg).

Vanuit de richting Emmen (A37)

Neem de afslag Hoogeveen oost.
Neem de derde afslag op de rotonde (De Meester Cramerweg).
Bij 1ste verkeerslichten rechtsaf (Melkweg).
Na de 2de verkeerslichten, 3de straat rechts LET OP: 2 straten lijken 1 (Oranjestraat).
Neem de 2de straat rechts (Emmastraat).
Dan 2de straat rechts (Wilhelminaplein).
Aan het eind van deze straat ligt het buurthuis aan je rechterhand.

Alleen jammer dat mijn buurman (buurthuisbeheerder) gelijk krijgt:(.

Hij zei altijd dat dat hele koeitjes gedoe niks voor stelde en dat er toch niet meer dan 40 man zouden komen. Als ik hem dan de stats van DPC laat zien zegt hij dat een ieder zo'n pagina kan maken en dat het allemaal nep is. Nouja hem tegenspreken kan ik voortaan wel laten.

Verwijderd

En voor de OV-ers:
Vanaf het station:
Steek het Stationsplein over en loop rechtdoor
Bij de rotonde ook rechtdoor (Industrieweg).

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

op verzoek van braindead hier effe een click-able versie van zijn emailadres: <A HREF="mailto:meeting_drenthe@hotmail.com">meeting_drenthe@hotmail.com</A> :)

Verwijderd

Topicstarter
Sequence hartelijk bedankt :) :).
Voor een ieder die nog wil komen, je kunt je via bovenstaande e-mail inschrijven tot aanstaande vrijdag 28 Sep.!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28

ThaDude

Hang Loose

Hoeveel mensen komen er eigenlijk al?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment 30 officiele opgaves. Ik denk dat we zo rond de 40 a 50 uitkomen, al hadden we toch op meer gehoopt. Jammer dat mensen niet naar Drenthe willen komen :'( :'( :'( het is zo'n mooi stukje Nederland :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 01:46 schreef braindead het volgende:
Op dit moment 30 officiele opgaves. Ik denk dat we zo rond de 40 a 50 uitkomen, al hadden we toch op meer gehoopt. Jammer dat mensen niet naar Drenthe willen komen :'( :'( :'( het is zo'n mooi stukje Nederland :9~ :9~ :9~
hoe je het ook draait, de meeste mensen
wonen nu eenmaal in het westen en niet in het oosten
komt bij dat niet iedereen een auto heeft.
En uit dat plukje wat overblijft moet men ook
nog es 150 km rijden voor een korte meeting. :9

Maar niet getreurt, Het was ooit friesland, nu drenthe
zometeen gelderland nog en daarna kom ik als utrecht aan de beurt is 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 07:20 schreef jackal_nl het volgende:

[..]

hoe je het ook draait, de meeste mensen
wonen nu eenmaal in het westen en niet in het oosten
komt bij dat niet iedereen een auto heeft.
En uit dat plukje wat overblijft moet men ook
nog es 150 km rijden voor een korte meeting. :9

Maar niet getreurt, Het was ooit friesland, nu drenthe
zometeen gelderland nog en daarna kom ik als utrecht aan de beurt is 8-)
Als je kijkt bij de reply van tommynl kun je zien dat er een station in Hoogeveen is, dus auto is niet nodig :P. En wat betreft het korte ervan, zoals ik hierboven ook al zeg, we hebben alleen het begin georganiseerd, je kunt daarna nog wel verder Hgv in. En wat betreft Utrecht, daar zal tijdens de HCC dagen wel weer een meeting plaats vinden 8-).
Maar we hebben ook een meeting in Drenthe (noorden trouwens :P) georganiseerd omdat we dachten dat DPCers uit deze richting het misschien wel leuk zouden vinden om er eens een keertje 1 dicht bij huis te hebben. Wij moeten altijd wel uren (heen en terug) reizen. Trouwens er is een opgave uit A.dam, dus er zijn DPCers bij die wel zover willen reizen voor wat jij een korte meeting noemt ;) :D.

Verwijderd

Tot straks jongens :D :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sorry guys, de afstand is voor mij wel te overbruggen.... (rijd toch al paar duizend KM per week)... maar ik heb standby dienst en moet morgenvroeg nog werken....

Verwijderd

Hier LoWLaNDeR live @ the meeting :P

Het is best gezellig hierzo, het is alleen jammer dat het practisch een I'R Cow/Burnin' Cows meeting is geworden, volgens mij is alleen acq van een ander team.

Waar is de rest gebleven? Er waren 30 aanmeldingen!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Hoeveel mensen lopen er nu rond dan :?

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• MM
  • Niet online

MM

best wel dichtbij, woon er maar 30 km van af, maar ik ga zo mun bed in moet er morgen om 6 uur weer uit

Verwijderd

Hier zijn ongeveer 20 man nu denk ik.

Ik heb het iig best naar mijn zin, de mensen die er niet zijn missen echt wat :)

Verwijderd

Man of 30 loopt er rond, en is wel erg leuk om gewoon tegen iedereen die je tegenkomt over koeien te kunnen beginnen zonder dat ze je raar aankijken :)

Verwijderd

Owwww, en het bier smaakt best!!!

• acq

acq

Op vrijdag 05 oktober 2001 21:30 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Hier LoWLaNDeR live @ the meeting :P

Het is best gezellig hierzo, het is alleen jammer dat het practisch een I'R Cow/Burnin' Cows meeting is geworden, volgens mij is alleen acq van een ander team.

Waar is de rest gebleven? Er waren 30 aanmeldingen!
Hmm, je bent abuis :) Logic, Racegun en Basst zijn er ook van SuperCows. Tha Dude kon helaas niet.

Verwijderd

Wel ff zwaaien naar m'n broer hoor als jullie langs z'n huis lopen :)

Zal wel weer ff duren voordat ik daar kom (yup kom uit drenthe, nieuwlande... 14km-tjes richting germanborder vanaf hoogeveen)

Verwijderd

<zwaait> nou maar hopen dat ze het in nieuwelande (whereever that may be) gezien hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, jammer dat de opkomst klein was. In totaal 26 man, maar vond het wel gezellig.Iedereen die geweest is, bedankt voor het komen :) :D :).
Pagina: 1