Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdBurn89
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-07 13:36
Ik wil graag mijn 55 inch Samsung tv ophangen met de Thin 515 muurbeugel (alleen kantelbaar) en daarbij ook de Samsung soundbar. Ik had de Vogel 3550 beugel gevonden, alleen kan ik nergens vinden met welke muurbeugels deze compatible is.

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee of kan ik beter een andere tv beugel aanschaffen? Ik ben bang dat de soundbar beugel tegen de muur aan komt als de iets is gekanteld.

AMD Ryzen 7700X | Asus Rog Strix B650E-F | NZXT H7 Flow | NZXT Kraken X73 | AMD Radeon XFX 7900XT 310 Merc

Beste antwoord (via ColdBurn89 op 26-03-2023 15:01)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Als je even op de website van Vogel kijkt staat daar bij de 3550 beugel:
Bevestig je soundbar aan je volledig draaibare wandbeugel van Vogel's voor de perfecte kijk- en luisterervaring.

Universele soundbarmontage voor alle grote audiomerken
De SOUND 3550 is precies wat je nodig hebt om vanuit iedere hoek tv te kunnen kijken zonder in te leveren op geluidskwaliteit. Combineer de soundbar beugel met onze volledig draaibare tv muurbeugel.
Jij wilt hem aan een niet volledig draaibare Vogel muurbeugel hangen, dus het lijkt er op dat je beter een andere TV mount kan aanschaffen. Dit soort vragen kan je natuurlijk ook aan de klantenservice van Vogel stellen: https://www.vogels.com/nl-nl/c/service-contact

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Bevestig je soundbar aan je volledig draaibare wandbeugel van Vogel's voor de perfecte kijk- en luisterervaring.

Universele soundbarmontage voor alle grote audiomerken
De SOUND 3550 is precies wat je nodig hebt om vanuit iedere hoek tv te kunnen kijken zonder in te leveren op geluidskwaliteit. Combineer de soundbar beugel met onze volledig draaibare tv muurbeugel.
Jij wilt hem aan een niet volledig draaibare Vogel muurbeugel hangen, dus het lijkt er op dat je beter een andere TV mount kan aanschaffen. Dit soort vragen kan je natuurlijk ook aan de klantenservice van Vogel stellen: https://www.vogels.com/nl-nl/c/service-contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdBurn89
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-07 13:36
Archer_VC10 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 14:50:

[...]

Dankjewel voor je snelle antwoord. Ik zal even contact opnemen met Vogel zelf hiervoor.

AMD Ryzen 7700X | Asus Rog Strix B650E-F | NZXT H7 Flow | NZXT Kraken X73 | AMD Radeon XFX 7900XT 310 Merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmagus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:14
Ik had een soortgelijke vraag gesteld aan Vogel.

Het antwoord van Vogel:
Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.
De Sound 3550 kunt u combineren met de TVM 5405.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er alsnog vragen of onduidelijkheden zijn dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Gerben | Vogel's Consumer Benelux