Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:01
Ik wil van Ziggo naar kpn. Ze hebben net glasvezel aangelegd en ik was zo dom ok de aanbieding van verkoper die ik aan de deur kreeg te annuleren. Nu krijg ik van kpn ook wel een goede aanbieding echter niet zo goed als aan de deur dus nog wel de moeite om te switchen.

Echter zie ik nu dat ik via breedbandwinkel.nl dezelfde aanbieding qua kosten per maand krijg maar dan met een cashback van 110euro. Is het de moeite waard om de bestelling bij kpn te annuleren en hem dan via breedbandwinkel opnieuw te plaatsen of leggen hun de glasvezel modem en bedrading niet aan en kan ik beter de kpn bestelling laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 21:46
Breedbandwinkel is niks anders dan tussen verkoop station die zo nu en dan extra actie geven als cashback. breedbandwinkel doet niks kwa installatie enz.
via hen wordt gewoon order ingelegt bij kpn en KPN regelt de rest ook als je aangeeft ik wil een installatie monteur loopt dat gewoon via kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
Dan kan ik dus beter bij kpn annuleren en bij breedbandwinkel aanvragen want die aanbieding van aan de deur krijg ik nooit meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Heb je al geprobeerd om KPN te bellen om te vragen of je die aanbieding aan de deur niet toch nog kan krijgen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:13
Ik zou eerst KPN even bellen alvorens dingen te gaan doen, vaak kunnen ze dan wel interessante aanbiedingen doen.

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 21:46
arjanvr schreef op zondag 26 maart 2023 @ 14:16:
Dan kan ik dus beter bij kpn annuleren en bij breedbandwinkel aanvragen want die aanbieding van aan de deur krijg ik nooit meer
dat is aan je zelf annuleren kan alleen soms moet je wachten tot de lijn vrij is voordat je weer kan bestellen.
Letop: Wijk aanbiedingen die via deur to deur worden gedaan is anders dan via de klantenservice.
vooral in nieuw aangelegde gebieden heeft vaak deur to deur ander aanbod om zoveel mogelijk mensen over te halen enz. daar zit echt verschil in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
Ik heb uiteraard de klantenservice al meerdere malen geprobeerd om meer korting te krijgen maar ze blijven aangeven dat ze niet meer kunnen dan wat op de website ook aangeboden word. Zelfs de 25 euro activatie kosten kunnen ze niet eraf halen.

Aan de deur kreeg ik meerdere kortingen waaronder die gratis wifi punten, geen activatie kosten, korting op tv en internet.

Helaas door een misverstand thuis die aanbieding geannuleerd

[ Voor 40% gewijzigd door arjanvr op 26-03-2023 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 11:39
arjanvr schreef op zondag 26 maart 2023 @ 14:49:

Helaas door een misverstand thuis die aanbieding geannuleerd
Klinkt een beetje als: "onderste uit de kan willen hebben en het lid op de neus krijgen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanvr
Zoiets ja.. maar we willen toch allemaal het onderste uit de kan in deze economisch wat slechte tijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:30

jurroen

Security en privacy geek

arjanvr schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:38:
Zoiets ja.. maar we willen toch allemaal het onderste uit de kan in deze economisch wat slechte tijden
Nee. Dat gaat niet voor iedereen op. Ik investeer liever wat meer en zet zelf een netwerk op dan dat ik de KPN wifipunten gebruik, om een voorbeeld te geven.

Ik begrijp heel goed dat de situatie voor iedereen anders is. Je hebt natuurlijk de mogelijkheid om je order bij KPN te annuleren en het via Breedbandwinkel te spelen. Scheelt toch weer bijna een tientje per maand.

Als het vooral on de prijs te doen is, zou je ook eens kunnen kijken wat T-Mobile aanbiedt qua glasvezel (hetzij eigen netwerk, hetzij op het KPN netwerk). Echt veel lager kom je qua prijs niet. Let er dan wel op dat het glasvezel is en niet DSL.

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjanvr
Ik kijk nog even goed maar voordat we te ver offtopic gaan raken is mijn vraag iig beantwoord.

Thanks
Pagina: 1