Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC is bedoeld voor gaming. Ik speel op dit moment alleen Modern Warfare 2, ik zou graag andere spellen spelen maar mijn huidige PC is te verouderd. Ik zou bijvoorbeeld de laatste delen van assassins creed willen spelen en red dead redemption 2 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen onder de 1800 euro te komen, ik heb ook geen haast dus ik wacht even af totdat er wat prijsdalingen zijn. Ik ga bijvoorbeeld de behuizing nu alvast bestellen omdat deze slecht leverbaar is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel toetsenbord en muis.
,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb de laatste dagen veel topics in dit forum gelezen en ik kom op deze samenstelling uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt op zolder te staan, geen specifieke
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goed advies in de samenstelling, 100 euro meer of minder maakt niet uit.
Ik vind het lastig een goed monitor uit te kiezen. Ik ben nu gewend op 24 inch te gamen, daar wil ik graag op blijven, vanwege competitief gamen. Ik wil het huidige scherm vervangen omdat dit nog een 60hz scherm is.
Daarnaast ben ik benieuwd of de voeding voldoende is.
Deze PC is bedoeld voor gaming. Ik speel op dit moment alleen Modern Warfare 2, ik zou graag andere spellen spelen maar mijn huidige PC is te verouderd. Ik zou bijvoorbeeld de laatste delen van assassins creed willen spelen en red dead redemption 2 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen onder de 1800 euro te komen, ik heb ook geen haast dus ik wacht even af totdat er wat prijsdalingen zijn. Ik ga bijvoorbeeld de behuizing nu alvast bestellen omdat deze slecht leverbaar is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel toetsenbord en muis.
,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb de laatste dagen veel topics in dit forum gelezen en ik kom op deze samenstelling uit.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B650 GAMING X AX (rev. 1.0) | € 208,86 | € 208,86 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon AMD Radeon RX 6800 XT 16GB GDDR6 | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 144,- | € 144,- |
| 1 | Monitors | Samsung Odyssey G4 (BG400EU) 25" Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev.C | € 55,42 | € 55,42 |
| 1 | Ventilators | be quiet! Light Wings 140mm PWM High-speed Triple Pack | € 64,57 | € 64,57 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 145,96 | € 145,96 |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 2TB | € 104,90 | € 104,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.945,71 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt op zolder te staan, geen specifieke
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goed advies in de samenstelling, 100 euro meer of minder maakt niet uit.
Ik vind het lastig een goed monitor uit te kiezen. Ik ben nu gewend op 24 inch te gamen, daar wil ik graag op blijven, vanwege competitief gamen. Ik wil het huidige scherm vervangen omdat dit nog een 60hz scherm is.
Daarnaast ben ik benieuwd of de voeding voldoende is.