[WordPress] plugin uit admin weg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 14:26

Rouwette

Rouwette.com

Topicstarter
Mijn vraag
Uit de admin panel zijn de koppelingen weg naar gebruikers en plugins. Hoe kan ik deze herstellen? Vanuit ftp of database.

Ik heb het lang geleden ook gehad door een foute plugin, maar weet niet meer wat er in de database moest gebeuren en via Google vind ik het ook niet echt. Kan iemand mij op weg helpen?

https://www.rouwette.com/

Beste antwoord (via Rouwette op 25-03-2023 20:49)

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:26
Klinkt als een plugin die de boel verpest. Makkelijkste is als je deze uit kan zetten door rechtstreeks naar de plugin url te gaan: <domeinnaam>/wp-admin/plugins.php

Anders zou je de plugin via de database uit kunnen zetten. Of gewoon de map van de plugin verwijderen zal naar waarschijnlijkheid ook werken (maar dan is hij niet weg uit je database).

Maak eerst even een backup, dan kan er niet zoveel mis gaan.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:26
Klinkt als een plugin die de boel verpest. Makkelijkste is als je deze uit kan zetten door rechtstreeks naar de plugin url te gaan: <domeinnaam>/wp-admin/plugins.php

Anders zou je de plugin via de database uit kunnen zetten. Of gewoon de map van de plugin verwijderen zal naar waarschijnlijkheid ook werken (maar dan is hij niet weg uit je database).

Maak eerst even een backup, dan kan er niet zoveel mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-09 10:06

jurroen

Security en privacy geek

Check je PHP error log ook even. En reminder: niet zomaar lukraak plugins installeren en hou het zo beperkt mogelijk.

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 14:26

Rouwette

Rouwette.com

Topicstarter
jurroen schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 20:20:
Check je PHP error log ook even. En reminder: niet zomaar lukraak plugins installeren en hou het zo beperkt mogelijk.
Gebeurd na update vorige week ergens, weet ook niet meer welke…

https://www.rouwette.com/