Ik ben al een tijd op zoek naar een echt goede compacte powerbank. Ik heb nu een Xtorm Go 5000mah maar eigenlijk ben ik daar niet heel tevreden over, ik kan ondanks dat die 5000mah zou zijn mijn telefoon (Samsung S21) er niet eens 1 keer volledig mee opladen dus er gaat blijkbaar heel veel capaciteit verloren. Ook is die indicatie in procenten totaal niet goed, zodra die onder de 40-50% zakt gaat die uit en is die leeg (zou dit een defect kunnen zijn dat die gewoon de laatste 40% niet kan gebruiken?). Daarnaast vind ik hem eigenlijk al te groot of in ieder geval wat onhandig qua vormgeving.
Heeft iemand een tip voor een goede kleine powerbank? Het belangrijkste vind ik dat die makkelijk in een broekzak past en niet te zwaar is, als ik mijn telefoon er een procent of 50 mee kan bijladen zou dat voldoende zijn voor mij. Ook zou ik liever een geïntegreerde kabel (usb C) willen of eventueel draadloos maar dat is volgens mij alleen maar groter, zwaarder en minder rendement (?).
Heeft iemand een tip voor een goede kleine powerbank? Het belangrijkste vind ik dat die makkelijk in een broekzak past en niet te zwaar is, als ik mijn telefoon er een procent of 50 mee kan bijladen zou dat voldoende zijn voor mij. Ook zou ik liever een geïntegreerde kabel (usb C) willen of eventueel draadloos maar dat is volgens mij alleen maar groter, zwaarder en minder rendement (?).