Vraag

• Rob217
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 26-03-2023
Hallo allemaal,

Op een vreemde onverklaarbare wijze is de tablet vast gelopen. Onmogelijk om aan de praat te krijgen. Dus factory reset gedaan. De tablet starte wel gewoon weer op, pakte keurig de Wifi op, maar bij het invoeren van de pincode begon de ellende. De oude pincode pakte hij natuurlijk niet, dus de standaard 0000 ingevoerd. Niets, geen succes. Dan maar inloggen met de Google-account. Kreeg keurig een veiligheidsmelding op mijn telefoon, uiteraard met ja beantwoord.

Helaas ging de tablet niet verder met opstarten, maar vroeg weer om de Google account, weer emailadres en wachtwoord ingevoerd, en weer de beveiligingsmelding. Weer goedgekeurd, maar weer starte de tablet niet verder op en vroeg weer om de Google account.

Toen geprobeerd de Tablet te "flashen" , Juiste firmware gedownload, ook Odin. Maar onmogelijk om toegang te krijgen met Odin op de tablet. Elke keer foutmeldingen.

Als ik de tablet uitzet en weer op de normale wijze weer aanzet krijg ik op de pc wel het bestandsmenu voor mijn neus, maar tot mijn verbazing staan er totaal geen bestanden op de tablet, en krijg ik ook geen toegang. dus kan er geen bestanden op zetten.

Zijn er nog andere opties of is deze tablet gewoon rijp voor de vuilnisbak?

Iemand nog een idee?

Hoor het graag, alvast bedankt,

Rob

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:58
Kun je in recovery starten en via ADB erbij?

En als er een sd kaart is, heb je die verwijderd?