Beste medetweakers,
Ik heb volgend jaar mijn laatste studiejaar voor mijn bachelor computer science and artificial intelligence, en voor mijn project ben ik van plan om een robot(je) te ontwikkelen die aanwijzingen kan scannen en toepassen als reisrichting.
Paar belangrijke punten:
Bij voorbaat dank,
PS. de reden dat ik niet de robot van mijn module pak, is omdat ik geen garantie heb dat ik die volgende jaar kan krijgen en dat zijn lichtsensor robots. Dus ik moet er zelf eentje halen.
Ik heb volgend jaar mijn laatste studiejaar voor mijn bachelor computer science and artificial intelligence, en voor mijn project ben ik van plan om een robot(je) te ontwikkelen die aanwijzingen kan scannen en toepassen als reisrichting.
Paar belangrijke punten:
- Opleiding is vooral gericht op programmeren, dus beperkte kennis van engineering.
- Ik heb kennis van NLE en computer visie, maar eigenlijk niet hoe ik zoiets "live" kan analyseren.
- Een module bevat een voorgebouwde Arduino robot, maar ik heb niet echt een voorkeur.
- Budget: 100-500 euro zou geweldig zijn, maar als er veel functionaliteit is ben ik bereid meer te betalen.
Bij voorbaat dank,
PS. de reden dat ik niet de robot van mijn module pak, is omdat ik geen garantie heb dat ik die volgende jaar kan krijgen en dat zijn lichtsensor robots. Dus ik moet er zelf eentje halen.