Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binamin
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-10-2024
Hoi,

Ik heb wat vragen n.a.v. een videokaart die ik heb besteld (zie dit topic). Ik denk dat dit wellicht een betere plek is voor mijn vragen.

Vraag 1:
Mijn huidige voeding geeft aan 650 watt. Op de doos van de videokaartstaat minimaal 750 watt nodig. Op de website van Azerty staat 'Minimum system power voorraad 800 W'. Is dit een probleem en moet ik een betere power supply hebben?

Vraag 2: Ik had maar 2 power connectors die paste. Daarom heb ik er van 1, ook het verlengstuk erin gestoken. Komt de grafische kart nu voeding tekort? Moet ik een kabel bij bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:38

ricardo246

Life's what you make it!

Binamin schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:59:
Hoi,

Ik heb wat vragen n.a.v. een videokaart die ik heb besteld (zie dit topic). Ik denk dat dit wellicht een betere plek is voor mijn vragen.

Vraag 1:
Mijn huidige voeding geeft aan 650 watt. Op de doos van de videokaartstaat minimaal 750 watt nodig. Op de website van Azerty staat 'Minimum system power voorraad 800 W'. Is dit een probleem en moet ik een betere power supply hebben?

Vraag 2: Ik had maar 2 power connectors die paste. Daarom heb ik er van 1, ook het verlengstuk erin gestoken. Komt de grafische kart nu voeding tekort? Moet ik een kabel bij bestellen?
Plemp effe de specs van je kaart en voeding hier neer.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binamin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:30
6800XT gaat prima op een high-end 650w voeding maar ik zou wel het gebruik van 2 aparte kabels van de voeding naar de videokaart adviseren. Je voeding komt met 2 kabels en 4 connectors dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:38

ricardo246

Life's what you make it!

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binamin
Uszka schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:45:
6800XT gaat prima op een high-end 650w voeding maar ik zou wel het gebruik van 2 aparte kabels van de voeding naar de videokaart adviseren. Je voeding komt met 2 kabels en 4 connectors dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Ik bedoel dat ik 2 kabels gebruik en van 1 van die kabels gebruik ik het verlengstuk, dus in totaal 3 slots in gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:30
Binamin schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:37:
[...]

Ik bedoel dat ik 2 kabels gebruik en van 1 van die kabels gebruik ik het verlengstuk, dus in totaal 3 slots in gebruik.
Dat gaat helemaal goed komen dan.
Pagina: 1