PS4, PS5 accounts gezin verdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wij hebben sinds kort een PS5 in huis. Maar ook enkele PS4's voor op de kamers van de kinderen.
Nu ishet zo dat mijn vriendin en haar kinderen een account deelden, maar nu vinden ze het handiger dat ieder zijn eigen account heeft.

Mijn vriendin en ik hebben ieder nog een eigen PS plus abo.

Haar zoontje speelde altijd via haar account.

Nu heeft ze een account voor hem aangemaakt, maar daar staat natuurlijk niet zijn voortgang in,
Met name Fortnite. Zijn skins en level etc...
Is het mogelijk om en hoe kunnen we dit netjes overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:57
Ik verwacht inloggen op haar Epic account. En dan haar Epic account unlinken van haar PSN account en dan linken aan PSN account van zoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevindish
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 02-01-2024
hallo
ik zit met 2 account op mijn ps5 en 1 zou ik willen verwijderen omdat ik deze niet kan veranderen van nederland naar belgie.
nu is mijn volgende vraag hoe kan de game data van nederlands account gebruikt worden op het belgiche account.mijn plus abo is bijna ten einde op het nederlands account.wie kan me helpen.
de vraag zal in een verkeerd topic staan denk ik.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:35

BM

Moderator Spielerij
kevindish schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:38:
hallo
ik zit met 2 account op mijn ps5 en 1 zou ik willen verwijderen omdat ik deze niet kan veranderen van nederland naar belgie.
nu is mijn volgende vraag hoe kan de game data van nederlands account gebruikt worden op het belgiche account.mijn plus abo is bijna ten einde op het nederlands account.wie kan me helpen.
de vraag zal in een verkeerd topic staan denk ik.

mvg
Hoi :)

Ik stel voor dat je je vraag even in een eigen topic in Spielerij - problemen en vragen plaatst. Dat is voor iedereen uiteindelijk overzichtelijker. Dan kan deze dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.