Mijn vraag
Ik start over 2 weken bij een nieuwe werkgever en i.p.v. een telefoon geven zij een maandelijkse vergoeding. Ik zit er aan te denken om mijn huidige telefoon te gaan gebruiken.
Op dit moment gebruik ik privé de contactenlijst van Gmail welke dan met mijn telefoon synchroniseert.
Het wordt alleen vervelend als daar dan voor werk zo'n 300 - 350 contacten bij komen en er in totaal 600+ contacten in komen te staan.
Hoe kan ik mijn werk en privé contacten het beste gescheiden houden?
Werkt het goed om dan met labels te werken? (Bijv. contacten koppelen aan privé of werk label)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S21FE (dual simkaart is mogelijk)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben er van op de hoogte dat de IT afdeling van je bedrijf ervoor kan zorgen dat je een werkprofiel op je telefoon krijgt met daarin de apps voor je werk. Ik had zelf de indruk dat het werkprofiel enkel de privé apps van de werk apps scheidt.
Ik weet alleen niet hoe dat dan precies in zijn werk gaat?
En in hoeverre zijn je contacten tussen werk en privé dan ook gescheiden?
Wat kan je doen als je IT afdeling een werkprofiel niet ondersteunt?
Ik start over 2 weken bij een nieuwe werkgever en i.p.v. een telefoon geven zij een maandelijkse vergoeding. Ik zit er aan te denken om mijn huidige telefoon te gaan gebruiken.
Op dit moment gebruik ik privé de contactenlijst van Gmail welke dan met mijn telefoon synchroniseert.
Het wordt alleen vervelend als daar dan voor werk zo'n 300 - 350 contacten bij komen en er in totaal 600+ contacten in komen te staan.
Hoe kan ik mijn werk en privé contacten het beste gescheiden houden?
Werkt het goed om dan met labels te werken? (Bijv. contacten koppelen aan privé of werk label)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S21FE (dual simkaart is mogelijk)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben er van op de hoogte dat de IT afdeling van je bedrijf ervoor kan zorgen dat je een werkprofiel op je telefoon krijgt met daarin de apps voor je werk. Ik had zelf de indruk dat het werkprofiel enkel de privé apps van de werk apps scheidt.
Ik weet alleen niet hoe dat dan precies in zijn werk gaat?
En in hoeverre zijn je contacten tussen werk en privé dan ook gescheiden?
Wat kan je doen als je IT afdeling een werkprofiel niet ondersteunt?
:strip_exif()/f/image/3iO2ufVtKkRlp9hc9kHniO7M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QwdQ3iX5AHeq2sVF4IxY7DHL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/42bj4iHMdwSS3YxJicIFazSI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E0tmIfyN8AYT7wg4J0Xyi057.jpg?f=fotoalbum_large)