Ziggo inflatiecorrectie. Schandalig hoog

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 15:12

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Vandaag van Ziggo de volgende mail ontvangen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hoe denken jullie hier over. Tijd om op te stappen bij Ziggo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:36
Als het kan in jouw regio, zeker. Neem glas en hou je Ziggo nog even aan tot je glas goed en wel is opgeleverd, zodat je niet zonder komt te zitten.

Ik weet niet wat je nu betaalt, aan de prijsstijging te zien volgens mij best veel, maar ik stap vrijwel elk jaar over, of regel korting, soms door te bellen, soms via www.internetten.nl. Nu net weer overgestapt naar T-Mobile, straks betaal ik bijna een jaar lang 30 epm. 100/100 met TV.

[ Voor 49% gewijzigd door pennywiser op 23-03-2023 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Waarom in member only?

En nee, alle abbos stijgen met de index.
Dus als je blij bent en tevreden waarom zou je wisselen,
Vind je het te duur, nog las van de index stap je over.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:59
Alles is zo onderhand 10% of meer duurder geworden het afgelopen jaar, dus de verhoging van Ziggo is niet zo vreemd. Ook Ziggo heeft te maken met hogere kosten.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 PT130 Shine bjr 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:03
eagle00789 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:00:
Ik ga in ieder geval weer even rondkijken. Ziggo heb ik vooral omdat ze F1 rechten hadden, maar daarvoor inmiddels al F1TV. Dus eigenlijk kijk ik nu heel erg duur IndyCar en Race Café :+

Edit: Waarschijnlijk gaat het T-Mobile worden, in combinatie met een mobiel abonnement wat nu nog bij Vodafone zit voor de combinatiekorting.

[ Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 23-03-2023 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:28

P_Tingen

omdat het KAN

Ach troost je, over een paar maand krijg je weer een "gratis" snelheidsverhoging ;)

Ik ben nu net over naar glasvezel, voor mij een klein tientje goedkoper dan Ziggo. En sneller, al heb ik dat niet eens nodig. Wel was het een keer goed om alle apparaten een keer te vervangen, merk ik. Nieuwe router, nieuwe kabel getrokken, nieuwe tv ontvanger. Het werkt allemaal nu net wat lekkerder.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Het is nog 3 maanden tot die verhoging, wanneer er teveel klanten weglopen worden de kortingen aan de telefoon steeds hoger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De oplossing van glasvezel waar dat nu aangelegd wordt, was een goede set om dan ook meteen € 10 meer te vragen ten opzichte van xDSL. Maar daar hoor je niemand over omdat het falende koper netwerk uitgefaseerd dient te worden.
Iedereen die voldoende heeft aan 100-200 Mbit/s zal straks noodgedwongen € 10 meer moeten betalen omdat KPN de koper lijn eruit gaat trekken en je zal moeten dealen met glasvezel.
Ziggo gaat het netwerk ook nog "versnellen" (ga straks naar 1.200 Mbit/s download), Apple TV werkt in principe als prima oplossing in plaats van de Next boxjes, monteurs komen sneller op locatie en er zijn nog meer redenen om bij Ziggo te blijven. Dus ik zie het probleem niet, alles wordt toch duurder en ik ga het niet over vroeger hebben waar je bij Zonnet voor € 9.95 met dat draak van dat modem kon Internetten of Ziggo met alleen een telefoonlijn waardoor je de monsterlijke snelheid had van 64/128 Kbit/s download, ga als je ISDN gewend was, was het eigenlijk wel te doen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:43
d-super schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:13:
Alles is zo onderhand 10% of meer duurder geworden het afgelopen jaar, dus de verhoging van Ziggo is niet zo vreemd. Ook Ziggo heeft te maken met hogere kosten.
Dat is het argument dat alle (grote) bedrijven opvoeren. IMHO is het gewoon een makkelijk excuus om dat percentage ook maar gewoon te hanteren zonder het te hoeven uitleggen. Einde jaar maar weer kijken hoeveel de winst gestegen is :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 15:12

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
pennywiser schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:04:
Als het kan in jouw regio, zeker. Neem glas en hou je Ziggo nog even aan tot je glas goed en wel is opgeleverd, zodat je niet zonder komt te zitten.

Ik weet niet wat je nu betaalt, aan de prijsstijging te zien volgens mij best veel, maar ik stap vrijwel elk jaar over, of regel korting, soms door te bellen, soms via www.internetten.nl. Nu net weer overgestapt naar T-Mobile, straks betaal ik bijna een jaar lang 30 epm. 100/100 met TV.
Hier zit ik dus ook met smart op te wachten totdat ze mijn wijk (en woning) komen aansluiten, want als ik nu overstap naar glas dan kan het me zomaar even €25,- tot €40,- per maand schelen.
Stalensnuitje schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:47:
[...]

Dat is het argument dat alle (grote) bedrijven opvoeren. IMHO is het gewoon een makkelijk excuus om dat percentage ook maar gewoon te hanteren zonder het te hoeven uitleggen. Einde jaar maar weer kijken hoeveel de winst gestegen is :r
Dat is dus het probleem inderdaad. Ze voeren dat argument op om dit soort prijsverhogingen te kunnen goed praten. Maar de winst blijft wel stijgen elk jaar.

[ Voor 41% gewijzigd door eagle00789 op 24-03-2023 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uzumi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-05-2024
Knip

[ Voor 90% gewijzigd door MisteRMeesteR op 27-03-2023 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:30
Doe het niet, waar ging de video over ?

[ Voor 11% gewijzigd door MisteRMeesteR op 27-03-2023 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:39
Overstappen is vrijwel altijd gunstig door kortingsacties om nieuwe klanten te werven (korting, gratis maanden, extra's, etc.)
Bellen dat je wilt opzeggen wil ook nog wel eens helpen met een dergelijk kortingsaanbod om je toch te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-03 23:18
Het is dat als 1 juli genoemd wordt, anders had je gedacht dat het een 1 april grap is..... absurde verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28

***members only***

Dat is toch aan jezelf. Elke provider verhoogd elk jaar zijn prijzen, de ene in januari, de andere in juli. Het mooie is dat niemand je verplicht om een abonnement bij Ziggo te nemen en vrij bent om over te stappen. Ik snap je probleem daarom niet zo goed. Dit is toch hoe marktwerking werkt. Hetzelfde geldt voor supermarkten, verzekeringen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 24-03-2023
Absoluut tijd om over te stappen, stelletje boeven!
Minimale service voor een maximale prijs en dan ook nog eens verhogen.
Als of zij alleen last hebben van de inflatie!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:18
eagle00789 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:30:
[...]

Hier zit ik dus ook met smart op te wachten totdat ze mijn wijk (en woning) komen aansluiten, want als ik nu overstap naar glas dan kan het me zomaar even €25,- tot €40,- per maand schelen.

[...]

Dat is dus het probleem inderdaad. Ze voeren dat argument op om dit soort prijsverhogingen te kunnen goed praten. Maar de winst blijft wel stijgen elk jaar.
Volgens mij valt het wel mee dat de winst 'elk jaar blijft stijgen'. Misschien in absolute zin wel, maar die winst wordt door inflatie ook steeds minder waard. Het is vanuit de provider en haar aandeelhouders bezien dus logisch dat winsten in ieder geval dienen mee te stijgen met de inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:33

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Let er wel goed op dat dit geen reden meer is om je contract tussentijds op te zeggen. Dit hebben ze al eerder in de voorwaarden veranderd. Dus als je weg wil, goed checken wanneer het -kosteloos- kan, anders kost het je nog 50% van de resterende termijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:30
Het rotte met dit, is dat ze het allemaal doen. En dan niet alleen Ziggo en niet alleen internet/tv, maar ook energie en noem maar op. Ik denk dat als ik mijn boodschappenkosten ga vergelijken met vorig jaar, dat ik ga schrikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 24-03-2023
jongetje schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:18:
[...]

Dat is toch aan jezelf. Elke provider verhoogd elk jaar zijn prijzen, de ene in januari, de andere in juli.
Ze hadden de tarieven al verhoogd dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:04
Afgezien van de hoogte van de correctie, wordt er alleen een gemiddeld percentage genoemd.
Het juiste percentage per pakket is nergens te vinden.

Ik heb dit een aantal maal via Mijn Ziggo Messenger gevraagd, maar daar weten ze het ook niet en komen ze niet verder dan naar de website verwijzen.

PS gaat het om 7,75 koeien, cent of .....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Bossje schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:20:
[...]

Ze hadden de tarieven al verhoogd dit jaar.
Wanneer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Stalensnuitje schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:47:
[...]

Een van de grootste problemen van de huidige maatschappij: de doelstelling (van bedrijven) is zoveel mogelijk winst maken, ongeacht of dit ten koste gaat van de maatschappij, milieu, mens of dier. Men probeert gewoon zo ver te gaan als ze kunnen.

Zie ook geen reden waarom dit gaat veranderen in onze maatschappij. Politici zijn ook vrijwel altijd rijk (gek genoeg), dus die vinden het wel prima.

Je kan opzeggen, maar de concurrentie doet het ook gewoon.

Je maakt mij overigens niet wijs dat de kosten van Ziggo over de gehele linie met het percentage van de inflatie zijn gestegen :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-05 07:43
Wel benieuwd hoe dat zit als je voor die tijd een abonnement hebt afgesloten voor een jaar waarin staat:
- Eerste maanden X euro, daarna Y euro. LIjkt me dat ze die niet zomaar mee kunnen verhogen toch? Want wat is dan een contract nog waard met partijen?

PS heb zelf de mail ook gehad, en eigenlijk genegeerd omdat op het jaar contract de betreffende tarieven staan die we zijn overeen gekomen. En daarbij is dit pas begin februari ingegaan, dus hadden ze er voor die tijd (i.m.o.) over moeten communiceren en de kans geven er onderuit te kunnen, of andersom er zelf onderuit gekund.

[ Voor 40% gewijzigd door jbdeiman op 24-03-2023 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:33

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

jbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:26:
Wel benieuwd hoe dat zit als je voor die tijd een abonnement hebt afgesloten voor een jaar waarin staat:
- Eerste maanden X euro, daarna Y euro. LIjkt me dat ze die niet zomaar mee kunnen verhogen toch? Want wat is dan een contract nog waard met partijen?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Deze inflatiecorrectie is opgenomen in de voorwaarden en gaat boven alle andere afspraken, en is geen reden voor opzeggen (meer).

Ik ben ook heel benieuwd hoe ze dit doen als we een negatieve inflatie (deflatie?) krijgen. Ergens verwacht ik niet direct dat het met eenzelfde percentage de prijzen gaat verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

jbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:26:

PS heb zelf de mail ook gehad, en eigenlijk genegeerd omdat op het jaar contract de betreffende tarieven staan die we zijn overeen gekomen.
Je kunt de mail wel negeren, maar de incasso gaat gewoon door. Grofweg staat er in je contract:

• Je sluit dit contract af voor X periode
• Je betaalt Y per maand
• Je krijgt Z korting voor zoveel maanden
• Eens per jaar mogen we een inflatiecorrectie toepassen op Y

Dan kun je wel zeggen "maar ik heb getekend voor Y-Z", maar zo werkt dat niet.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:30
Omdat het niet in de overzichtjes staat: mijn
Internet Start XXL en TV Start inclusief bellen 63,50 euro
stijgt met 5,75 euro. Is 9%. Dat vind ik niet schandalig. Iedereen heeft namelijk last van de inflatie. Ik hoop wel dat na de aangekondigde verhoging van de upload ook nog dit jaar er een van de downloadsnelheid komt. Dan kan ik echt terug naar Internet Start.

[ Voor 56% gewijzigd door W1ck1e op 24-03-2023 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
CodeCaster schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:28:
[...]

Je kunt de mail wel negeren, maar de incasso gaat gewoon door. Grofweg staat er in je contract:

• Je sluit dit contract af voor X periode
• Je betaalt Y per maand
• Je krijgt Z korting voor zoveel maanden
• Eens per jaar mogen we een inflatiecorrectie toepassen op Y

Dan kun je wel roepen "maar ik heb getekend voor Y-Z", maar zo werkt dat niet.
Met andere woorden, een contract is eigenlijk gewoon niets waard, was ik al bang voor, zal er toch wel tegenin gaan want als ze nu weten dat ze zo enorm gaan verhogen hadden ze dat bij verkoop ook moeten melden i.m.o. Zo kan je begin van het jaar tegen oude tarieven en kortingen daarop mensen een abonnement aansmeren en kort daarna de prijzen al verhogen.

Want het is bij verkoop ook gewoon een pertinente leugen waarmee ze adverteren en zelfs wat de verkoper verteld: Die verteld, u betaalt de eerste 9 maanden X en daarna Y, niet dat dit nog zomaar kan veranderen of wat dan ook. Die verteld het gewoon alsof het vaste tarieven zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door jbdeiman op 24-03-2023 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

jbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:30:
[...]

Met andere woorden, een contract is eigenlijk gewoon niets waard, was ik al bang voor, zal er toch wel tegenin gaan want als ze nu weten dat ze zo enorm gaan verhogen hadden ze dat bij verkoop ook moeten melden i.m.o. Zo kan je begin van het jaar tegen oude tarieven en kortingen daarop mensen een abonnement aansmeren en kort daarna de prijzen al verhogen.

Want het is bij verkoop ook gewoon een pertinente leugen waarmee ze adverteren en zelfs wat de verkoper verteld: Die verteld, u betaalt de eerste 9 maanden X en daarna Y, niet dat dit nog zomaar kan veranderen of wat dan ook. Die verteld het gewoon alsof het vaste tarieven zijn.
Daar heb je zeker een punt hoor. Als de inflatiecorrectiemaand maart is en je sluit in februari af op basis van lokkertjestarieven, dan word je eigenlijk genaaid waar je bij staat. Men zou dan best mogen waarschuwen dat de tarieven tijdens de eerste maand van je contract al verhoogd gaan worden.

Dat gezegd hebbende, de inflatie is al een jaar in het nieuws, en veel abonnementen hebben zo'n clausule...

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
CodeCaster schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:34:
[...]

Daar heb je zeker een punt hoor. Als de inflatiecorrectiemaand maart is en je sluit in februari af op basis van lokkertjestarieven, dan word je eigenlijk genaaid waar je bij staat. Men zou dan best mogen waarschuwen dat de tarieven tijdens de eerste maand van je contract al verhoogd gaan worden.

Dat gezegd hebbende, de inflatie is al een jaar in het nieuws, en veel abonnementen hebben zo'n clausule...
Juist daarom zouden ze het (i.m.o.) verplicht moeten vermelden bij verkoop. Op zoveel fronten is onze overheid gewoon streng op 'bewust beperkt informeren' van consumenten door commerciele partijen, daar valt dit i.m.o. ook gewoon onder. ;)
De verkoper was overigens ook niets bekend van een correctie die gaf erg duidelijk aan dat de betreffende tarieven voor het hele jaar zouden gelden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 12:55

CeesKees

I rest my Kees

***members only***

Ik ben weg!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wADUf3wrOWj00FI662IVbxzOXDk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s1wymsTHp6vNE8GuqsrMjs85.jpg?f=user_large

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Laatst online: 14:55

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Hoe kom jij aan die 12 maanden, ik kan "slechts" 6 maanden vinden.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:08
Hier zijn ook een paar abonnementen gestegen met ongeveer 9%. Ik vraag me dan altijd af of iedere werknemer in dat bedrijf ook 9% extra heeft gekregen? Want zo wordt het namelijk wel verkocht. Alsof alle kosten, inclusief de loonkosten, zoveel gestegen zijn. Iets doet mij vermoeden dat er vooral meer winst gemaakt wordt en de meeste net als ik nog geen loonsverhoging gehad hebben.

Iedere keer als zoiets gebeurd kijk ik of ik het product kan opzeggen, dan wel ergens anders onderbrengen of simpelweg verminderen.

- Heb ik het nog nodig? Indien nee: opzeggen en geen alternatief kiezen.
- Kan het met minder? Indien ja: minder afnemen.
- Kan het goedkoper bij een concurrent: Indien ja: overstappen.
- Kan ik echt niet zonder? Indien ja: alsnog opzeggen, tijd voor een andere hobby.

Zodra ik voorbij het onderste punt ben moet ik de verhoging maar gewoon slikken. Ik heb dit jaar meerdere abonnementen opgezegd. Altijd leuk als je belt en zegt dat je wilt opzeggen. Men probeert dan nog vanalles, maar helaas, mij ben je kwijt. Het is eigenlijk best relaxed om zo min mogelijk af te nemen van anderen. Ik krijg helaas mijn vriendin nog niet zo ver om ons TV abonnement de deur uit te doen, maar ook die gaat ooit weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24

allure

Titaan fase 2/3

Volgens mij zijn de aanbiedingen regiogebonden, ik had ook 12 maanden 50%korting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
jbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:30:
[...]

Je hebt de voorwaarden dus in zijn geheel niet doorgenomen? Daar stond het dus in. Overigens houd je altijd je kortingsactie. Heb je bijvoorbeeld 12 maanden 50% dan houd je deze korting (overigens dan wel over de nieuwe prijs berekend).

Snap overigens verder het doel van dit topic niet. Dit wordt al breed uitgemeten in het reguliere topic. Gaan we voor elke provider die een inflatiecorrectie doet een nieuw topic openen? Waar is het T-mobile inflatiecorrectie topic? Over een paar weken het KPN inflatiecorrectietopic opstarten? Beetje onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Jay-B schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:09:
[...]

Je hebt de voorwaarden dus in zijn geheel niet doorgenomen? Daar stond het dus in. Overigens houd je altijd je kortingsactie. Heb je bijvoorbeeld 12 maanden 50% dan houd je deze korting (overigens dan wel over de nieuwe prijs berekend).

Snap overigens verder het doel van dit topic niet. Dit wordt al breed uitgemeten in het reguliere topic. Gaan we voor elke provider die een inflatiecorrectie doet een nieuw topic openen? Waar is het T-mobile inflatiecorrectie topic? Over een paar weken het KPN inflatiecorrectietopic opstarten? Beetje onzinnig.
Die heb ik doorgenomen maar tijdens het gesprek nog expliciet gevraagd of deze bedragen een jaar lang zo zouden zijn, waarop Já is gezegd. Dan kan je niet achteraf zeggen dat je ze toch verhoogt, ook al staat dat in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:56
jbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:15:
Die heb ik doorgenomen maar tijdens het gesprek nog expliciet gevraagd of deze bedragen een jaar lang zo zouden zijn, waarop Já is gezegd. Dan kan je niet achteraf zeggen dat je ze toch verhoogt, ook al staat dat in de voorwaarden.
Ofwel... uitspraken gedaan door een verkoper voortaan op papier laten zetten.

Zelf ook zo iets meegemaakt door een KWF collecte: ik zou met een eenmalige donatie een loterij-lot kopen - en er werd mij verzekerd dat het eenmalig was, geen herhalende incasso of abonnement. Tja, dat bleek niet waar te zijn. Kon er gelukkig nog wel van af, maar ook daar de wijze les: vertrouw mondelinge uitspraken van een verkoper niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik vind het echt kansloos dus heb voor een lager tarief glasvezel aangevraagd nu en verwacht binnen een maand of 2-3 over te stappen.

Ook schandalig dat ze een omzet van € 4.000.000.000,- hebben en bijna 50% als winst kunnen boeken. Da's echt absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-05 20:44
Ik neem aan dat andere providers ook een inflaltie correctie moeten doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 14:16
Zat al te twijfelen om over te stappen naar KPN glasvezel, daar krijg ik sneller internet voor minder geld(extra snelheid niet perse nodig). En als je overstapt krijg je altijd extra korting, zie ook deze inflatie correctie. Geld niet voor mensen met een aktie tarief maar wel voor de trouwe klanten.

Daarnaast kwam ik er recent achter dat ik ineens ook vaste telefonie heb wat ik nooit heb aangevraagt, en dus onnodig teveel betaal(denk stiekem doorgevoerd bij de vorige verhoging, of toen het abonnement weer eens een andere naam kreeg). Heb al ruim 20 jaar geen vaste telefoon meer.

Dus doei Ziggo mij zijn jullie kwijt als klant, en als ik ooit terug wil krijg ik toch weer extra korting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 12:55

CeesKees

I rest my Kees

Coach4All schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:53:
[...]

Hoe kom jij aan die 12 maanden, ik kan "slechts" 6 maanden vinden.
Internetten.nl even checken. Ook mooie cashback.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-05 19:25
Eerst abbo tarieven verhogen en nu weer inflatiecorrectie, hele inflatiecorrectie verhoging moet volgens wet verboden worden. Alles gaat omhoog met de inflatie.....behalve onze salaris.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Hier afgelopen december overgestapt van Ziggo naar T-mobile glas. Veel goedkoper en sneller verbinding. Als je kunt overstappen moet je zeker overwegen.

Ziggo heeft het deze keer echt verprutst denken dat vaste klanten toch wel blijft. 8)7

Edit: printscreen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuNQQhg3FXwqIANnF7GG_fVZFrs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZzVWS1HlDpmDlhtcr8gyyK81.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Zhou op 24-03-2023 20:32 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zhou schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:27:
Ziggo heeft het deze keer echt verprutst denken dat vaste klanten toch wel blijft. 8)7
Nee, Ziggo is de enige grote partij die nog over is met een kopernetwerk, dus ze hebben daarin gewoon een monopolie. De vraag is of ze het ook redden van alleen de regio's waar nog geen glasvezel ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Oon schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:33:
[...]

Nee, Ziggo is de enige grote partij die nog over is met een kopernetwerk, dus ze hebben daarin gewoon een monopolie. De vraag is of ze het ook redden van alleen de regio's waar nog geen glasvezel ligt
Er komt hier een glasvezelprovider die glas gaat aanleggen, dan Ziggo snel de deur uit, is ook veel duurder en zeker vanaf 1 juli.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:25
itsalex schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:34:
De oplossing van glasvezel waar dat nu aangelegd wordt, was een goede set om dan ook meteen € 10 meer te vragen ten opzichte van xDSL. Maar daar hoor je niemand over omdat het falende koper netwerk uitgefaseerd dient te worden.
Iedereen die voldoende heeft aan 100-200 Mbit/s zal straks noodgedwongen € 10 meer moeten betalen omdat KPN de koper lijn eruit gaat trekken en je zal moeten dealen met glasvezel.
Ziggo gaat het netwerk ook nog "versnellen" (ga straks naar 1.200 Mbit/s download), Apple TV werkt in principe als prima oplossing in plaats van de Next boxjes, monteurs komen sneller op locatie en er zijn nog meer redenen om bij Ziggo te blijven. Dus ik zie het probleem niet, alles wordt toch duurder en ik ga het niet over vroeger hebben waar je bij Zonnet voor € 9.95 met dat draak van dat modem kon Internetten of Ziggo met alleen een telefoonlijn waardoor je de monsterlijke snelheid had van 64/128 Kbit/s download, ga als je ISDN gewend was, was het eigenlijk wel te doen.
Je verhaal klopt niet helemaal. Ik ben niks extra gaan betalen na de migratie van koper naar glasvezel. En de inflatiecorrectie is bij KPN per abonnement met een maximum van 2 euro verhoogd. En zo zijn er nog heel veel meer klanten die geen cent extra na overstap, op inflatie na, zijn gaan betalen.

Monteur nodig bij KPN? Gewoon bellen en hij staat er meestal de volgende dag al. Bij Ziggo zelfde verhaal.

Monteur nodig bij een andere goedkopere ISP? Sluit maar achteraan in de rij, we sturen je wel zo’n monteur (Guidion) die je glasaansluiting sloopt zodat je nóg langer kan wachten op je diensten omdat er dan toch die KPN monteur langs moet komen. Of we laten je gewoon een maand zonder werkende diensten zitten, want “de monteur mag niet in de wijkcentrale komen”.

Ik ben genezen van die goedkope aanbieders zoals je inmiddels leest.

Maar die goedkope providers (looking at you, Tmobile) gooien nu wel de prijs omhoog. Hoe dat kan? Jarenlang onder de kostprijs leveren (100Mb voor gemiddeld 25 euro) en daar geen cent winst op maken is gewoon geen gezonde businesscase. Dat wisten ze heel goed toen ze dit aanbod in de markt gingen zetten.

Uiteraard, die WBA tarieven van KPN waren hoog en daar is ook zeker wat van te zeggen, maar honderdduizenden klanten binnenslepen zonder dat je er winst op draait? Dit was gewoon te verwachten dat de prijzen vroeg of laat omhoog gingen. En dan is het uiteraard heel makkelijk om KPN de schuld te geven van de prijsstijging, want die partij heeft de afgelopen jaren eerst veel geld geïnvesteerd in de uitrol van VDSL, want snel uit te rollen en goedkoop, en nu dus miljarden voor de aanleg van glas. Maar o wee als er een paar euro boven op je abonnement komt, dan is half NL in rep en roer.

De echte reden waarom Tmobile en andere goedkope providers zo goedkoop internet verkochten? zoveel mogelijk klanten binnen te slepen. Want dan ben je als bedrijf meer waard en dat breng wat meer op als je de boel verkoopt.

De enige optie om flink geld te besparen is door te bellen met je provider of ze een leuke aanbieding hebben. En anders zeg je op en stap je naar een andere partij over. Met de uitrol van glas komt er eindelijk wel échte concurrentie en zal ook Ziggo gewoon gaan stunten met de glasaanbieders. Ze moeten wel.

TV zal tegenwoordig ook steeds meer via internet gaan lopen, en dan maakt het geen zak meer uit via welke infra je internet in huis binnenkort. Op de prijs na dan.

Verder doen we het qua internet echt niet slecht. We betaalden 15 jaar geleden voor een 8Mbit ADSL ook gewoon 40 euro. Of 20Mbit via Tele2 met een waardeloos Davolink modem voor 29 euro, waarvan je blij mocht zijn als je de 15Mb kon halen. Toen waren het juist aanbieders als UPC en Ziggo die voordeligere bundels hadden dan die ADSL boer. En nu komt glas eraan en gaan de Ziggo’s van deze wereld hetzelfde ervaren als de KPN van 15 jaar geleden: de klanten stappen over want er is keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
krakendmodem schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:37:
[...]

Je verhaal klopt niet helemaal. Ik ben niks extra gaan betalen na de migratie van koper naar glasvezel. En de inflatiecorrectie is bij KPN per abonnement met een maximum van 2 euro verhoogd. En zo zijn er nog heel veel meer klanten die geen cent extra na overstap, op inflatie na, zijn gaan betalen.

Monteur nodig bij KPN? Gewoon bellen en hij staat er meestal de volgende dag al. Bij Ziggo zelfde verhaal.

Monteur nodig bij een andere goedkopere ISP? Sluit maar achteraan in de rij, we sturen je wel zo’n monteur (Guidion) die je glasaansluiting sloopt zodat je nóg langer kan wachten op je diensten omdat er dan toch die KPN monteur langs moet komen. Of we laten je gewoon een maand zonder werkende diensten zitten, want “de monteur mag niet in de wijkcentrale komen”.

Ik ben genezen van die goedkope aanbieders zoals je inmiddels leest.

Maar die goedkope providers (looking at you, Tmobile) gooien nu wel de prijs omhoog. Hoe dat kan? Jarenlang onder de kostprijs leveren (100Mb voor gemiddeld 25 euro) en daar geen cent winst op maken is gewoon geen gezonde businesscase. Dat wisten ze heel goed toen ze dit aanbod in de markt gingen zetten.

Uiteraard, die WBA tarieven van KPN waren hoog en daar is ook zeker wat van te zeggen, maar honderdduizenden klanten binnenslepen zonder dat je er winst op draait? Dit was gewoon te verwachten dat de prijzen vroeg of laat omhoog gingen. En dan is het uiteraard heel makkelijk om KPN de schuld te geven van de prijsstijging, want die partij heeft de afgelopen jaren eerst veel geld geïnvesteerd in de uitrol van VDSL, want snel uit te rollen en goedkoop, en nu dus miljarden voor de aanleg van glas. Maar o wee als er een paar euro boven op je abonnement komt, dan is half NL in rep en roer.

De echte reden waarom Tmobile en andere goedkope providers zo goedkoop internet verkochten? zoveel mogelijk klanten binnen te slepen. Want dan ben je als bedrijf meer waard en dat breng wat meer op als je de boel verkoopt.

De enige optie om flink geld te besparen is door te bellen met je provider of ze een leuke aanbieding hebben. En anders zeg je op en stap je naar een andere partij over. Met de uitrol van glas komt er eindelijk wel échte concurrentie en zal ook Ziggo gewoon gaan stunten met de glasaanbieders. Ze moeten wel.

TV zal tegenwoordig ook steeds meer via internet gaan lopen, en dan maakt het geen zak meer uit via welke infra je internet in huis binnenkort. Op de prijs na dan.

Verder doen we het qua internet echt niet slecht. We betaalden 15 jaar geleden voor een 8Mbit ADSL ook gewoon 40 euro. Of 20Mbit via Tele2 met een waardeloos Davolink modem voor 29 euro, waarvan je blij mocht zijn als je de 15Mb kon halen. Toen waren het juist aanbieders als UPC en Ziggo die voordeligere bundels hadden dan die ADSL boer. En nu komt glas eraan en gaan de Ziggo’s van deze wereld hetzelfde ervaren als de KPN van 15 jaar geleden: de klanten stappen over want er is keuze.
Misschien de bestaande klanten die migreren (sommige bellen daar niet voor dus KPN laat dat maar zitten dus) inderdaad kosteloos als er glasvezel kan komen maar bij duurdere providers zoals KPN is het al standaard maar bij Youfone moet je meer betalen, hoewel het aan de andere kant bij KPN ook weer schandalig is want mensen die maar 25 Mbit/s max halen, moeten dan gaan betalen voor een pakket waar glasvezel 100 Mbit/s hetzelfde moet gaan kosten. Dus dat is ook weer oneerlijk.
Het verschil tussen xDSL en glas is geen wereldschokkend bedrag, hoewel op jaarbasis is het wel weer € 100.
Wat dat betreft vind ik wel dat Ziggo veel eerlijker systeem heeft qua prijs/kwaliteit, je gaat sowieso mee met je snelheid en alles is gelijk qua snelheden dus ook met de prijzen.
Ik vind sowieso dat prijzen de pan uitgerezen zijn de afgelopen tijd. Vroeger had je een tientje van Ziggo, was prima voor de meeste mensen. Zelfs in buitenland zijn de prijzen vele malen lager voor Internet.

KPN monteurs hebben over het algemeen 7-14 werkdagen hier rondom Amsterdam nodig en liefst willen ze dat oudere mensen boven de 90 jaar nog even zelf een modem/TV kastje of wat dan ook gaan vervangen, heel simpel, niet dus. Als mijn klanten Ziggo bellen voor monteur, dan is binnen maximaal drie werkdagen. Althans dat is mijn ervaring.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D75AlzWyt5y4HgMtkrFxiKzs0U0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dgz5fb8it2MxGOpdbFdQ8qqB.png?f=fotoalbum_large

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:25
itsalex schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:11:
[...]

Misschien de bestaande klanten die migreren (sommige bellen daar niet voor dus KPN laat dat maar zitten dus) inderdaad kosteloos als er glasvezel kan komen maar bij duurdere providers zoals KPN is het al standaard maar bij Youfone moet je meer betalen, hoewel het aan de andere kant bij KPN ook weer schandalig is want mensen die maar 25 Mbit/s max halen, moeten dan gaan betalen voor een pakket waar glasvezel 100 Mbit/s hetzelfde moet gaan kosten. Dus dat is ook weer oneerlijk.
Het verschil tussen xDSL en glas is geen wereldschokkend bedrag, hoewel op jaarbasis is het wel weer € 100.
Wat dat betreft vind ik wel dat Ziggo veel eerlijker systeem heeft qua prijs/kwaliteit, je gaat sowieso mee met je snelheid en alles is gelijk qua snelheden dus ook met de prijzen.
Ik vind sowieso dat prijzen de pan uitgerezen zijn de afgelopen tijd. Vroeger had je een tientje van Ziggo, was prima voor de meeste mensen. Zelfs in buitenland zijn de prijzen vele malen lager voor Internet.

KPN monteurs hebben over het algemeen 7-14 werkdagen hier rondom Amsterdam nodig en liefst willen ze dat oudere mensen boven de 90 jaar nog even zelf een modem/TV kastje of wat dan ook gaan vervangen, heel simpel, niet dus. Als mijn klanten Ziggo bellen voor monteur, dan is binnen maximaal drie werkdagen. Althans dat is mijn ervaring.

[Afbeelding]
Als je bij KPN naar glas gaat en je haalt maar 25Mb op koper, dan ga je, afhankelijk van het abonnement, na de overstap naar glas dan gelijk de snelheid krijgen waarvoor je dus al jaren hebt betaald, maar door de technische beperkingen van DSL niet kon halen. Dat is bij alle providers het geval, die kopen namelijk gewoon een profiel in bij KPN wholesale in en zetten dat op de lijn.

Voorbeeldje: de buren hadden een 100Mb pakket maar kregen maar 50Mb op DSL vanwege de afstand en gebruikte VDSL techniek. Na overstap naar glas is de snelheid naar 120Mb down en 150 up gegaan. (KPN gebruikte ruime profielen dus je haalt iets hogere snelheden). Het abonnement is verder niet aangepast, dat was altijd 100/10, maar met overstap naar glasvezel gaat dat dan gelijk naar de glasvezel snelheden die bij dat abonnement hoort.

Wij (of mijn ouders dan) hadden een 50/10 abonnement. En die snelheid haalden wij op VDSL ook. Na overstap glas haalden we 70/70. Een 50Mb pakket is namelijk een 70Mb profiel.
En die 100Mb is 120 profiel.

Na aanleg glasvezel krijgen providers 3 jaar de tijd om de klanten te informeren om die overstap te maken. Er zijn inderdaad klanten die daar ondanks meerdere herinneringen niet op reageren. Dat niet elke provider dat op tijd doet (Hallo Tmobile en Tele2) en dat klanten geen zin hebben om over te stappen, tsja, dan neem je dus het risico om klanten kwijt te raken. Tele2 stuurt gewoon een maand van te voren dreigbrieven dat je dan zonder komt te zitten en dat je inderdaad verplicht bent een nieuw abonnement af te sluiten voor de overstap naar glas. Voor Tele2/Tmobile is dit natuurlijk wel een mooie kans op van die oude abonnementen af te komen die al jaren niet meer worden verkocht. En dan gaat de prijs inderdaad best wel wat omhoog. (En hebben ze daar dus ook jaren eigenlijk verlies op geleden).

Juist de Tmobile, Tele2 klanten met hun veel te goedkope DSL abonnement uit jaar jaar 0 heb ik toen maar naar Ziggo omgezet. Eerste 12 maanden 27 euro per maand voor 100/20 met TV. En dan kijken we volgend jaar gewoon weer verder wie er dan een leuke aanbieding heeft. :).

KPN doet in sommige gebieden ook al 35 euro per maand voor 12 maanden met 1Gb. Dat blijft nog wel even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-05 20:55
Bedankt voor de tip wat betreft internetten.nl. Hier ook 6 maanden korting, geen 12. Maar dat in combinatie met de 110 euro cashback is alsnog velen malen goedkoper (en sneller...) dan wat Ziggo mij kan leveren. Sterker nog, het is bijna de helft van de kosten op maandbasis voor het gigabit abonnement, en dat is echt significant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Huib_Bloodstone schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:29:
Ik neem aan dat andere providers ook een inflaltie correctie moeten doen ?
Inflatiecorrectie is niet iets wat moet. Het kan en mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:23
Blijkbaar voelen ze nattigheid bij Ziggo, want nu mag je ineens wel kosteloos opzeggen.
Beste .................,
Eens per jaar kan Ziggo een inflatiecorrectie doorvoeren. Eerder dit jaar informeerden we je al over de inflatiecorrectie per 1 juli 2023. Ook passen we de Algemene Voorwaarden aan. Lees hieronder wat het betekent.
• Herinnering inflatiecorrectie per 1 juli
Zoals ook al eerder gecommuniceerd baseren we de inflatiecorrectie op de CBS-consumentenprijsindex van vorig jaar. Je maandbedrag gaat per 1 juli 2023 met 3,75 euro omhoog. Ook de tarieven voor bellen veranderen. Kijk op de tarievenpagina voor een overzicht. Op de factuur over de maand juli zie je dit voor het eerst.
• Wijziging voorwaarden per 1 augustus
Per 1 augustus 2023 passen we het inflatieartikel in de Algemene Voorwaarden aan. Dit is het huidige en nieuwe artikel:

Huidig artikel 10.4: Nieuw artikel 10.4:
Ziggo heeft het recht om de vergoedingen en tarieven jaarlijks te indexeren tot een percentage gelijk aan de CBS consumentenprijsindex. Daarin wordt bekendgemaakt met welk percentage de prijzen stijgen. Als Ziggo de tarieven indexeert, vindt dat plaats op 1 juli op basis van de gemiddelde inflatie in het voorgaande kalenderjaar. Als de CBS consumentenprijsindex negatief is, worden de prijzen niet aangepast. Ziggo heeft het recht om de vergoedingen en tarieven jaarlijks te indexeren tot een percentage gelijk aan de CBS consumentenprijsindex. Daarin wordt bekendgemaakt met welk percentage de prijzen stijgen of dalen. Als Ziggo de tarieven indexeert, vindt dat plaats op 1 juli op basis van de gemiddelde inflatie in het voorgaande kalenderjaar.
Op basis van de huidige Algemene Voorwaarden kunnen we één keer per jaar een inflatiecorrectie op de tarieven toepassen tot (maximaal) een percentage gelijk aan de CBS-consumentenprijsindex. Na de wijziging kan Ziggo bij een negatieve CBS-consumentenprijsindex (dit betekent dalende prijzen in Nederland) ook een correctie omlaag doorvoeren.

Als je de nieuwe Algemene Voorwaarden helemaal wilt doorlezen, ga naar ziggo.nl/voorwaarden.

Wil je door de wijziging van de Algemene Voorwaarden of door de inflatiecorrectie je abonnement aanpassen of kosteloos opzeggen, dan kan dat tot 1 juli 2023. Kijk op ziggo.nl/contact voor alle contactopties. We helpen je natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Robin Kroes
Directeur Consumentenmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Bushie schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:32:
Blijkbaar voelen ze nattigheid bij Ziggo, want nu mag je ineens wel kosteloos opzeggen.

[...]
In principe heb je toch een jaar contract en worden elk jaar dezelfde tijd de prijzen verhoogd dus die paar extra maanden dat je nog wat meer moet betalen lijkt me ook niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 08:32
Tja. Ik wil op zich wel overstappen. Maar ik heb Ziggo TV + Internet Start sinds januari, met 12mnd 50% korting. Dus de verhoging betekent voor mij dat ik €30,25 ga betalen per maand ipv €27,75. Als ik nu overstap naar bijv. T-Mobile of Online (8 of 6mnd 50% korting) en alle cashbacks etc. eraf trek, dan speel ik over een jaar quitte, win ik alleen 6 maanden extra voor €30.

[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 26-05-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methusalina
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 27-05-2023
Ik heb het nu wel zo'n beetje gehad met die geldwolven en ga op 1 juni 2023 overstappen naar T-mobile; daar maar eens een jaartje proberen.
De glasvezel, waar iedereen zo hoog over opgeeft, kost bij T-mobile weliswaar extra, maar die heb ik niet nodig; gelukkig kun je daarvoor kiezen en wordt het je niet in de maag gesplitst.
Het abonnement gaat, na 6 maanden korting, maandelijks zo'n € 20 minder kosten dan bij Ziggo, voor hetzelfde pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:27
De factuur van juli viel €18,70 hoger uit t.o.v. voorgaande maanden wat aanzienlijk meer was dan de aangekondigde €6,75 'inflatiecorrectie'...
...bleek een foutje te zijn; de nieuwe factuur stijl kan nog niet omgaan met bepaalde kortingen die ik normaliter krijg.
Na contact met Support (via de app) gelijk opgelost dus ben alweer wat blijer dan een uur geleden... d:)b

[ Voor 92% gewijzigd door nobleone op 06-07-2023 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:23
Probeer maar eens wat te wijzigen bij Ziggo wat niet in hun standaard past, wordt je nog veel moeierder van :-)
Zelf twee weken druk geweest via telefoon en chat om e.e.a. zo te krijgen als ik wou.
Of alles nu correct gaat lopen vanaf 15 juli dat blijft nog een verrassing want ik kan in "mijn Ziggo" nauwelijks iets raadplegen en krijg alleen maar onderstaande scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lsH3E9DJZT5iMvJQ-LjwCVg0V3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tsPtZ7MFVZJDBiH57XRhUWBx.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1