Ik heb zonet de nieuwe cd van NUHR gekocht, wil ik hem in mijn computer stoppen, gaat mijn cd-speler eerst een half uur lang flippen en dan krijg ik een blue screen. Ligt dat toevallig aan Key2Audio ofzo? en zo ja, wat kan ik doen om het toch op mijn pc te laten spelen?
Hm, heb je dat ook bij andere cd's, of alleen bij deze? Als je het bij alle cd's hebt, dan werk in ieder geval een nieuwe Windows install (
), dat probleem heb ik nl. ook gehad.
Zit er geen video ofzo op die cd, die hij wil gaan afspelen? Hou eens 'shift' ingedrukt als je de cd erin stopt (zodat hij 'm niet start) en verken de cd eens, misschien dat je daar wat info over wat hij wil gaan doen.
Zit er geen video ofzo op die cd, die hij wil gaan afspelen? Hou eens 'shift' ingedrukt als je de cd erin stopt (zodat hij 'm niet start) en verken de cd eens, misschien dat je daar wat info over wat hij wil gaan doen.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Ik heb het alleen bij deze cd. Als ik shift ingedrukt houd, helpt het bij mijn cd-writer niet, dan gaat hij gewoon de hele tijd door met lezen. In mijn DVD-speler houdt hij op en kan ik verkennen, dan staan er gewoon 11 audio-tracks, maar deze kan ik niet openen. Als ik hem in AudioCatalys open, geeft hij aan dat er aan het begin 1 en aan het einde 3 data-tracks op zitten. Heel raarrrrrr
Verwijderd
/een tijdje later...
maak net hetzelfde mee, zeer irritant
Snap ook de ophef van Sony niet om te claimen dat het bij Michael Jackson's nieuwe single om een proef gaat. NUHR wordt ook uitgegeven door Sony en die cd ligt al minstens een maand op de planken dus....
maak net hetzelfde mee, zeer irritant
Snap ook de ophef van Sony niet om te claimen dat het bij Michael Jackson's nieuwe single om een proef gaat. NUHR wordt ook uitgegeven door Sony en die cd ligt al minstens een maand op de planken dus....
Ik heb zonet in elk geval track 2 to en met 10 naar mp3 omgezet, hetgeen ik helemaal niet erg vind omdat track 1 een van de mindere tracks is en nummer 11 (dromen) heb ik al, dus kan ik nu ook op mijn peeceetje genieten van NUHR
Tja, hoe zorg je ervoor dat mensen straks helemaal geen CD's meer kopen ...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb het gedaan met AudioCatalyst. Hierbij moet ik wel vermelden dat hij het alleen deed als ik hem in mijn dvd-speler stopte. In de andere speler gaat hij flippen.
Verwijderd
Ik heb net de nieuwe cd van Racoon gekocht
. Ook deze wil niet op m'n pc spelen (staat ook erg duidelijk op het doosje). Zometeen maar eens proberen of audiocatalyst er wat mee kan.
Toch mooi dat ik ook nog steeds zo'n audio Cd kopieerapparaat van Philips heb staan.
CD---> Audio CDRW ---> PC ---> CDR
Of werkt die Key2audio ook tegen kopies met audio recordable?
CD---> Audio CDRW ---> PC ---> CDR
Of werkt die Key2audio ook tegen kopies met audio recordable?
Ik heb zojuist de single van Michael Jackson gekocht. 
Nu houd ik helemaal niet van Michael Jackson.
De enige reden dat ik dat ding kocht was om te zien of ik hem kon kraken. 
Maar hij speelt gewoon zonder problemen af in mijn CDrom spelers. En ook rippen gaat zonder enig probleem. Waar is nu die protectie?
* hneel voelt zich bekocht
Nu houd ik helemaal niet van Michael Jackson.
Maar hij speelt gewoon zonder problemen af in mijn CDrom spelers. En ook rippen gaat zonder enig probleem. Waar is nu die protectie?
* hneel voelt zich bekocht
Verwijderd
Die key2audio-protectie is volgens mij bijzonder selectief. Ik heb net m'n Racoon cdtje eens in m'n compu gedaan en wat blijkt? In m'n Pioneer DVD-105 doet ie niks, maar in m'n Plexwriter 12/10/32 geen enkel probleem. CD is nu dus geript
Verwijderd
Key2Audio... is dat niet die zelfde bescherming als dat er in kleine letters midden onder op de CD zelf staat: This CD is not playable in computers ?
Want daar heb ik er inmiddels twee van gehad, en beide kon ik goed kopieeren door m'n DVD-speler (van Creative) te gebruik i.c.m. ExactAudioCopy
Vreemd genoeg lijkt Plextor juist deze schijfjes totaal NIET te slikken
Want daar heb ik er inmiddels twee van gehad, en beide kon ik goed kopieeren door m'n DVD-speler (van Creative) te gebruik i.c.m. ExactAudioCopy
Vreemd genoeg lijkt Plextor juist deze schijfjes totaal NIET te slikken
In de C'T van jan/feb 2002 staat er een hele zooi over.
Kijk ook es wat ik in deze thread al heb gepost.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/394353
Kijk ook es wat ik in deze thread al heb gepost.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/394353
Error 91265748: Incompetent usererror, please replace user.
Oftwel, not playable in CD players at all... (geen Red book compliance)... If the CD doesn't play, you're screwed. No refunds.. We love your money.Op vrijdag 12 oktober 2001 20:52 schreef VaagOH het volgende:
Key2Audio... is dat niet die zelfde bescherming als dat er in kleine letters midden onder op de CD zelf staat: This CD is not playable in computers ?
Pagina: 1