Onderdelen vervangen, maar het probleem is niet verholpen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Goedemiddag allemaal,

Sinds lange tijd heb ik een kloppend/borrelende geluid uit mijn motorblok.

Telefonisch een afspraak gemaakt bij garage X. Na een uurtje werd ik gebeld dat het een lager is in de spanrol. Ik heb dus akkoord gegeven op de reparatie. Daarna werd ik gebeld dat het geluid weg was (ook nagevraagd van ja het geluid komt soms en dan is het weer weg en de monteur zei dat het klopt en dit nu weg is).

Auto zojuist opgehaald en bij aankomst thuis heb ik de motorkap open gedaan en tja.. Geluid is nog steeds aanwezig.

Ik moet morgen langsgaan om te gaan betalen (250,-), maar dit wil ik niet (want ze hebben iets vervangen wat het probleem niet heeft opgelost).

Kan ik er voor kiezen om niet te betalen of wordt dit lastig? Het staat niet zwart op wit.

Het rare is ook dat de monteur zei dat ik de airco aan en uit moest doen en dan moet luisteren of het geluid weg is (terwijl ze zeiden dat het aan een spanrol lag en dit vervangen is)

[ Voor 10% gewijzigd door Knamix op 23-03-2023 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Men kan ook olie bijvullen bougies vervangen banden oppompen, maar als de klacht niet is verholpen....
Ik had sowieso ter plekke getest ipv thuis

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.