Nightvision in CS

Pagina: 1
Acties:

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01
De NV in Cs: Wie gebruikt hem? En waarom?

Ik gebruik hem vaker bij cs_militia in de sewer. Kun je het licht uitmaken en dan met alle cts door de gangen rennen die NV hebben. Plan perfect, de Ts zouden geen kans maken.

Maar toch zijn er almahs die de brightness helemaal opdraaien waardoor ze gewoon kunnen zien. Ik vind dit niet juist, want je verneukt het spel hiermee.

Wat vinden jullie hiervan? Wie pakt NV en wie pleurt de brightness omhoog. Misschien ren je wel door het donker ;) .

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Brightness wordt bij mij omhoog geschroeft.
Ik kan wel een nv kopen maar dat kost weer geld.
Waarom kopen als je de middelen al in huis hebt?
Jij tweakt toch ook om je prestaties te verhogen zonder dat je nieuwe dingen hoeft te kopen?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 11:58 schreef bazs2000 het volgende:
Brightness wordt bij mij omhoog geschroeft.
Ik kan wel een nv kopen maar dat kost weer geld.
Waarom kopen als je de middelen al in huis hebt?
Jij tweakt toch ook om je prestaties te verhogen zonder dat je nieuwe dingen hoeft te kopen?
hahaha LOL

ik doe ook gewoon me brightnes omhoog... 1x liep ik er gewoon standaard mee rond... wist toen niet waar ik het voor nodig had maar sinds kort weettik dat je dat moet gebruiken als donker is :)

• Ivo
Maar CS is een spel, waarbij iedereen het spel behoort te spelen zoals de makers het bedoeld hebben. En hoe het vast en zeker ook het mooiste is. Tweaken aan je comp is owkay. Maar laat dat in een "gemeenschapsspel" zoals CS. Get it!

• bazs2000

bazs2000

Op zaterdag 01 september 2001 12:02 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Maar CS is een spel, waarbij iedereen het spel behoort te spelen zoals de makers het bedoeld hebben. En hoe het vast en zeker ook het mooiste is. Tweaken aan je comp is owkay. Maar laat dat in een "gemeenschapsspel" zoals CS. Get it!
Ja, ik moet wel even zeggen dat je gelijk hebt enzo.
Maar als je 3x achter elkaar verrotgeschoten bent, dan heb je niet eens genoeg geld voor een fatsoenlijk wapen.
Laat staan dat je NV koopt.

Verwijderd

Ik koop zelfs in dust nightvision.. brightness staat op hoogste stand maar helpt mij nix. Ik heb'et gewoon echt nodig soms, Ik heb enorm slechte ogen... (8>

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Zodra ik iemand NV hoor kopen weet ik al hoe laat het is.

Lijkt me verder duidelijk :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

tsjiiiink.....

oh ow newbie alert :D

• bazs2000

bazs2000

Op zaterdag 01 september 2001 12:31 schreef Vos het volgende:
tsjiiiink.....

oh ow newbie alert :D
Die je natuurlijk meteen gaat uitleggen dat het niet hoeft. :)

Verwijderd

Alleen in Rotterdam

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 12:29 schreef The Fox het volgende:

Lijkt me verder duidelijk :)
Ppff... Dus je bent n00b als je NV gebruikt? |:(

• Hoyden
Op zaterdag 01 september 2001 12:38 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Simpel antwoord.

JA, meestal wel.

• Vos
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

[..]

Yup, jij snapt het...

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Mijn brightness staat nu op 25 en ik kan standaard iedereen als zien. Dus in de sewer is het wel donker, maar ik kan makkelijk mannetjes zien. En zaklamp is helemaal kut vind ik. Verder vind ik dat de nightvision net niet het berijk heeft om de hele sewer door te kijken, dus je ziet de T's alsnog slecht. Dus ik koop never nooit een night vision.

• Ivo
Mijn brightness staat nu op 25 en ik kan standaard iedereen als zien. Dus in de sewer is het wel donker, maar ik kan makkelijk mannetjes zien. En zaklamp is helemaal kut vind ik. Verder vind ik dat de nightvision net niet het berijk heeft om de hele sewer door te kijken, dus je ziet de T's alsnog slecht. Dus ik koop never nooit een night vision.
Waar staat de brightness standaard op? Daar heb ik hem op staan en dan zie je vnetje in de sewer HEEl erg moeilijk en is het een kwestie van gokken, met NV zie je ze stukken beter.
Lijkt me verder duidelijk
De experts in CS zijn dus de echte cheaters. Enne...ik ben dus geen n00b, ook geen expert ;) ,maar ik koop wel Nv omdat ik eerlijk wil spelen.

Tsja kwestie van ethics my dear friend!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 13:20 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Waar staat de brightness standaard op?
Op 1.0 maar ik denk (hoop) dat -[=SARGE=]- bedoelt dat ie het op 2.5 heeft staan.
Edit, voor de duidelijkheid: het blijkt dus dat Sarge zijn monitor-setting bedoelde, ik had het over HL-setting.

Half-Life is (als het goed is) beveiligd tegen extreem hoog opschroeven van de brightness setting, maar het is aan de user om fair te spelen, dus als je een lichte set-up hebt niet de uiterste stand voor een donkere set-up gebruiken.
Volgens mij moet je brightness zo staan dat je in de_dust in de gangetjes iedereen redelijk goed kan zijn, maar in de sewer van cs_militia moet je (zo goed als niets) zien, als je daar *wel* alles kan zien, ben je gewoon een lame cheater, simpel.
De experts in CS zijn dus de echte cheaters. Enne...ik ben dus geen n00b, ook geen expert ;) ,maar ik koop wel Nv omdat ik eerlijk wil spelen.
Idd en maar "cheater", "n00b", "hmmm", "hè", etc. bleren als ze overhoop worden geknalt door een ander (die ze niet kennen, en *dus* een newbie is |:().

• frennek
  • Laatst online: 14-10 10:54
Hoe het standaard was weet ik niet, maar ik dacht ook rond de 25 ofzo (max 100). Mijn brightness kan HEEL hoog vergleken met andere monitoren. Verder heb ik de Contrast op zijn max staan. Verder heb ik de gamma niet op zijn hoogst staan in Half-Life. Staat standaard.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 12:40 schreef The Fox het volgende:

[..]

Simpel antwoord.

JA, meestal wel.
Op zaterdag 01 september 2001 12:40 schreef Vos het volgende:

[..]

Yup, jij snapt het...
OMG... Ik ga niet eens proberen om d'r op in te spreken oid want dit slaat echt nergens op... |:(
En nu gaan jullie zeker zeggen dat AWP enorm lame is en dat headdies zuigen en eruit moeten... :Z

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-11 12:22

Apache

amateur software devver

Op zaterdag 01 september 2001 13:33 schreef Jake het volgende:

[..]

Op 1.0 maar ik denk (hoop) dat -[=SARGE=]- bedoelt dat ie het op 2.5 heeft staan.
Half-Life is (als het goed is) beveiligd tegen extreem hoog opschroeven van de brightness setting, maar het is aan de user om fair te spelen, dus als je een lichte set-up hebt niet de uiterste stand voor een donkere set-up gebruiken.
Volgens mij moet je brightness zo staan dat je in de_dust in de gangetjes iedereen redelijk goed kan zijn, maar in de sewer van cs_militia moet je (zo goed als niets) zien, als je daar *wel* alles kan zien, ben je gewoon een lame cheater, simpel.
[..]
yeah right :P

ik heb lang CS gespeeld toen cheats nog niet zo populair warn, iedereen had toen al een eigen scriptje en de brightness staat overal echt wel heel hoog (monitor) ik zie perfect alles in militia en heb nu een beperkte autoexec.cfg, binnenkort begin ik weer aan een nieuwe maar daarom ben ik nog geen cheater.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Hoyden
Op zaterdag 01 september 2001 13:36 schreef Raven_ het volgende:

[..]

[..]

OMG... Ik ga niet eens proberen om d'r op in te spreken oid want dit slaat echt nergens op... |:(
En nu gaan jullie zeker zeggen dat AWP enorm lame is en dat headdies zuigen en eruit moeten... :Z
Lol,

nee, waarom zou ik zeggen dat AWP lame is ? en dat headies zuigen ?

Je moet het zien als een skill :) Iedereen kan headies maken.
Waarom zou btw AWP lame zijn ? Als je goed bent met AWP dan is dat toch leuk, niet iedereen kan het even goed.

Maar goed, we snappen elkaar blijkbaar niet echt :)

GL met CS.

Verwijderd

Als ik nightvision koop dan zie ik ook dus niet de hele sewers, ik doe daarom altijd het licht aan :)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
owww..dus daar is die "tsjiiiiiing" van..ik vroeg me altijd al af waarvan het was..ik alle wapens kopen enzo maar geen tsjiiiiing :P

En NV gebruik ik dus niet.. ik zie gewoon alles.. en meestal hoor ik ze toch wel dus ik weet waar ze ongeveer zitten en dan maar knallen... of op zn vuurtje uit gun richten.

dunno

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 13:40 schreef The Fox het volgende:

[..]

Lol,

nee, waarom zou ik zeggen dat AWP lame is ? en dat headies zuigen ?

Je moet het zien als een skill :) Iedereen kan headies maken.
Waarom zou btw AWP lame zijn ? Als je goed bent met AWP dan is dat toch leuk, niet iedereen kan het even goed.

Maar goed, we snappen elkaar blijkbaar niet echt :)

GL met CS.
We snappen mekaar zo te zien wel want zo denk ik ook over AWP en headdies.. :)
Maar ik vind'et nergens op slaan... Ik heb bijna altijd NVG dus ben ik n00b? riiiight.... :r

• Jake
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 13:37 schreef Apache het volgende:
ik heb lang CS gespeeld toen cheats nog niet zo populair warn, iedereen had toen al een eigen scriptje en de brightness staat overal echt wel heel hoog (monitor) ik zie perfect alles in militia en heb nu een beperkte autoexec.cfg, binnenkort begin ik weer aan een nieuwe maar daarom ben ik nog geen cheater.
Ja, 'iedereen' doet het, dus het is geen cheaten |:(

Begrijp me goed, het maakt mij *niets* uit of jij cheat of niet...

• Hoyden
Je voelt je blijkbaar aangesproken, door het feit dat ik zei:

Meestal wel :)

Maar goed, ik kan denken dat jij een n00b bent, maar als jij zegt van niet, wie ben ik dan.. Ik ken je niet, dus zeg ik dat ook niet. Pas als ik je zie spelen kan ik oordelen :)

IRC:

server: irc.barrysworld.com
Channels :#hq en #emmen :9

Cya.

Verwijderd

Ik speel alleen op 1 server (druk op search.. :P ). :)
Maar die heeft'et op het moment beetje moeilijk.. heb zelfs op demon gespeeld... :r

• Jake
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 14:06 schreef The Fox het volgende:
Je voelt je blijkbaar aangesproken
Raven_ een n00b :?
:o

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 01 september 2001 14:03 schreef Raven_ het volgende:

[..]

We snappen mekaar zo te zien wel want zo denk ik ook over AWP en headdies.. :)
Maar ik vind'et nergens op slaan... Ik heb bijna altijd NVG dus ben ik n00b? riiiight.... :r
Nah das dus duidelijk je bent SUPERn00b ;)

SUPERn00b a la rescue :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Hallow

Ik gebruik al nv sinds ik CS speel (1.0). Ik koop altijd eerst NV en dan pas vest+wapen want als ik NV aan heb, dan ga ik altijd een beetje schokken en dan schiet ik over het algemeen veel meer headshots, daarom heb ik NV aan.. Ik hoop niet dat iedereen NV aan gaat doen, want dan zou het een Headshot regen worden =(

tot horens!

Narya.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 14:08 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Nah das dus duidelijk je bent SUPERn00b ;)

SUPERn00b a la rescue :D
Argh.. jij moet vooral :X ... Begin tijd bij GoT... :o .. :D
Op zaterdag 01 september 2001 14:08 schreef Jake het volgende:

[..]

Raven_ een n00b :?
:o
Kenik jou? :?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 01 september 2001 14:26 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Argh.. jij moet vooral :X ... Begin tijd bij GoT... :o .. :D
Mijn AK ownage is weer terug hoor >:) tis dat je nu de stats niet kan bekijken :( ik had wel weer de AK award denk ik :P

PSN

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ik heb met een stel drivertjes mijn brightness ongeveer 3 keer zo hoog gezet >:) .

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 01 september 2001 14:34 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik heb met een stel drivertjes mijn brightness ongeveer 3 keer zo hoog gezet >:) .
Word je dan niet verblind ???

PSN

Verwijderd

gooi een flashbang voor je ogen.. heb je ook tijdelijke super brightness.. of het helpt.. :?

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 14:31 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Mijn AK ownage is weer terug hoor >:) tis dat je nu de stats niet kan bekijken :( ik had wel weer de AK award denk ik :P
Mwaw... T'was bij mij vaag, paar dagen terug konik goed overweg met ak.. nu ga ik net als eerst er mee overweg.. :(
Ik heb m'n brightness ook 3x zo hoog gezet nu... damn... 8-)

• pica
Op zaterdag 01 september 2001 14:38 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Word je dan niet verblind ???
Mwah, met zonnebril gaat het allemaal wel hoor ;) .

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 01 september 2001 15:08 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Mwaw... T'was bij mij vaag, paar dagen terug konik goed overweg met ak.. nu ga ik net als eerst er mee overweg.. :(
Ik heb m'n brightness ook 3x zo hoog gezet nu... damn... 8-)
Ik liep maar 200 killz voor op de nummer 2 met AK >:)

PSN

Verwijderd

Gooi nightvision uit CS en dat probleem is verholpen
Brightness veranderen kan je toch niet tegen gaan...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 01 september 2001 15:10 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Mwah, met zonnebril gaat het allemaal wel hoor ;) .
en zodra je in sewer duikt zonnebril af :D

PSN

• Jake
  • Niet online
Op zaterdag 01 september 2001 14:26 schreef Raven_ het volgende:
Kenik jou? :?
Niet specifiek ofzo, maar je zit nog al eens in CS topics hier.
Je speelt toch ook op Strikerz?

Verwijderd

Tja, het probleem met de brightness is dat hoewel voor idereen in HL op hetzelfde standaard staat, hebben monitoren allemaal een andere waarde. Dus diegenen die zeggen dat ze ook niet hun monitor verhogen, komt misschien doordat de monitor al standaard hoog staat? Kijk, bij offline spellen laat ik het ook lekker 'donker' blijven, voor de sfeer. Maar in CS gaat het echt om reactievermogen, en standaard zie ik niet eens of iemand in een donker hoekje van 3 meter verder zich verbergt. Dus dan zou ik echt niet kunnen spelen.

Een ander probleem met nv is dat mijn fps gewoon door twee wordt gedeelt als ik het aandoe. Ik heb normaal, als ik geluk heb, zo'n 30 fps, dus...

Persoonlijk vind ik mensen die buyscriptst gebruiken weer een beetje lame, want 'zo hoor je het ook niet te spelen'.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 15:15 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Ik liep maar 200 killz voor op de nummer 2 met AK >:)
Ik speelde ook wat minder laatste dagen... Lagstoten he.. :Z
En ik gebruik ak alleen in bepaalde maps, Ik kan'em niet in alle maps goed met ak overweg.. vraag me niet wrom.. :D

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 01 september 2001 15:50 schreef Raven_ het volgende:

[..]

En ik gebruik ak alleen in bepaalde maps, Ik kan'em niet in alle maps goed met ak overweg.. vraag me niet wrom.. :D
Smoesjes, jij zou AK race met mij doen :P zit ik net over de 500 killz met AK binnen 7 dagen en dan kom je hiermee :)

PSN

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Ik koop h'm meestal al ik iets te ver in het glaasje heb gekeken want dan zie ik teminste wat :P

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• pica
Op zaterdag 01 september 2001 15:55 schreef Raaaaaap het volgende:
Ik koop h'm meestal al ik iets te ver in het glaasje heb gekeken want dan zie ik teminste wat :P
Dan kijk je nl nog steeds door een glaasje :P .

Steam

• Ivo
Persoonlijk vind ik mensen die buyscriptst gebruiken weer een beetje lame, want 'zo hoor je het ook niet te spelen'.
Dat vindt ik nou weer niet lame, want dan heb je dus echt geen voordeel op je enemy. Het is alleen wat makkelijker.

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Mijn gamma staat standaard hoog, gezien de zon op mijn monitor schijnt. En ik geen zin, cq. te lui ben om daar wat aan te doen :) zal ik het ermee moeten doen. Houdt in dat ik overdag nog steeds geen ruk zie en 'savonds iedereen zie, ook in donkere hoekjes :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 16:10 schreef BlueAngelGoT het volgende:

[..]

Dat vindt ik nou weer niet lame, want dan heb je dus echt geen voordeel op je enemy. Het is alleen wat makkelijker.
Nou... Bij sommige mappen kan je wel HE's spammen... En als dat geen voordeel is dan weetik'et ook niet meer... :)

• Jake
  • Niet online
Of je dan wel of geen buy-script heb, maakt niet zo extreem veel uit. Want B-8-4 duurt ook niet zo extreem lang hoor.

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 13:37 schreef Jake het volgende:
Of je dan wel of geen buy-script heb, maakt niet zo extreem veel uit. Want B-8-4 duurt ook niet zo extreem lang hoor.
Wel als je geen buy time heb, Dan is iedere seconde cruciaal in een rush map :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Brightness kan je natuurlijk overal instellen: monitor, 3d kaart drivers en nog es cs.

En die NV gebruik ik nooit, als ik het licht uitdoe in de sewer staat er altijd wel weer een debiel die hem weer aanzet |:(

Verwijderd

Vraagje, hoe kun je in de config.cfg je brightness instellen. En je mousespeed ?

• Jake
  • Niet online
Op zondag 02 september 2001 14:00 schreef Raven_ het volgende:
Wel als je geen buy time heb, Dan is iedere seconde cruciaal in een rush map :)
Ja hallo, ben je nou aan het HE-spammen, of aan het rushen :?
;)

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 15:55 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Smoesjes, jij zou AK race met mij doen :P zit ik net over de 500 killz met AK binnen 7 dagen en dan kom je hiermee :)
Op zaterdag 01 september 2001 15:50 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Prutsers :P
Zelfs met gebroken sleutelbeen maai ik nog mensen neer met AK :P

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 16:01 schreef Tweaker het volgende:
Vraagje, hoe kun je in de config.cfg je brightness instellen. En je mousespeed ?
brightness 1.0 (spreekt voor zich)
sensitivity 4 mouse speed (toch?)

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

[..]

Jup, want de echte "pro's" gebruiken lichtgevende models...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• pica
Op zondag 02 september 2001 16:52 schreef Zer0 het volgende:

[..]

Jup, want de echte "pro's" gebruiken lichtgevende models...
WTF is dat nou weer voo lamer opmerking :D

Dat doen alleen lamerz... laat me raden. Jij gebruikt lichtgevende models?

Steam

• Ivo
Yupz0rz, dat is al helemaal CS verneukend.

Verwijderd

Je kunt wel elke x een topic openen over "Wat vinden jullie van dit en dit in Counterstrike" maar daar heb je nix aan.
Iedereen zit gewoon een beetje zijn mening te verkondigen en niemand is het met elkaar eens.
Ik speel op een manier dat ik denk dat het fair is.
Laat gewoon iedereen spelen zoals hij denkt dat het goed is want je kan er toch nix aan veranderen (beetje kromme zin, maar ik bedoel hier niet mee te zeggen dat ik alles goedkeur)

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op zondag 02 september 2001 17:12 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

WTF is dat nou weer voo lamer opmerking :D

Dat doen alleen lamerz... laat me raden. Jij gebruikt lichtgevende models?
Nope, want ik speel al enige tijd geen CS meer, ben gestopt toen de kleuters begonnen te schreeuwen. Als je een beetje goed ben ben je cheater, als je NV gebruikt ben je n00b, als je de bom bewaakt ben je camper, etc, etc... Koppen dicht en spelen, das meer mijn motto, helaas was ik het grootste gedeelte van mn on-line tijd kwijt aan het kicken van lamertjes om het spel een beetje op een spel te laten lijken ipv een scheldpartij.
Lichtgevende models heb ik niet nodig, gebruik wel NV als donker is.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

offtopic:
Waarom kan er nou nooit een CS topic worden geopend ZONDER het woord cheat(ers). Ze zijn er, PUNT. Ze zullen er ALTIJD zijn, PUNT. Je kunt je ertegen verzetten/gaan ergeren maar dat helpt niet, PUNT.
En na 1.3 zullen ze er (helaas) ook wel weer zijn.....

Ikzelf koop nooit een NV (nog nooit gedaan ook trouwens).
Ik word nog dermate vaak gefragged dat ik zelden poen zat heb. Ik moet eerst een aantal rondes spelen met een MP5 wil ik uberhaupt wat overhouden. En dan koop ik meestal een AWP...
Het zou wel kewl zijn als ze een NV-map(s) only maken... Ik denk zelf aan bepaalde missies zoals in DFLW gedaan zijn...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

hud_saytext_time 0
das de oplossing voor de lamers

hallo

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nightvision sux, zuigt FPS en is niet nodig.
In het donker kan ik sowieso al goed zien, heb mijn scherm standaard vrij licht. Mocht het nodig zijn, kan ik met mijn Powerstrip hotkeys de gamma nog wat extra opschroeven.

Het nightvision ding is realistisch, maar wel overbodig.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hhm... Sinds ik m'n brightness echt enoooooorm hoog heb staan koop ik ook geen NV meer, Zelfs in de_rotterdam niet!! Ik kan alles perfect zien nu :)

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 15:53 schreef Captain Pervert het volgende:
Nightvision sux, zuigt FPS en is niet nodig.
In het donker kan ik sowieso al goed zien, heb mijn scherm standaard vrij licht. Mocht het nodig zijn, kan ik met mijn Powerstrip hotkeys de gamma nog wat extra opschroeven.

Het nightvision ding is realistisch, maar wel overbodig.
Powerstrip is idd de beste manier IMHO. Heb je ook geen last van PB meldingen :)

• RedHat
  • Laatst online: 09-11 02:35
die powerstrip buttons vind ik lame

is "voordeel" behalen op andere spelers

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:56
Ik zie goed in het donker, maar het mn scherm staat niet TE licht naar mijn idee. Het is niet lelijk ofzo

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zondag 02 september 2001 13:37 schreef Jake het volgende:
Behalve als je gruwelijk aan het laggen bent :P

PSN

• Jake
  • Niet online
Als jij gruwelijk lagged, mag jij van mij heel snel een wapen kopen hoor :)
Kom ik wel langs en frag ik je wel, pak ik je wapen wel :P
Pagina: 1