Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rooverz
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:02
Hallo,

Wij zijn aan het orienteren voor een triple split MHI SCM50/60 om twee zolderkamers en een slaapkamer mee te koelen. Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen mbt het verbruik als er maar 1 kamer wordt gekoeld. Wie kan hier iets vanuit eigen ervaringen over vertellen?

Thnx!

• Emisary
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-11 21:42
Hallo,
Ik heb dacht ik de 50, met maar 1 unit aangesloten.

Deze heb ik vorige zomer laten aansluiten.
Tegelijkertijd heb ik een AMD pc met raidcontroller en 4 disks met een verbruik van 130watt, die 24/7 draaide naar 70 watt gebracht en 12 /7 uur.
Mijn stroomverbruik is hetzelfde gebleven. Dat aanpassen van de pc, was goed voor 766kw/jaar.
De airco heeft in juli/augustus 3 weken gekoeld, maar laat in de middag tot 18 uur.
En vanaf september ben ik een zeer koude ruimte aan het verwarmen van 9:00 tot 18:00 uur.
Hij staat op 23 graden, anders heb je hier nog steenkoude voeten, handen en één half bevroren arm.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
De binnenunit is een 2500kw unit als ik mij niet vergis.
En dan de luxe uitvoering, omdat die meer luchtverplaatsing heeft en daardoor iets zuiniger is.

RB

• Rooverz
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:02
Bedankt voor je reactie. Fijn dat je positieve ervaring hebt. Ben echter op zoek naar specifiek de ervaringen van een triple split icm gebruik op 1 kamer.