Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxgaav
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 10:49
Als ik naar Bestandsbeheer ga, zie ik 8 gekleurde icoontjes voor Afbeeldingen, Video's etc.

Maar om mijn Favorieten te zien moet ik het hamburger-menu linksboven aanklikken en daarna favorieten.

Is er een mogelijkheid de Favorieten tussen de andere icoontjes te zetten van Bestandsbeheer?

Er is nu geen enkel voordeel een map binnen mijn Documentenmap favoriet te maken:
• Bestandsbeheer → Hamburger → Favorieten → Map X
• Bestandsbeheer → Mappen → Documenten → Map X

Of is er een app waarmee ik dat goed kan regelen? (Ik heb Shortcut Maker geprobeerd, maar die vond ik vreemd in gebruik)

Dank alvast voor tips!

[ Voor 18% gewijzigd door maxgaav op 23-03-2023 15:14 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerstelMobiel
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 02-10-2024
Op dit moment is er geen ingebouwde optie in MIUI Bestandsbeheer om de Favorieten direct tussen de andere icoontjes te plaatsen. Echter, je kunt wel een alternatieve bestandsbeheerder uit de Google Play Store proberen die meer aanpasbare functies biedt. Hier zijn enkele populaire bestandsbeheerders die je kunt overwegen:

Solid Explorer File Manager: Solid Explorer is een krachtige en aanpasbare bestandsbeheerder. Het heeft een functie om snelkoppelingen aan te maken voor mappen op het startscherm, wat je kan helpen om snel toegang te krijgen tot je favoriete mappen.

FX File Explorer: FX File Explorer is een andere veelzijdige bestandsbeheerder met een breed scala aan functies. Je kunt snelkoppelingen aanmaken voor mappen en deze toevoegen aan het startscherm, waardoor je snelle toegang hebt tot je favorieten.

Total Commander: Total Commander is een andere optie voor een bestandsbeheerder met aanpasbare functies. Je kunt mappen toevoegen aan de knoppenbalk voor snelle toegang tot je favoriete mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxgaav
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 10:49
Dank je HerstelMobiel! Ik ga met je tips aan de slag.

Edit: Het is Total Commander geworden. Heb inmiddels een mapje op mijn startscherm staan met snelkoppelingen naar verschillende mappen. Heel fijn!

[ Voor 58% gewijzigd door maxgaav op 07-04-2023 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 20:45
Nu weet ik niet of dit nog gelezen zal gaan worden maar toch mijn vraag hier.

Heb nog een Poco F3 en ben van plan om de F6 Pro te kopen, wat nu vervelend is dat als ik alles overzet ik het idee heb dat
"Solid Explorer" niet automatisch de snelkoppelings-adres mee zal nemen van de Backup die van de F3 gemaakt is.

Heb namelijk heelveel snelkoppelingen van foto's en filmpjes op de hone-schermen staan, dus de vraag gaat worden.....
Weet iemand hoe ik een backup kan maken van Solid Explorer

https://drive.google.com/...gY9_7vv/view?usp=drivesdk

Thanks alvast.