Welke cooler is beter Fop 32 of Spire 5E32B3??

Pagina: 1
Acties:

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:18

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
Hey,

1 jaar terug heb ik voor mijn duron een fop 32 genomen, maar deze maakte te veel herrie. Hierdoor is deze 2 maanden terug vervangen door Zalman 3100

Nu heb ik gisteren een 1 G Athlon gekocht, wordt standaard een Spire 5E32B3 meegeleverd.

Kunnen jullie mij vertellen welke cooler het beste zou moeten zijn.

Ik heb weinig zin om ze allemaal te proberen etc.
Ivm de core....

Alvast hartelijk dank

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Khad ook zo'n spire cooler op mijn TB 900. Ik vond dat ding in die tijd zwaar k*t coolen, toen heb ik maar een coolermaster 6I11 of zoiets gekocht. Deed het wat beter maar nog niet genoeg nu zit er een Silverado noise control op. Als je niet gaat overclocken zou ik toch voor de spire gaan wegens het geluid maar anders toch voor de fop.

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
en de zalman? komt die helemaal niet in aanmerking?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Kdacht dat je je zalman op je Duron zou houden. Dus dat je TB 1.0 voor een andere comp zou zijn |:( :D
Kzou dan voor de coolermaster gaan als je niet overclocked anders de zalman. En natuurlijk as II gebruiken.

Verwijderd

alpha pep66t met delta mp fan (niet al te veel db's) of een silverado noicecontrol, beide enorm goede coolers... kosten wel een beetje, maar dat heeft die zalman ook gedaan

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
Nee, ik wil graag weten welke van de drie onderstaande coolers het beste koelt:

Zalman 3100
Spire 5E32B3
Globalwin FOP 32

Niet welke cooler ik wel niet moet kopen....
Als het mogelijk is wil ik een van de bovenstaande coolers gebruiken :)

Verwijderd

ik zou de Zalman nemen

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:40

LauPro

Prof Mierenneuke®

Als je echt wil koelen dan moet je het goed doen! (antwoord is een beetje flauw >:))

380 Volt 3 fasen stalventilator!!!!

* LauPro heeft dit al een keer eerder gezegt

Of je koop gewoon z'n dingetje bij een elektronica zaak...

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 14:47

Chakotay

Lick here to continue

Op zaterdag 01 september 2001 12:47 schreef laupro het volgende:
Als je echt wil koelen dan moet je het goed doen! (antwoord is een beetje flauw >:))

380 Volt 3 fasen stalventilator!!!!

* Chakotay heeft dit al een keer eerder gezegt

Of je koop gewoon z'n dingetje bij een elektronica zaak...
Die dingen hadden we op dpclan... :) Lijkt me niet aan te raden om die aan je comp te hangen zonder flinke verankering, anders kan je em nl van de muur krabben :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik snap de vragen van sommige mensen niet. Als je alle 3 koelers thuis hebt liggen kun je toch gewoon even proberen welke het beste koelt.
Hoe moeten wij dat nu weten :?
We kunnen wel gaan roepen wat we in reviews hebben gelezen (zou je ook zelf kunnen lezen) maar iedere situatie is anders.....
En meten is weten :) dus ik zou zeggen probeer het gewoon zelf, en je komt er wel achter wat de beste is.

Geen inspiratie

Verwijderd

steek die zalman, en plaats er een 120mm alpha HP fan boven, zal wel coolen dan!
zalman's zijn goede coolers, maar meestal is het gewoon de fan die je gebruikt die mindere prestaties geeft...

Verwijderd

>:) neem een dragon orb 3 een beetje herrie maar mijn proc is wel gedaald met 16 graden van 52 naar 36 graden >:)
Pagina: 1