Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monvdw
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik zoek een?
Smartphone ter vervanging van mijn Samsung Galaxy S9. Ik wil een toestel met een goede batterij en niet te groot scherm. Liefst weer een Samsung, waar ik hopelijk weer een jaar of 4 mee vooruit kan.

Wat is je budget?
Max rond de 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Telefoon voor dagelijks gebruik, internet / whatsapp. Ik game niet op mijn telefoon.Heb zelf al een galaxy watch 3.

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung A54 of een Galaxy S21FE. De S22 vind ik wel een mooie grootte qua scherm echter lees ik veel over een slechte batterij

[ Voor 24% gewijzigd door monvdw op 23-03-2023 11:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 10:23
Ik ben zelf tevreden gebruiker van de S21FE maar had die toen afgezet tegen de A52s/A53. Voor mij telde de camerakwaliteit i.c.m. de beeldverwerking van de SOC. Tevens stelde de SOC mij in staat om beter een spelletje te spelen.

Ik ben zelf heel nieuwsgierig naar de A54 omdat mijn vrouw voor dezelfde keuze staat. Toen een S9+ gekocht vanwege de camera's en nu net als jij op zoek naar een vervanger.

Ik stel voor de reviews van de A54 even af te wachten en daar je keuze van af te laten hangen. De SOC is al niet belangrijk geef je aan. Op papier moet de accuduur ook dik in orde zijn bij de A54.

Als de fotokwaliteit goed blijkt te zijn dan wordt het voor mijn vrouw de A54. Blijkt de kwaliteit minder, wordt het de S21FE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt gesmeten met korting bij inruil oude telefoon en aankoop nieuwe telefoon bij de telecomaanbieders. Je kunt kijken of daarmee een S23 binnen budget bereikbaar komt?
Beste loop je langs bij de winkel en overlegt om de kosten in een keer af te tikken, nee heb je, ja kun je krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-05 16:53
Ik volg deze even, want sta voor precies dezelfde keuze met hetzelfde 'dilemma'.

Momenteel heb ik een Xiaomi Mi 9, welke nu 4 jaar oud is. Kan het denk ik nog wel jaartje redden, maar accu begint slecht te worden en wil toch upgrade ivm camera en nieuwe Android updates haha.

Ben daarom ook aan het twijfelen tussen de s21 fe of deze nieuwe a54! Tenzij dat de S23 met een mega kortingsklapper komt natuurlijk... Al zie ik dat nog niet super snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het S23 leveringen topic leest, zie je bijvoorbeeld aanbiedingen voorbij komen toestel onder de 700 Euro. Kijk je dan nog om je oude toestel in te ruilen wat je daarvoor terug krijgt, kun je richting de 500 uitkomen. KPN biedt bijvoorbeeld 100 Euro extra inruilkorting op hun website.
HaiHoiJoostHier in "[Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen"

Ook zijn de Samsung promoties de moeite waard om in de gaten te houden, op de A54 bijvoorbeeld korting op 256 gb opslag:
https://www.samsung.com/nl/promo/?cat=mobile
En ben je Samsung Member krijg je 10% korting via hun webshop en wordt de extra korting meteen verrekend.

Maar voor de allerbeste deals moet je eigenlijk wekelijks de ontwikkelingen volgen over langere tijd. Providers die targets willen halen en leuke aanbiedingen doen, idem met wederverkopers als belsimpel of mobiel.nl, of een Samsung die ergens voorraad over heeft en weer een actie er uit gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monvdw
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12-2024
Heeft er al iemand ervaring met de accuduur van de S23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
monvdw schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:54:
Samsung A54 of een Galaxy S21FE. De S22 vind ik wel een mooie grootte qua scherm echter lees ik veel over een slechte batterij
De accuduur van een S21FE is niet veel beter dan die van de S22.

De A54 zou volgens de eerste berichten wel een prima accuduur hebben, en ook de hoofdcamera zou een goede verbetering zijn(de andere camera's zouden vergelijkbaar met die van de A53 zijn).

Ik zou de reviews van de A54 even afwachten en ondertussen inderdaad ook de prijs van de S23 in de gaten houden. De accuduur van de S23 is uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:23

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik denk dat je met de Galaxy A54 een prima keuze hebt. Verwacht dat deze vergelijkbaar is met die van de A53, en die was aardig.

De batterijduur van de S22+ is bij mij ook niet heel goed gevallen. Heb (voor mijn werk) de Galaxy S21 FE een paar weken getest, en vond de accuduur wel wat beter dan die van de S22, maar zeker niet geweldig. De batterijduur van de S23-serie is wel duidelijk een wereld van verschil, maar daarin wel ver boven je budget.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aambeien
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-05 10:47
monvdw schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:11:
Heeft er al iemand ervaring met de accuduur van de S23?
Ik heb die van mij nu een week en vind 'm helemaal prima. Doe er krap twee dagen mee.
Pagina: 1