Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe GPU kopen voor mijn desktop en ben opzoek naar advies welke GPU het beste is en werkt op mijn huidige Moederboard; ASRock B85M Pro4 (CPUSocket)
waarom alleen een nieuwe GPU?
Ik ben van mening dat mijn huide hardware componenten nog goed meegaat met de huidige MMO's die ik speel, maar mijn GPU is zo goes als op (was ooit gebruikt als miner door iemand anders).
Wat is je budget?
+/- 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar de best mogelijke GPU dat binnen mijn budget past
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem info:
Intel Core i5 4570 @ 3.20GHz
8.00GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz
ASRock B85M Pro4 (CPUSocket)
En wil het gebruiken om voornamelijk MMO's mee te spelen zoals FF14, WoW, GuildWars
Ik hoop dat jullie me wat wegwijs kunnen maken sinds ik pretty much een Dummie ben.
Alvast bedankt dat jullie mee willen denken!
Danny
Ik zoek een nieuwe GPU kopen voor mijn desktop en ben opzoek naar advies welke GPU het beste is en werkt op mijn huidige Moederboard; ASRock B85M Pro4 (CPUSocket)
waarom alleen een nieuwe GPU?
Ik ben van mening dat mijn huide hardware componenten nog goed meegaat met de huidige MMO's die ik speel, maar mijn GPU is zo goes als op (was ooit gebruikt als miner door iemand anders).
Wat is je budget?
+/- 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar de best mogelijke GPU dat binnen mijn budget past
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem info:
Intel Core i5 4570 @ 3.20GHz
8.00GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz
ASRock B85M Pro4 (CPUSocket)
En wil het gebruiken om voornamelijk MMO's mee te spelen zoals FF14, WoW, GuildWars
Ik hoop dat jullie me wat wegwijs kunnen maken sinds ik pretty much een Dummie ben.
Alvast bedankt dat jullie mee willen denken!
Danny