zwarte randen om youtube video's

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_2007
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 10-05-2023
Mijn vraag hoe ik de zwarte randen weg kan halen van youtube. ik heb sinds een tijdje dat als ik youtube kijk dat ik een dikke rand om mijn youtube video's heb. en zoon zwarte rand vind ik niet heel erg maar door die randen is de formaat van de video veranderd dus als iemand een text onder in beeld zet kan ik die pas half lezen. ik heb echt geen idee hoe ik dit kan fixen. :)

het rare is als ik met me muis naar onder en naar boven ga dan is het even weg. maar helaas is het na 1 sec weer terug YouTube: tweakers uitleg hier zie je wat ik eigelijk bedoel :*)

wat heb ik al geprobeerd
ik gebruik als standaard browser google chrome en heb het probleem alleen op pc (niet op tel).
op edge heb ik het probleem ook.
in chrome://extensions/ heb ik alles uit gezet en het is niet opgelost
Ook heb opera GX geinstaleerd en heb daar ook nog de zwarte randen.
Ook licht het niet aan me google account ben uitgelogt en op een andere account
dus het moet waarschijnlijk aan een setting van mijn pc wezen.

hier een foto van hoe de randen er uit zien Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wMNlQsxj1YjpDCPlgEO9_C3WPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PesKfIA7fhONqriMXtWdURI3.png?f=fotoalbum_large

ik hoop dat een van julie mij kan helpen met dit probleem!
als je meer informatie wilt dan geef ik je die! :)

Groetjes Ruben :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als het met meerdere browsers gebeurt kan het misschien aan je video drivers liggen. Wat voor videokaart gebruik je?

Edit:
En waarom niet verder in je vorige topic?

Het is iig een vreemd probleem. Het enige wat ik zo snel kan vinden is een instelling in de AMD driver (maar geen idee of je dat hebt)

[ Voor 62% gewijzigd door fm77 op 22-03-2023 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_2007
ik gebruik een radeon rx 580

ik kon daar niet meer in typen (heel erg raar)

ja ik heb amd driver alleen weet u dan ook waar die setting ongeveer kan staan ? want heb daar ook wel een beetje gekeken maar kon het niet echt vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Ik had een filmpje gelinkt in mn post. Zie nu dat het een 7 jaar oud filmpje is.
Je zou eens kunnen kijken in de scaling opties van de AMD driver. Kan je daar een screenshot van posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_2007
ik kan geen screenshot maken van amd dan springt die over naar me google hoe kan ik dan het best een screen maken ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruben_2007
ow ik zie me probleem al ik had van me video profiel stond hij op home video nu ik die heb veranderd is het gefixt thx dat je wou helpen man heb het probleem nu niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Soms is het zo simpel :P
Heb zelf ook ooit mn hoofd gebroken over een beeldscherm issue, dat achteraf ook een profiel instelling was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_2007
ik heb zelf niet erg veel verstand van dat soort settings je moet het ook maar net weten :)
Pagina: 1