S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Dat is toch een hele nette reply. Als het niet goed blijkt te zijn krijg je van hun een nieuwe. Ik weet niet wat je probleem is?
En om het zeker te weten kan je het aangetekend opsturen. Kan je altijd bewijzen dat je het gestuurd hebt.
En om het zeker te weten kan je het aangetekend opsturen. Kan je altijd bewijzen dat je het gestuurd hebt.
Lijkt me wel ja, hoe wil je anders het probleem oplossen?
Ik ken wel wat lui die dat ook bij Gistron gedaan hebben (terugsturen van proc etc), en dat is zover ik weet altijd goed gegaan.
Ik ken wel wat lui die dat ook bij Gistron gedaan hebben (terugsturen van proc etc), en dat is zover ik weet altijd goed gegaan.
ik zou hem gewoon terug sturen 
je krijgt op het postkantoor toch zo een mooi papiertje mee waar het op staat.
als het niet "aankomt" kan je altijd gaan vragen waar het is gebleven
je krijgt op het postkantoor toch zo een mooi papiertje mee waar het op staat.
als het niet "aankomt" kan je altijd gaan vragen waar het is gebleven
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
OK, was alleen maar ff checken.
Ik pleurt em vandaag nog op de bus
thnx voor jullie replies.
Ik pleurt em vandaag nog op de bus
thnx voor jullie replies.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Je bent te paranoide. Lees de Shop Survey.
Was getekend, enz. | specs
Ze zeggen er zelf bij, dat die 512MB DIMM's niet met de meeste chipsets overweg kunnen.
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
als je de post nie vertrouwd dan breng je m toch?
Ik heb echt een hele goeie PC.
Nou, dat kon ie wel, hij heeft het een maand redelijk stabiel gedaan, maar ineens was het over met de pretOp zaterdag 01 september 2001 11:51 schreef The_Jester het volgende:
Ze zeggen er zelf bij, dat die 512MB DIMM's niet met de meeste chipsets overweg kunnen.
Verwijderd
heb je wel eventuele serial numbers / part numbers opgeschreven ?
Deze samen met originele Bonnetje/rekening zijn onweerlegbaar bewijs.
en bij de post verzekerd versturen!
succ6.
succ6.
]Op zaterdag 01 september 2001 17:09 schreef Kyro2 het volgende:
heb je wel eventuele serial numbers / part numbers opgeschreven ?
succ6.
thnx
Pagina: 1