Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zelf zit ik niet meer in de hardware en probeer ik d.m.v. het lezen van reviews wel bij te blijven, echter valt dit niet mee merk ik. Ik wil zonder concessies een Game-PC bestellen welke op 2k of 4k resolutie goede resultaten neerzet.
Mijn vraag is dan ook voornamelijk of de onderdelen welke ik nu heb samengesteld hierin voorzien of dat er nog onderdelen zijn die mij meer opleveren? Nieuwste serie Intel CPU? Luchtkoeling i.p.v. waterkoeling?
De case is gekozen omdat ik er een extra LCD in wil gaan zetten zoals hier: https://hyte.com/store/lcd-kit?v=136
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een budget, wil gewoon het maximaal haalbare configuren, zonder dat ik dure onderdelen neem om het feit dat ze duur zijn. Het moet wel meerwaarde leveren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderdelen (enkel een NVME disk van 2TB en randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig altijd naar Intel en Nvidia, niet echt een reden voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snel, stil en stabiel
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zie bovenaan
Zelf zit ik niet meer in de hardware en probeer ik d.m.v. het lezen van reviews wel bij te blijven, echter valt dit niet mee merk ik. Ik wil zonder concessies een Game-PC bestellen welke op 2k of 4k resolutie goede resultaten neerzet.
Mijn vraag is dan ook voornamelijk of de onderdelen welke ik nu heb samengesteld hierin voorzien of dat er nog onderdelen zijn die mij meer opleveren? Nieuwste serie Intel CPU? Luchtkoeling i.p.v. waterkoeling?
De case is gekozen omdat ik er een extra LCD in wil gaan zetten zoals hier: https://hyte.com/store/lcd-kit?v=136
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een budget, wil gewoon het maximaal haalbare configuren, zonder dat ik dure onderdelen neem om het feit dat ze duur zijn. Het moet wel meerwaarde leveren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderdelen (enkel een NVME disk van 2TB en randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-13700KF Tray | € 437,25 | € 437,25 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z790-E GAMING WIFI | € 549,99 | € 549,99 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G | € 2.199,- | € 2.199,- |
1 | Behuizingen | Hyte Y60 Zwart | € 214,90 | € 214,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Cooling Liquid Freezer II - 420 RGB B | € 149,90 | € 149,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C40BBK2-64 | € 246,21 | € 246,21 |
1 | Voedingen | Seasonic Vertex GX-1200 | € 279,- | € 279,- |
1 | Solid state drives | Seagate FireCuda 530 (zonder heatsink) 1TB | € 109,- | € 109,- |
1 | Solid state drives | Seagate FireCuda 530 (zonder heatsink) 2TB | € 206,90 | € 206,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.392,15 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig altijd naar Intel en Nvidia, niet echt een reden voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snel, stil en stabiel
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zie bovenaan
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.