Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ATAG Energio Hybridzone met I36 ECZ ketel bedradingschema

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Freshoxygen
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14-05-2023
Mijn vraag

Kan iemand mij helpen met een berdaingsschema om de ATAG Energio Hybridzone 80 met een ATAG I36 ECZ ketel te verbinden.

Ook heb ik graag advies hoe de NEOZ interface samen kan werken met de Atag One Zone thermostaat

Pomp en ketel functioneren nu los van elkaar.

Hulp is erg welkom en wil er graag voor een oplossing betalen.

Alle reacties

• ron321
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wV20StIwKl5ccBwZp_a5ykqTCSE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ND3Ohu8H0VKlLFYDklNeaNuO.jpg?f=fotoalbum_large
Het zou zoiets moeten zijn.

WPB Ariston Nuos Plus200, SE 4000H+8x Trina Solar 320Wp AB 185°/32°+6x Trina Solar 320Wp AB 185°/10°,APS EZM1+2x Trina Solar 325Wp AB 185°/32° ,2x APS QT2+8x Jinko 435Wp AB 5°/32°,ME MXZ-2F42VF+MSZ-EF35VGK-S+MLZ-KP25VF,WP Atag Energion M Light50

• Freshoxygen
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14-05-2023
Ha Ron,
Dank voor je reactie!
Ik had even niet door dat er op mijn post gereageerd was vandaar een wat late reactie.

Het schema roept bij mij nog een aantal vragen op:
Wat wordt er met flowcontrol bedoeld? Hoe weet ik wat mijn ketel heeft?
Ik begrijp dat er dan qau aansluiting twee variaten zijn en dat er bij één variant de One Zone en de NEOZ paralel worden aangesloten?
Betekent dat in het laatste geval ook het verbindingsmenu met WiFi zichtbaar wordt? Ik heb nu een menu zonder de connectiviteitspagina.

Een hoop vragen zoals je ziet maar kan in de bijgeleverde documentatie ook niet echt veel vinden en de vraagbaak bij ATAG functioneert niet echt :-)

Groet
Geert