Beste Tweakers,
Eerste keer dat ik dit doe dus hopelijk is het volgens de regels.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gaan om gaming, op het moment kan ik dat alleen op console want vooral veel eisende spellen zijn simpel weg niet te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat mij betreft mag het rond de 4000/5000 euro gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitoren zijn 144hz maar gaan uiteindelijk ook nog een upgrade krijgen zodat ze beter gaan passen met de nieuwe mogelijkheden van de pc.
Toetsenbord, muis en geluidsysteem zijn de afgelopen tijd al vervangen en gaan dus mee.
Wat ik zoiezo ga gebruiken is de NZXT H9 Flow White Midi Tower Behuizing met lian li sl -inf fans, daar heb ik mijn ogen op laten vallen en zijn al in mijn bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn wenslijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt voorkeuren voor bepaalde merken, aangezien ik in de laatste 10 jaar geen pc meer heb gebouwd weet ik niet wat de stand van zaken is kwa prestaties en kwaliteit van de verschillende merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat voor mij wel belangrijk is dat de pc er kwa aesthetics/looks er goed uitziet, heb bewust voor de glazen panelen gekozen van de NZXT H9 Flow White Midi Tower.
De pc zal voornamelijk een Wit/zwart thema hebben.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Door het vele lezen en kijken van reviews kom ik er niet helemaal meer uit, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het maken van de juiste keuze.
Het moet een krachtige pc worden die een langere tijd mee kan met eventueel ruimte om later nog een keer te upgraden.
De strijd tussen AMD en Intel is ook nog niet helemaal gestreden maar ik neig op het moment meer naar AMD.
Alvast bedankt!
Eerste keer dat ik dit doe dus hopelijk is het volgens de regels.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gaan om gaming, op het moment kan ik dat alleen op console want vooral veel eisende spellen zijn simpel weg niet te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat mij betreft mag het rond de 4000/5000 euro gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitoren zijn 144hz maar gaan uiteindelijk ook nog een upgrade krijgen zodat ze beter gaan passen met de nieuwe mogelijkheden van de pc.
Toetsenbord, muis en geluidsysteem zijn de afgelopen tijd al vervangen en gaan dus mee.
Wat ik zoiezo ga gebruiken is de NZXT H9 Flow White Midi Tower Behuizing met lian li sl -inf fans, daar heb ik mijn ogen op laten vallen en zijn al in mijn bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn wenslijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt voorkeuren voor bepaalde merken, aangezien ik in de laatste 10 jaar geen pc meer heb gebouwd weet ik niet wat de stand van zaken is kwa prestaties en kwaliteit van de verschillende merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat voor mij wel belangrijk is dat de pc er kwa aesthetics/looks er goed uitziet, heb bewust voor de glazen panelen gekozen van de NZXT H9 Flow White Midi Tower.
De pc zal voornamelijk een Wit/zwart thema hebben.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Door het vele lezen en kijken van reviews kom ik er niet helemaal meer uit, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het maken van de juiste keuze.
Het moet een krachtige pc worden die een langere tijd mee kan met eventueel ruimte om later nog een keer te upgraden.
De strijd tussen AMD en Intel is ook nog niet helemaal gestreden maar ik neig op het moment meer naar AMD.
Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 7950X3D Boxed | € 789,- | € 789,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WiFi | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24G | € 1.999,90 | € 1.999,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Z73 RGB - White Edition | € 310,49 | € 310,49 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo F5-6000J3238F16GX2-TZ5N | € 158,86 | € 158,86 |
| 1 | Voedingen | NZXT C1000 Gold v2 | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN850X (zonder heatsink) 2TB | € 179,90 | € 179,90 |
| Totaal | € 4.057,05 | |||