Ik plan mijn zoldervloer te laten isoleren. Het is een houten zoldervloer. De zolder wordt niet verwarmd en zal enkel als stockage gebruikt worden. Het initiële idee was PIR platen te gebruiken met daaronder een dampscherm, maar de vloer is erg oneffen en er zijn nu al enkele aannemers geweest en die zeggen dat dit een probleem is. Binnen de kortste keren zou dit kapotgelopen worden.
Er is een aannemer langs geweest die zegt dat hij de vloer kan inspuiten met cellulose. Dit is in de vloer, dus onder de vloerplanken. Het is op deze manier niet mogelijk een dampscherm te plaatsen. Onder de zoldervloer liggen verwarmde slaapkamers. Als ik dit laat doen, loop ik dan het risico dat er condens op de plafonds van de slaapkamers onder de zolder komt en zelfs schimmel?
Er is een aannemer langs geweest die zegt dat hij de vloer kan inspuiten met cellulose. Dit is in de vloer, dus onder de vloerplanken. Het is op deze manier niet mogelijk een dampscherm te plaatsen. Onder de zoldervloer liggen verwarmde slaapkamers. Als ik dit laat doen, loop ik dan het risico dat er condens op de plafonds van de slaapkamers onder de zolder komt en zelfs schimmel?