Vraag
Beste antwoord (via Tinusvolkel op 22-03-2023 10:00)
https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/v-a/
Alle reacties
https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/v-a/
Maar dan nu de vraag is dit dan rapporteerwaardigHet is niet toegestaan om binnen één week na plaatsing een advertentie van dezelfde strekking te plaatsen of herplaatsen.
[ Voor 46% gewijzigd door Tinusvolkel op 22-03-2023 10:03 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heel kort (en zoals @gambieter al zegt): jaTinusvolkel schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 10:00:
Oeps.. Dank u, idd puntje 9.
[...]
Maar dan nu de vraag is dit dan rapporteerwaardig
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ik heb het over de nummeringFlipFluitketel schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 11:01:
Heel kort (en zoals @gambieter al zegt): ja
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ow, dat was mij (en nog wel een paar andere mensen
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ik moest aan dit toonloze gebeuren denken:FlipFluitketel schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:41:
Ow, dat was mij (en nog wel een paar andere mensen) niet opgevallen
Is in ieder geval doorgegeven.
YouTube: Revolution 9 (Remastered 2009)
Number 9, number 9...
Als iets in strijd met onze voorwaarden is kan je dat rapporteren via de hiervoor beschikbare functie. Eventuele maatregelen zijn hierbij altijd aan de crew.Tinusvolkel schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 10:00:
Oeps.. Dank u, idd puntje 9.
[...]
Maar dan nu de vraag is dit dan rapporteerwaardig
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum