Ik heb dus van de week eindelijk een zeer fraaie loeizware vrij grote Sony Trinitron CRT color tv op de kop getikt voor weinig.
Deze zat compleet onder het stof maar ging wel aan!
Nu ging hij gisteren wel aan maar direct na een paar seconden weer op stand-by.
Ook maakte hij een sissend geluid dus ik heb de achterkap er voorzichtig afgehaald. Nu zag ik een soort blauw vlammetje uit een slang komen als ik de lampen uit deed wat mij niet goed leek dus direct uit gedaan.
Ook tikte hij af en toe kort.
Wel deed mijn N64 qua beeld/geluid die heb ik even heeeel snel getest.
Nu is mijn vraag;
- Is er iemand in de zaal die als hobby een beetje geld wil bijverdienen en hier verstand van heeft om een soort grote beurt / reparatie uit te voeren op deze TV? Graag grondig nakijken en vervangen wat er vervangen moet worden. Ik wil er best wel wat voor uitgeven aangezien dit mijn TV wordt voor mijn oude Nintendo console's.
Ik hoor het wel!
Ik woon tussen Zwolle & Apeldoorn in!
Groetjes!
Marko
Deze zat compleet onder het stof maar ging wel aan!
Nu ging hij gisteren wel aan maar direct na een paar seconden weer op stand-by.
Ook maakte hij een sissend geluid dus ik heb de achterkap er voorzichtig afgehaald. Nu zag ik een soort blauw vlammetje uit een slang komen als ik de lampen uit deed wat mij niet goed leek dus direct uit gedaan.
Ook tikte hij af en toe kort.
Wel deed mijn N64 qua beeld/geluid die heb ik even heeeel snel getest.
Nu is mijn vraag;
- Is er iemand in de zaal die als hobby een beetje geld wil bijverdienen en hier verstand van heeft om een soort grote beurt / reparatie uit te voeren op deze TV? Graag grondig nakijken en vervangen wat er vervangen moet worden. Ik wil er best wel wat voor uitgeven aangezien dit mijn TV wordt voor mijn oude Nintendo console's.
Ik hoor het wel!
Ik woon tussen Zwolle & Apeldoorn in!
Groetjes!
Marko