Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvogels
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik heb een soundbar (Harman Kardon Citation MultiBeam 700) met gekoppelde subwoofer) en twee speakers (Harman Kardon Citation One MKIII) in een Google Home speakergroep geplaatst. Mijn muziek cast ik zo naar deze groep vanaf mijn mobiel.

Hoe kan ik mijn platenspeler ook af laten spelen op deze groep? Als ik een aux-kabel aansluit op de soundbar, speelt de muziek alleen op de soundbar.

Er is geen andere manier om de speakers te koppelen trouwens. Alleen de surround speakers en subwoofer zijn te koppelen aan de soundbar voor een surround systeem.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjendedijk
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 14-12-2024
Hi,

Ik zie nog geen reactie op je topic. Hier hetzelfde probleem. Heb je inmiddels een oplossing gevonden.

Bij de aanschaf is gemeld dat het zou moeten kunnen, maar nog geen resultaat….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePruus
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:04
De platenspeler moet een verbinding krijgen met Google, en die is er niet door te koppelen aan een soundbar. die wordt als uitvoer door Google gebruikt. De platenspeler moet direct met google home gaan praten. in het verleden zijn er lieden geweest die een google home voorzien hebben van een aux poort. En daardoor kon dat dan weer wel. Ik ben geabonneerd p[ Instructables. En heb daar mogelijk iets voor jou gevonden.
https://www.instructables...Speaker-Hack-Aux-Out-Mod/