Beste Tweakers,
Ik ben aan het kijken om de spouwmuur te laten isoleren, en ik wil graag advies in de keuze voor materialen en offertes die al zijn uitgebracht.
Gegevens:
Bouwjaar: 1987
Oppervlakte: +- 98 m2
Tijdens bouw geïsoleerd met wolplaten, dikte onbekend (her en der zijn platen langs elkaar geschoven en ook de muizen zijn er mee aan de haal gegaan op sommige plaatsen, gezien met de camera)
Lege ruimte: 5-7 cm.
De uitgebrachte offertes:
:strip_exif()/f/image/bo0h4op3PSgeWHuXSt3zQsiY.jpg?f=fotoalbum_large)
{Aangezien ik via het werk een hoogwerker kan regelen (gratis/met korting), heb ik dit er apart bij gezet.}
Offerte 1:
:strip_exif()/f/image/IofNYIX0YFyPxD6XV0WOlBpf.jpg?f=fotoalbum_large)
Offerte 2.1:
:strip_exif()/f/image/wIULaw97ft8dZrAQfJbySWil.jpg?f=fotoalbum_large)
Offerte 2.2:
:strip_exif()/f/image/Om90Ggb1vKcFUaTWLgfTrBMR.jpg?f=fotoalbum_large)
Offerte 3:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aJVZsqpHs4OVjuwNs7UNlYLQ.jpg?f=user_large)
Aandachtspunten:
- Offerte 2.1 en 2.2 van dezelfde aanbieder, en zijn indicatieve offertes. Na goedkeuring zal er ook een definitieve offerte met prijs volgen.
- Offerte 3 was van mening dat er alleen met schuim kan worden na-geïsoleerd.
Ik hoop dat ik er met jullie hulp uit kom. Alvast bedankt.
Ik ben aan het kijken om de spouwmuur te laten isoleren, en ik wil graag advies in de keuze voor materialen en offertes die al zijn uitgebracht.
Gegevens:
Bouwjaar: 1987
Oppervlakte: +- 98 m2
Tijdens bouw geïsoleerd met wolplaten, dikte onbekend (her en der zijn platen langs elkaar geschoven en ook de muizen zijn er mee aan de haal gegaan op sommige plaatsen, gezien met de camera)
Lege ruimte: 5-7 cm.
De uitgebrachte offertes:
:strip_exif()/f/image/bo0h4op3PSgeWHuXSt3zQsiY.jpg?f=fotoalbum_large)
{Aangezien ik via het werk een hoogwerker kan regelen (gratis/met korting), heb ik dit er apart bij gezet.}
Offerte 1:
:strip_exif()/f/image/IofNYIX0YFyPxD6XV0WOlBpf.jpg?f=fotoalbum_large)
Offerte 2.1:
:strip_exif()/f/image/wIULaw97ft8dZrAQfJbySWil.jpg?f=fotoalbum_large)
Offerte 2.2:
:strip_exif()/f/image/Om90Ggb1vKcFUaTWLgfTrBMR.jpg?f=fotoalbum_large)
Offerte 3:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aJVZsqpHs4OVjuwNs7UNlYLQ.jpg?f=user_large)
Aandachtspunten:
- Offerte 2.1 en 2.2 van dezelfde aanbieder, en zijn indicatieve offertes. Na goedkeuring zal er ook een definitieve offerte met prijs volgen.
- Offerte 3 was van mening dat er alleen met schuim kan worden na-geïsoleerd.
Ik hoop dat ik er met jullie hulp uit kom. Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door LtL op 28-03-2023 19:46 ]