Autoradio(scherm) gaat niet aan in de auto

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbiebo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21-03-2023
Mijn vraag
Ik heb al een aantal maanden geleden een autoradio met schermpje besteld om in mijn Fiat 500 te zetten. Dacht dat dat mij wel zou lukken. Echter gaat is hij met hulp van een automonteur erin gezet, heeft ie het gedaan en begaf het toen na 2 dagen. Ik heb hem naar een mechatronica technicus gebracht, die heeft hem nagekeken en aan de praat gekregen. Dus wou ik hem vandaag weer in de auto zetten, helaas gaat hij niet aan. De originele radio doet het nog wel. Iemand een idee waar dat aan ligt?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het is een scherm uit China, het is een 8gb ram, 12v, 1280x780p scherm

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
naar van allerlei mensen brengen en die ernaar laten kijken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:30
Begin eens bij de voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18-08-2023
Hoe heeft die monteur dat ding dan aangesloten? Toen ik mijn Android Autoradio in de auto deed inbouwen, had een specifieke aansluiting erbij zitten voor mijn auto. Dus geen gedoe met zelf de draden correct aansluiten.

Kan natuurlijk ook zijn, dat die autoradio het na 2 dagen al begeven heeft? Maar dat lijkt mij persoonlijk sterk: of het moet echt slechte kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbiebo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21-03-2023
De stekkertjes hebben allemaal verschillende breedtes aan pinnetjes. Dus passen ook maar op 1 manier.

En de radio deed het na 2 dagen niet, daarna naar die technicus gebracht en deed ie het wel weer, nu gaat hij alleen niet aan in de auto