Auto importeren uit Zweden hoe contact krijgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosie
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 12:35
Ik heb een mooie auto gezien in Zweden, hij staat op Blocket.se (Zweedse marktplaats) bij een particulier.
De enige manier om contact op te nemen met hem/haar is via Blocket. Het probleem is alleen dat je het account moet verifiëren met een Zweeds of fins telefoonnummer.

Wat ik al heb geprobeerd:
- Gratis Zweedse SMS verificatienummers op het internet getest, die blijken allemaal al aan een account gekoppeld.
- Zelf een Zweeds nummer aanvragen, dat gaat helaas niet, Hiervoor moet je een Zweeds BSN hebben.

Ik ben op zoek naar een manier om contact te krijgen via Blocket. Wie kan mij helpen? Zelf zat ik te denken aan een Zweedse Tweaker of een website waar ik een Zweeds nummer kan aanvragen zonder verificatie.

P.S. het importeren zelf heb ik ervaring mee, dit komt wel goed.

Beste antwoord (via joosie op 22-03-2023 14:56)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 11:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:54
Uit nieuwsgierigheid heb ik zelf ook een account aangemaakt bij blocket.se. Mij is nergens gevraagd mijn account te verifiëren via een telefoonnummer. :o
Zie ik iets over het hoofd? Of komt dat pas na onderstaand venster?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CSY9E7oySCDbJiV3qnjeGpCMpsU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eFjTYIPhskMA661siSWeki7T.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 22:09
perslucht schreef op maandag 20 maart 2023 @ 20:37:
Uit nieuwsgierigheid heb ik zelf ook een account aangemaakt bij blocket.se. Mij is nergens gevraagd mijn account te verifiëren via een telefoonnummer. :o

[Afbeelding]
Ligt er volgens mij aan of het een ad van een bedrijf is of van een particulier. Jouw gelinkte ad is van een bedrijf.

Verder wordt het op Blocket sterk afgeraden om met mensen uit het buitenland zaken te doen. Dus of het echt een succesverhaal wordt, ongeacht of er geregistreerd kan worden, dat is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosie
Ik heb het aangevraagd, lijkt ook SMS te ondersteunen. Bedankt voor de suggestie!
perslucht schreef op maandag 20 maart 2023 @ 20:37:

[Afbeelding]
Het is alleen bij particulieren. Bij bedrijven werkt het wel.
eric.1 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 21:05:
[...]
Verder wordt het op Blocket sterk afgeraden om met mensen uit het buitenland zaken te doen. Dus of het echt een succesverhaal wordt, ongeacht of er geregistreerd kan worden, dat is de vraag.
O, dat is jammer. We hopen het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon99
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-09 18:27
joosie schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:53:
Ik heb een mooie auto gezien in Zweden, hij staat op Blocket.se (Zweedse marktplaats) bij een particulier.
De enige manier om contact op te nemen met hem/haar is via Blocket. Het probleem is alleen dat je het account moet verifiëren met een Zweeds of fins telefoonnummer.
Om welke advertentie gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 19:17
Dit is de perfecte manier om scammers uit het buitenland te weren die je auto willen "kopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 11:12
@joosie Is het gelukt om contact te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosie
Vanmorgen gebericht. Nog geen reactie, en ik zie dat de advertentie inmiddels is verwijderd.

Helaas...

Iedereen dank voor het meedenken.
Pagina: 1