Draadloze oordopjes met lange accuduur (10 uur) en ANC.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 12:25
Ik zoek een?
Draadloze in-ear dopjes met active Noise Cancelation en lange accuduur. Het liefst met oorhaken maar dat is geen must.

Wat is je budget?
Rond de 100

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om in bed te dragen, tijdens het slapen maar wellicht ook tijdens het sporten.

M'n partner produceert nog wel eens nachtelijke geluiden waar ik niet zo goed tegen kan.
Normaliter draag ik sleepplugs.
https://www.bol.com/nl/nl...9HgA.2_11.14.ProductImage
Maar midden-eind in de nacht wordt ik vaak alsnog wakker. Dan doe ik vaak een bedraadde koptelefoon op, die ik al vantevoren klaar heb gelegd en die reeds brown-noise afspeelt. Dat werkt op zich prima maar ik kan dan niet meer op m'n zij liggen, wat resulteert dat ik nachtelijke geluiden ga maken waar m'n partner weer wakker van wordt.

Nu heb ik een paar simpele oordopjes, draadloos, die werken prima, echter na 6 uur is de accu leeg en hoor ik in m'n oor, battery low, waar ik wakker van wordt.

Ik zoek draadloze oordopjes:
- Lange accuduur, minimaal 10 uur aaneengesloten muziek (brown noise) kunnen afspelen met ANC.
- Active Noise cancelling.
- Het liefst niet al te dik omdat ik ermee op m'n zij wil slapen alhoewel ik wat dat betreft wel een makkelijke slaper ben.

Wat ik al gevonden heb:
Controlz:
https://www.bol.com/nl/nl...eetings/9300000143480163/
Lijkt goed, prima, zonder reviews, geen idee en geen informatie verder hierover. Het merk ken ik verder ook niet en kan er weinig over vinden.

JLab Epic Air Sport ANC
https://www.bol.com/nl/nl...g-zwart/9300000016718192/
Lijkt mij ook prima en met oorhaken zodat ze niet uitvallen, wel iets duurder.

JBL Tune 230NC True Wireless
https://www.mediamarkt.nl...reless-zwart-1715687.html
Lijken mij ook wel goed, en goedkoop, wel wat slechte reviews dat een oortje niet te koppelen zou zijn.En slechts 8 uur afspeeltijd met ANC aan.

Echte slaap-doppen van bijvoorbeeld Bose Sleepbuds of QuietOn of Kokoon vind ik nogal prijzig....

Ik ben een echte noob op dit gebied. Websites als coolblue of de MediaMarkt, is vaak wel een selectie te maken, echter wordt de accuduur vaak inclusief oplaadcase weergegeven in plaats van de afspeelduur zonder oplaadcase waardoor ik nog niks weet.

Heeft iemand advies/ervaring:
- Lange accuduur, minimaal 10 uur aaneengesloten muziek (brown noise) kunnen afspelen met ANC.
- Active Noise cancelling.
- Het liefst niet al te dik omdat ik ermee op m'n zij wil slapen alhoewel ik wat dat betreft wel een makkelijke slaper ben.

En dat rond de 100 het liefst.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:17
Let even goed op de opgegeven gebruikstijd. De ene keer geven ze de totale tijd die je haalt met een opgeladen case, hiervoor moet je wel de buds steeds terugstoppen in de case, soms geven ze wel de tijd dat de buds zelf blijven werken zonder dat je ze terugstopt in de case.

Ik snap dat je liever minder dan meer uitgeeft, maar het is wel je nachtrust... ik heb er zelf geen ervaring mee maar waarom niet een echt hiervoor ontworpen type nemen zodat je zeker weet dat het goed werkt, goed zit, enzovoorts. Voor meerdere nachten goed slapen zou ik wel willen investeren, dat doe je ook in een bedbodem/matras/enzovoorts.

Just my two cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-09 15:41
Inmiddels loop ik ook tegen dit probleem aan!
Nu zag ik inderdaad sleep buds van quieton, ja ze kost 250 euro... Maar volgens mij gaat dit jaren mee.
Een goede nachtrust is ook meer als 250 euro waard.. daar ben ik bereid om ook wel het dubbele uit te geven.

Verder lijken ze goed te zitten als ik reviews mag geloven, en heb je 30 dagen proeftijd.

Persoonlijk zou ik echt voor de QuietOn gaan, daarnaast heeft je partner vast wel begrip hiervoor en deelt de kosten haha.