Toon posts:

Hoe dvd's op videoband te zetten??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een videorecorder op me tv kaartje aangesloten en ik heb een dvdrom speler erin zitten is het nu mogelijk om dus het gene wat er afgespeeld wordt in me rom speler ook op te nemen op videoband?

Ps die videorecorder zit er op om videobanden te bekijken en niet om video op te nemen van het tvkanaal want dat ziet er bij sommige kanalen gewoon verneukt uit :(

bv dank Da Bom

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04 15:39

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Als je een TV-out ergens hebt kan dit natuurlijk gewoon.

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Topicstarter
euh hoe dan ja ben niet zo'n super computer genie?? we zijn niet allemaal zoals jullie sorry :)

Verwijderd

Topicstarter
hallo weet er echt niemand hier wat over. ik heb een tvout ja maar lukt het daarmee en zo ja hoe moet ik alle kabels lussen??

bv dank Da Bom

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-04 16:38
Op zaterdag 01 september 2001 11:33 schreef SimbaDaBom het volgende:
hallo weet er echt niemand hier wat over. ik heb een tvout ja maar lukt het daarmee en zo ja hoe moet ik alle kabels lussen??

bv dank Da Bom
Meestal is het zo dat als je je tv out lust via je videorecorder naar je tv dat er een "stoor signaal" in komt. Dit is gedaan als een soort beveiliging dus ik vraag me af of je het gaat lukken om dit met fatsoenlijke kwaliteit te rippen. (Is dit trouwens toegestaan?)

Frostie

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Verwijderd

Gewoon het progje Remoteselector gebruiken http://www.visualdomain.net/ en daarmee kan je de Macrovision uitschakelen (het stoorsignaal) en hup, je kan "backuppen" 8-)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net de search gebruikt en kwam wel een paar relevante onderwerpen tegen maar ja. Het enige wat ik eruit kon halen was dat het niet legaal was, maar ja :O ho give's a fuck tegenwoordig.

Maar ik had ook gelesen dat er enige software ervoor was, klopt dit. Had te maken met een macrovision beveiliging ??En wat er op me tv out komt is dat dan wat ik in me dvd speler draai? dat gedeelte snap ik nog niet ff maar ja.

Verwijderd

Topicstarter
en volgens mij was backuppen toch geen probleem of wel??

ik maak gewoon een backup van me dvd op video hehe:)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:05

Yucko

One clown to rule them all !

Nu alleen nog een programma om Macromedia van mijn H+ kaart uit te schakelen bij het gebruik van DivXPlus (programma om via tv-out van Hollywood+ kaart een DivX op je tv af te spelen) aangezien ik geen videokaart met tv-out heb :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1